Alvast bedankt!
GESTOLEN: BMW E92 M3, regio Helmond
- Jorik
GESTOLEN: BMW E92 M3, regio Helmond
Vannacht hebben ze voor de deur m'n M3 gejat. Alarmmaatschappij kan de auto (helaas zoals verwacht) niet traceren. Dus ik zou u allen vriendelijk willen verzoeken een oogje open te houden voor mijn Interlagos blauwe M3! Kenteken is: 29-RLF-3
Alvast bedankt!

Alvast bedankt!
- Knot
Re: GESTOLEN: BMW E92 M3, regio Helmond
Sneu zeg.... stond al even tekoop, halen ze die info dan uit de woonplaats en gaan ze zoeken, of puur toeval?
- frank de jonge
Dat is zuur zeg! Sterkte ermee.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Erg vervelend. Maar als je goed verzekerd bent... Kom je er misschien nog schappelijk af ook 

- Jorik
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Grote kans dat dat ze op het spoor heeft gezet.Knot schreef:Sneu zeg.... stond al even tekoop, halen ze die info dan uit de woonplaats en gaan ze zoeken, of puur toeval?
En Arthur, gelukkig goed verzekerd en dat zou inderdaad iets van een troost zijn.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Hebben ze ingebroken voor de sleutels?
Of hebben ze hem meegekregen zonder sleutels?
Dat je auto weg is is klote, maar het lijkt me nog vervelender als ze ook binnen zijn geweest..
Of hebben ze hem meegekregen zonder sleutels?
Dat je auto weg is is klote, maar het lijkt me nog vervelender als ze ook binnen zijn geweest..
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roy RS
godsamme, das zuur, ik houd mijn ogen open! Het is flink raak in Helmond op t moment...
- daNpy
Ik heb heb hier op de zaak (Helmond) even voor je geprint en opgehangen
Er is zo gebak dus iedereen komt er langs
Hopelijk vinden ze hem terug! Succes ermee.

- 350 Z
Ik ben bang dat je in het oostblok je auto moet gaan zoeken, maar omdat hij al te koop stond in dit geval je geluk.
- Josef
Vervelend
Hopelijk loopt het allemaal goed af met de verzekering!
Nou vraag ik me toch af, zo'n moderne auto met waarschijnlijk een goed/modern alarm systeem, en toch zomaar voor de deur meegenomen, wat heeft men tegenwoordig nog aan alarm systemen?

Nou vraag ik me toch af, zo'n moderne auto met waarschijnlijk een goed/modern alarm systeem, en toch zomaar voor de deur meegenomen, wat heeft men tegenwoordig nog aan alarm systemen?
- Jorik
Thanks kerel!daNpy schreef:Ik heb heb hier op de zaak (Helmond) even voor je geprint en opgehangen![]()
Mocht er iemand wat nuttigs zien; er staat natuurlijk dan een mooie beloning tegenover!
Verder hebben ze hem "gelukkig" zonder sleutels meegenomen, wat het inderdaad wat dragelijker maakt door het idee dat ze in ieder geval niet binnen zijn geweest. Zat een klasse 5 alarm op; maar een bekend feit is dat ze met een pietluttig stoorzendertje van twee tientjes dat signaal al voldoende kunnen verstoren.
Verder heb ik inderdaad weinig hoop dat hij nog in het land is, maar wie weet...
- Paskal
- Auto: meerdere
Mmm, flink zuur zeg. Zal mijn ogen ook open houden aangezien ik ook in die regio woon, maar vrees dat het zinloos is.
- Petrolhead Tom
Niet de manier waarop je van je auto af wilt komen. Balen zeg.
- GTRene
zijn er al mensen op te koop geweest en bv mee gereden hebben?
dat zou bv kans voor bepaalde lieden kunnen zijn om zo wat zaken te kopieren oid?
mooi balen in elk geval en wat een gedoe...
gelukkig ben je goed verzekerd, al hoeft dat ook niet alles te vertellen kan ik je zeggen.
succes met de afloop in elk geval, benieuwd waar dat ding nu is, valt wel op met zo'n kleur.
magoed dat zegt ook niks als ze het die zelfde nacht/dag al mee weg zijn.
zo is hier in de buurt in Almelo ingebroken op klaarlichte dag en de auto waar ze mee kwamen hadden ze ook op die zelfde dag gestolen voor hun vervoer en om in te breken in wat huizen op een heel brutale manier.
die dag was er al wel aangifte gedaan van die gestolen auto maar zit dan nog niet in het hele systeem (dom van de politie) want anders konden ze bv via de kamera's die over de weg hangen meteen zien waar ze rijden als die platen er nog op zitten (in dit geval was dat wel zo)
magoed, succes.
dat zou bv kans voor bepaalde lieden kunnen zijn om zo wat zaken te kopieren oid?
mooi balen in elk geval en wat een gedoe...
gelukkig ben je goed verzekerd, al hoeft dat ook niet alles te vertellen kan ik je zeggen.
succes met de afloop in elk geval, benieuwd waar dat ding nu is, valt wel op met zo'n kleur.
magoed dat zegt ook niks als ze het die zelfde nacht/dag al mee weg zijn.
zo is hier in de buurt in Almelo ingebroken op klaarlichte dag en de auto waar ze mee kwamen hadden ze ook op die zelfde dag gestolen voor hun vervoer en om in te breken in wat huizen op een heel brutale manier.
die dag was er al wel aangifte gedaan van die gestolen auto maar zit dan nog niet in het hele systeem (dom van de politie) want anders konden ze bv via de kamera's die over de weg hangen meteen zien waar ze rijden als die platen er nog op zitten (in dit geval was dat wel zo)
magoed, succes.

