Mark gaat lol hebben vanavond

Mark.
JA JA , bel ff als het zover is want dan kom ik ook ff kijkenmarkk schreef:Prins Claus is wat hoog gegrepen nog. Ken de auto nog niet op de limiet en vind op droog DSC veel te snel knipperen.
Ruime bochtjes, laag in toeren, in 2e versnelling beginnen en dan rustig opbouwen. Alles moet wel heel blijven natuurlijk.
Mark.
(Over een maandje doen we dan Prins Claus wel een keer, full-lock in 4 met 8000rpm
Na zijn 2 gehad? Ga toch weg man, je moet gewoon kunnen rijden !Sander Spoolder schreef:Was niet echt nat maar toch wel natte wegen.
Dus, ook ik heb even lekker gestoeid![]()
Super gevoel altijd. A27, afslag lexmond, onderaan de afslag naar links richting Vianen. Onder aan de afslag, tikje naar rechts, gas erop en tegelijkertijd naar links insturen, en met uitgebroken kont glijd je zo onder de brug door de provinciale weg op. Nu ligt er nog gewoon een 2.5 in de e36, dus in na zijn 2 heb je het wel gehad.
Toch wel erg lekker.
En dat hok heeft geen sper dus is het op nat iedere keer weer prijsschietenSander Spoolder schreef:hehe ik had je al verwacht HuGo.
Op vermogen driften als het zo goed als droog is red de E36 alleen in zijn 2. In zen 3 word het pap. Tuurlijk, smijten en de kont uit laten schieten kan in elke versnelling met een beetje snelheid, maar da's geen lol.
Zet m gewoon op Wanli 185/65/14 dan komt ie in 3 op droog ook wel hoor 8)Sander Spoolder schreef:hehe ik had je al verwacht HuGo.
Op vermogen driften als het zo goed als droog is red de E36 alleen in zijn 2. In zen 3 word het pap. Tuurlijk, smijten en de kont uit laten schieten kan in elke versnelling met een beetje snelheid, maar da's geen lol.
hehe.Knot schreef:Zet m gewoon op Wanli 185/65/14 dan komt ie in 3 op droog ook wel hoor 8)Sander Spoolder schreef:hehe ik had je al verwacht HuGo.
Gebruikers op dit forum: Andreass, Bing [Bot], Fabian, Forza, Geertmans, Gisae, JvH, L5S1, Spinazie, Ti-Tourist (Erik), WillemBoer en 3 gasten