Ga je wel netjes aan de kant als ik je op een ronde kom zetten?

Je kan ook netjes om me heen gaanNiels 155 schreef:Ben benieuwd Jay hoe het gaat!
Ga je wel netjes aan de kant als ik je op een ronde kom zetten?![]()
![]()
Aangezien ik geen idee heb wat het "v3c forum" is: NeedaNpy schreef:Vet man!![]()
Zit je ook op V3C forum? Daar zit nog iemand van de 360Cup
Dat zal dan Boris zijn, da's een volvo liefhebber in 't algemeen.daNpy schreef:Forum van de Volvo 300 liefhebbers club
Precies! Dat is de juiste instellingRJay schreef:Je kan ook netjes om me heen gaanNiels 155 schreef:Ben benieuwd Jay hoe het gaat!
Ga je wel netjes aan de kant als ik je op een ronde kom zetten?![]()
![]()
Zolang we elkaar maar niet in de weg zitten.
Is wel nodig, sinds de ombouw moet ik voor mn gevoel heel erg vroeg remmen.@iko schreef:kan je nog beter de gang eruit halen
Precies, toch geen al te zware auto ivm. wegenbelasting, 72 euro / kwartaal ofzo, running costs komen met geschat verbruik 20-30 euro boven dat van de panda per maand en het is toch een redelijk uitgerust autootje.markm schreef:Dat is een mooie opvolger.
Pfoe, niet op deze computer man!Joël D. schreef:Hé, dit topic had ik nog niet gezien. Hele gave 155 zeg.Heb je nog wat meer foto's?
Je weet hoe een 155 rijdt, denk nu een 4x4 systeem erbij met een hoogtoerige turbomotor en je weet de restJoël D. schreef:Gaaf, lijkt me een fantastische auto om in te rijden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], JdvPolo, jvb, MarcelV, Martijn 327i, Peter-Paul en 6 gasten