- Fabian
Sja, van een klant van ons was vorig jaar een M3 Sedan DCT gestolen, die was wel via Track&Trace gevonden (toen de eigenaar wakker werd smorgens), reed hij al in Oost-Duitsland.
Auto is klemgereden en terugekomen met 25K schade van het klemrijden...............
Auto is klemgereden en terugekomen met 25K schade van het klemrijden...............
- RVV
Boeie toch? weg is pech.. goed verzekerd.. jij kunt er niks aan doen.. ja het is altijd kut, maar je had hem toch al te koop staan. Als die nu half afgerost/gestript/uitgeleefd terug komt.. zie hem dan nog maar eens te verkopen.. even wonden likken en een mooie Volkswagen Up bestellen 

- Dennis Cavallino
Ga jij eens even lekker rennen met je peptalk.
Zuur man, mensen moeten gewoon met hun tengels van je spullen afblijven, tenzij je daarvoor toestemming hebt gegeven.

Zuur man, mensen moeten gewoon met hun tengels van je spullen afblijven, tenzij je daarvoor toestemming hebt gegeven.
- JP
Steeds meer worden ze juist in Nl al gestript en de carrosserie ergens (in een kanaal) gedumpt.350 Z schreef:Ik ben bang dat je in het oostblok je auto moet gaan zoeken, maar omdat hij al te koop stond in dit geval je geluk.
- RVV
Ja lol, wat onaardig dat ie gepikt is.. mag niet nooit weer doen stoute boef.. maar nu de realiteit. De vraag is.. wil jij een auto terug half gestript, beschadigd... etc.. terwijl je er toch al van af wilde? (in de verkoop)..
Ik niet. En tja als die wel terug komt dan heb je het accepteren.
-
Wat ik me afvraag: Hoor je dan niet dat zoiets gestart wordt? Of wordt hij zo naar de straat gerold en verderop pas gestart?
In ieder geval zuur!
In ieder geval zuur!
- JWD
TKA:
M3 Bumpers (US versie) Kleur Interlagos blauw - 800 Euro
M3 interieur - 1200 Euro
Wie maakt me los.....
-edit: oh verkeerde draadje, kan een mod hem verplaatsen?

M3 Bumpers (US versie) Kleur Interlagos blauw - 800 Euro
M3 interieur - 1200 Euro
Wie maakt me los.....
-edit: oh verkeerde draadje, kan een mod hem verplaatsen?

-
Nee Jorik!

- Petrolhead Tom
Eens. Weg. Balen. Hopen dat hij niet terug gevonden wordt en wat nieuws kopen.RVV schreef:Ja lol, wat onaardig dat ie gepikt is.. mag niet nooit weer doen stoute boef.. maar nu de realiteit. De vraag is.. wil jij een auto terug half gestript, beschadigd... etc.. terwijl je er toch al van af wilde? (in de verkoop)..
- martll
Dat zou ik ook denken. Maar wat is dan de waarde die je krijgt van de verzekering? De prijs waarvan je een gelijke 2ehandse kan kopen of de dagwaarde waarvan je net een 316 kan kopen en geen M3?Petrolhead Tom schreef:Eens. Weg. Balen. Hopen dat hij niet terug gevonden wordt en wat nieuws kopen.RVV schreef:Ja lol, wat onaardig dat ie gepikt is.. mag niet nooit weer doen stoute boef.. maar nu de realiteit. De vraag is.. wil jij een auto terug half gestript, beschadigd... etc.. terwijl je er toch al van af wilde? (in de verkoop)..