Afschrijving valt ook alles mee, en dat word toch afgeschreven op de zaak.Knot schreef:En 150 afschrijving niet te vergetenErikS schreef: Voor 75 euro per maand rondrijden, en nog lekker ook...
Betaald de belasting man, die afschrijving!

Afschrijving valt ook alles mee, en dat word toch afgeschreven op de zaak.Knot schreef:En 150 afschrijving niet te vergetenErikS schreef: Voor 75 euro per maand rondrijden, en nog lekker ook...
even wat vragen danReind schreef:BMW ga ik particulier verkopen. Als hij voor de aflevering van de Seat nog niet verkocht is schors ik hem en zet hem mooi droog in de schuur.
Petrolhead Tom schreef:Nette kar! Vind het wel een geslaagd model. Aardig wat bang for the buck en met een paar van die pretpakketten in de schuur is het ook geen straf om in een wat minder idioot dikke daily te rijden.
Volgens mij heb ik je vorige week nog gespot in Glanerbrug. De 320d staat alweer op de winterbandjes?
Haha, meteen interesse? Ketting is vervangen, km stand weet ik zo niet, moet ik even checken. Zal rond de twee ton zijn. De auto is helemaal standaard op zwarte nieren, alcantara pookhoes/handrem en M schakelpook na. Welke prijs weet ik echt nog niet. Moet ik me even in verdiepen. Ik ben de laatste tijd meer bezig geweest met een nieuwe leasert. De BMW is gechipt en heeft 215pk/435Nm en is daarmee echt bloedsnel. Ik denk wel een stuk sneller dan een e46 325i. Ik heb nog een e36 325i en die kan de 320d echt niet bijhouden.Martijn_bmw schreef:even wat vragen danReind schreef:BMW ga ik particulier verkopen. Als hij voor de aflevering van de Seat nog niet verkocht is schors ik hem en zet hem mooi droog in de schuur.
- was bij jou nou de ketting / kettingspanner al vervangen?
- wat is tzt ongeveer de km-stand?
- had je nog wat gewijzigd aan de auto? (chip/uitlaat/roetflier/verlaging/etc)
- welke prijs heb je ongeveer in gedachte?
WellichtReind schreef:Haha, meteen interesse? Ketting is vervangen, km stand weet ik zo niet, moet ik even checken. Zal rond de twee ton zijn. De auto is helemaal standaard op zwarte nieren, alcantara pookhoes/handrem en M schakelpook na. Welke prijs weet ik echt nog niet. Moet ik me even in verdiepen. Ik ben de laatste tijd meer bezig geweest met een nieuwe leasert. De BMW is gechipt en heeft 215pk/435Nm en is daarmee echt bloedsnel. Ik denk wel een stuk sneller dan een e46 325i. Ik heb nog een e36 325i en die kan de 320d echt niet bijhouden.Martijn_bmw schreef:even wat vragen danReind schreef:BMW ga ik particulier verkopen. Als hij voor de aflevering van de Seat nog niet verkocht is schors ik hem en zet hem mooi droog in de schuur.
- was bij jou nou de ketting / kettingspanner al vervangen?
- wat is tzt ongeveer de km-stand?
- had je nog wat gewijzigd aan de auto? (chip/uitlaat/roetflier/verlaging/etc)
- welke prijs heb je ongeveer in gedachte?
http://www.jdengineering.nl/2-0-tdi-cr-150pk/alpinadrachten schreef:Ben benieuwd.
Kunnen ze die nieuwe Leons al chippen?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Fabian, Godspeed, GRzep, liquidpopcorn, matthyssie, maurizio en 10 gasten