gaaf
en wat een geld idd, wel erg mooi
die krengen nemen wel veel ruimte in, ik heb ooit (zo'n 18? jaar terug) zo'n 1/12 F40 gehad, was een bekend merk bouw pakket oplage van 100 of 200 oid?, erg fraai geworden, maar iemand anders wilde dat ding heel graag van mij overnemen en ik was er toen best wat op uit gekeken, klein huis en best grote 1/12 auto
dus mooie deal gemaakt en verkocht.
en ja die Griffith 200 was ivh vrij prijzig, maar kwam ze bijna niet meer tegen (uitverkocht meestal) en in de US kost die iets van 225$ zag ik...dan komen nog verzendkosten en douane gelden NL en dus duur.
Toen dacht ik bij die wat ik tegen kwam en nog wel aanwezig was, hm...das dan best een interessante prijs

ook al kwam er nog verplicht 22,-euro luxe verzendkosten over wat ik vrij veel vind voor zo'n klein licht pakje magoed, de auto was relatief 'scherp' geprijst.
Had destijds ook 2 fraaie GT40 in beperkte oplage in 1/12 erg mooi en duur, maar omdat de vraag groter was dan het aanbod enkele jaren later voor een leuk bedrag meer verkocht
en had zag ik later zelfs wel het dubbele kunnen vragen, de prijzen van die dingen stegen alleen maar, magoed daar ging het niet om.