Hoe kom jij dan aan die BMW.....?Luco schreef:Ik heb het al eerder gezegd, als je BMW rijdt of gaat rijden moet je een heel groot gedeelte van je verstand inleveren, anders koop je geen BMW.....
Forum suggesties
- JP
Re: Forum suggesties
- tomgtr
Ja lijkt we de telegraaf. Nog ff en het worden dat soort dingen...Booooh schreef:Ik vind het dermate hinderlijk dat ik ook maar een adblocker heb ingesteld, voorheen had ik geen last van die banners/reclame, deze mega dingen zijn ronduit storend...
Ben
- tomgtr
Bram schreef:

- Peric
Dat klopt Peter, maar zodra er weer een nieuwe pagina laadt verschijnt 'ie gewoon doodleuk weer. Maar een ad-blocker geïnstalleerd..Peter Tunissen schreef:Als je op het kruisje klikt is-ie weg.
Probleem opgelost?
Of is iedereen de hele dag zo druk met DF lezen dat die 0,5 seconde van je tijd teveel gevraagd is?

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik heb het even geprobeerd zonder adblock, maar snel weer aangezet. De banner komt namelijk tevoorschijn nadat de pagina bijna is geladen, dus verschuift het forum naar beneden met als gevolg dat je klikt op topics die je helemaal niet wilt openen. Erg irritant.
- Luco
Dat had ik in het mijn auto topic al verteld, maar goed, ik moest een test doen van de bmw verkoper, mijn iq leek veel te hoog om in een bmw te mogen rijden en er is dus een groot gedeelte van mijn verstand uitgeschakeld om aan het gemiddelde niveau van een bmw rijder te voldoen.JP schreef:Hoe kom jij dan aan die BMW.....?Luco schreef:Ik heb het al eerder gezegd, als je BMW rijdt of gaat rijden moet je een heel groot gedeelte van je verstand inleveren, anders koop je geen BMW.....
Gelukkig kan het bij mij weer ingeschakeld worden, als je al heel lang bmw rijdt kan dat niet meer

- Paskal
- Auto: meerdere
Ook hier dus maar een ad-blocker geïnstalleerd. Je schiet je "doel" als DF mbt de banners nu dus wel voorbij volgens mij. Velen gaan ad-blockers installeren en anderen storen zich mateloos aan al die banners. Lijkt mij niet echt een gewenste ontwikkeling.
-
Ik moet zeggen dat ie inderdaad irritant genoeg is om een addblocker te installeren.
- Luco
Niet zo zeuren jongens, je moet er wat voor over hebben om je favoriete forum in de lucht te houden.
- Peric
^^^^ Dat dus..(1 reply hoger dan Luco..
)
En hij laadt ook vrij langzaam, dus dan zit je met je aanwijzer net op iets wat je wilt klikken. En dan zit je ineens op de site van de banner.. Dus.. mission accomplished!

En hij laadt ook vrij langzaam, dus dan zit je met je aanwijzer net op iets wat je wilt klikken. En dan zit je ineens op de site van de banner.. Dus.. mission accomplished!

-
Adblockers vind ik een vorm van diefstal. Als ik winkel x te duur vind kom ik er niet. Idem met websites.. niet meer bezoeken dan.
- Dennis Cavallino
Op mijn Netbook is 't helemaal leuk. Paginavullend.
Het blijft steeds terugkomen inderdaad, tenzij je je browser nooit afsluit.
Edit: Dat laatste is niet waar, het blijft terugkomen.

Edit: Dat laatste is niet waar, het blijft terugkomen.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 21 jan 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Ik ben geen fan van zo'n grote advertentie die de helft van je pagina weg neemt, maar we maken er zo wel een groot probleem van hoor. Precies wat Peter zegt:
Een klik en het is weg en het geeft DF inkomsten zodat het forum in de lucht blijft en de trackdays blijven komen. Small price to pay voor ons.Peter Tunissen schreef:Als je op het kruisje klikt is-ie weg.
Probleem opgelost?
Of is iedereen de hele dag zo druk met DF lezen dat die 0,5 seconde van je tijd teveel gevraagd is?
- WJ
Bij mij komt die ook vrolijk elke keer weer terug als ik naar het forum overzicht gaat. Ik heb voor de rest geen moeite met reclame's, hoort erbij. Veel websites hebben ook gewoon een statische balk boven/onder/zijkant, netjes geintegreerd, en ik vind het best. Maar zodra er dingen gaan knipperen, uitspringen, extra groot in beeld komen of geluid gaan maken dan blijf ik idd niet plakken of neem ik ook maatregelen.
- Snipe
Het zal voor niemand hier een verrassing zijn dat ik me weleens met websites bemoei. Ik adviseer altijd om geen pop-ups of té grote banners te gebruiken; een kleine advertentie stoort niemand, maar die grote joekels zitten iedereen in de weg.Paskal schreef:Ook hier dus maar een ad-blocker geïnstalleerd. Je schiet je "doel" als DF mbt de banners nu dus wel voorbij volgens mij. Velen gaan ad-blockers installeren en anderen storen zich mateloos aan al die banners. Lijkt mij niet echt een gewenste ontwikkeling.
Iemand die ik ken schreef er eens een tamelijk verhelderende column over: http://www.rosblog.nl/content-marketing/pop-ups-fail/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat gezegd hebbend: de advertentie-opbrengsten houden een site als DF in de lucht, dus als iedereen blockers gaat installeren stopt dat vanzelf een keer.
- Peric
Kunnen de adverteerders dat zien dan? Of moeten ze dat concluderen uit draadjes zoals deze?
- Niels v D
Die zien volgens mij het aantal keer dat de advertentie wordt getoond, of het aantal keer dat er daadwerkelijk geklikt wordt.
- dvh
Daar zijn tal van verschillende mogelijkheden in.
Per view
Per hit
Per click
Per termijn
Ect.
Per view
Per hit
Per click
Per termijn
Ect.
- Petrolhead Tom
Man! Wat zijn we toch een gelukkig forum met elkaar. Niemand heeft grotere problemen dan keihard zeiken over een banner die af en toe in beeld springt. 

- dvh
Dit topic heet toch forum suggesties ?
Verder hoor je er niemand over.
Verder hoor je er niemand over.
- Knot
Ik heb 2 schermen, kunnen we dan geen deal maken dat op mijn rechter monitor 20 popups fullscreen geopend worden voor de opbrengsten, dan kan ik op mn linker monitor gewoon het forum gebruiken 

-
als iedereen is van die 15" monitoren afgaat en is even heel snel 27" aanschaft zijn die banners voor je gevoel ook niet zo achterlijk groot!
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Dat heeft meer met de resolutie van je scherm te maken.
-
wellicht dat een 27" scherm een iets hogere resolutie heeft dan 15"....