De realtime metingen > 170 km/u worden op http://www.bestwelsnel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; weergegeven.
Leuk om eens rond 4 uur 's-ochtends te proberen.

matthyssie schreef:Die Limbo's kunnen er wat van
Alleen actueel. Of je moet de hoogste van de dag neerzetten, die blijft een dag staan. Of die 276 per uur verbeteren, dan heb je de highscore.martll schreef:Ben benieuwd of het ook terug te kijken is.Of kan je alleen actuele waardes zien.
Jammer, zal mij helaas niet lukken.Joy schreef:Alleen actueel. Of je moet de hoogste van de dag neerzetten, die blijft een dag staan. Of die 276 per uur verbeteren, dan heb je de highscore.martll schreef:Ben benieuwd of het ook terug te kijken is.Of kan je alleen actuele waardes zien.
... en als het er dan staat wel keihard ontkennen hèNutkees schreef:Viper en afsluitdijk, kijken of die meter de 3 x 100 ook aan kan!
Enig idee als het beide kanten op gaat en waar deze exact liggen???
matthyssie schreef:Ik had al een aantal bestuurders van dikke wagens getipt. Die 276 moet op bijv een lege Afsluitdijk toch te kloppen zijn.![]()
Ik vrees dat ik er afgelopen dinsdag ook op heb gestaan. Vrijwel lege Afsluitdijk, niet al te harde wind... Bij 180+ wordt de BMW op de smalle winterbandjes toch wel een beetje licht in de neus.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett en 6 gasten