Zal eens checken hoe ver mijn schijven heen zijn volgende week al heb ik er wel liever ATE onder

Ik hoor het wel!Niels schreef:Ik heb nog wel een BMW die erbij past![]()
Zal eens checken hoe ver mijn schijven heen zijn volgende week al heb ik er wel liever ATE onder
Had deze schijven niet bij Kees besteld. Kees heeft nu e36 schijven besteld. Maar ik heb nu e46 schijven liggen voor de prijs van e36 schijven. Scheelt een tientje ongeveer. Dus als ik er een forummember blij mee kan maken doe ik dat liever dan ze terug sturen. Als Niels ze niet wil gaan ze gewoon terug hoor.Arthur schreef:Kunnen ze niet geruild worden tegen E36 schijven? Of krijg je die ook en mag je deze houden dan ofzo?
Daarom had ik ook gehoopt dat Niels zou reageren. Die woont vlakbij.Arthur schreef:LOL! Een tientje... En als iemand ze nu wil hebben aan de ander kant van NL? 6,75 verzenden. Wel leuk van je dat je dit doet maar die moeite had ik me bespaard
Prima! Dan stuur ik ze terug. Zij hebben een fout gemaakt dus kan ze gewoon terug sturen.Niels schreef:Dan moet je ze gewoon terug sturen Rico! Ik dacht dat je ze niet meer kon retourneren o.i.d. Voor dat prijs verschil koop ik liever ATE mocht ik er aan toe zijn.
"Even"Nutkees schreef:Blij dat je auto weer goed rijdt kerel! Was even werk om de puntjes op de i te zetten, maar dat is allemaal goed gekomen!
Was volgens mij wel meer dan even werk.Nutkees schreef:Blij dat je auto weer goed rijdt kerel! Was even werk om de puntjes op de i te zetten, maar dat is allemaal goed gekomen!
Als ik ze toevallig tegenkom, ga er niet actief naar opzoek.Menrik schreef:Dat is een héél stuk beter dan wat er nu in zit ja!
Ga je de achterlichten nu ook veranderen naar oranje knipperlichten?
Vaag gisteren stond het wel recht.Robin Hartog schreef:Ligt het nou aan mij of moet ik mijn laptop op z'n kop zetten?![]()
Ziet er goed uit verder!
Van het weekend maar even monteren. Als het droog is auto ook even wassen. En dan maar even een paar fatsoenlijke foto's maken! Zal zorgen dat die wel rechtop staan.MParallel schreef:Vaag gisteren stond het wel recht.Robin Hartog schreef:Ligt het nou aan mij of moet ik mijn laptop op z'n kop zetten?![]()
Ziet er goed uit verder!
Zolang het enkel de foto is en niet je auto die ondersteboven staat valt het nog wel mee...Riceaux schreef:Van het weekend maar even monteren. Als het droog is auto ook even wassen. En dan maar even een paar fatsoenlijke foto's maken! Zal zorgen dat die wel rechtop staan.MParallel schreef:Vaag gisteren stond het wel recht.Robin Hartog schreef:Ligt het nou aan mij of moet ik mijn laptop op z'n kop zetten?![]()
Ziet er goed uit verder!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Cazzo46, De fiscalist, Marc Sierra, mark123, TomTomm, Will F. en 8 gasten