http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|sr" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze auto zit ook nog in de race, alleen kom ik niet verder dan 15.250, daarvoor wil ik komen rijden maar zit nogal een verschil in tussen beiden. Als de koppeling toch al ver heen is houdt het ook bij die 15.250 op en is het een verloren zaak (koppeling, drukgroep, lagers ben je ook een kleine 1000 euro verder).
December 2012 voor 20k zonder garantie mee bij de Nissan. Ruim jaar gereden, 35.000 erbij gezet (nu over de 100.000km) dan zit je toch echt onder de 17k, ik hou 16.750 aan.
- staat voor op winterbanden, achter op toyo met nog geen 3mm profiel (4 bandjes 750 euro)
- bougies bij 75 en 90k beurt niet gedaan (iridium/platinum 350 euro)
- versnellingspookknop helemaal versleten en onder de krassen (gok 100 euro)
- stoelwang kleurloos, rest van het leer ook nooit wat mee gedaan (setje colorlock en schoonmaak etc 200 euro)
- remschijven en remblokken voor bijna versleten (dealer zegt 1500 euro, kan je voor 600 ex arbeid inkopen)
- lak is rondom onder de krasjes, kattenpootjes (poetsen a 200 euro en hopen dat het weg te halen is)
- motorruimte helemaal onder het zand en rotzooi (zelf middagje zaken uit elkaar schroeven en netjes schoonmaken
- wisserbladen hangen er echt bij, kanten en zelfs midden laat los (50 euro)
- versnellingsbaklagertje hoor je in neutraal bij koppeling op (lagertje, kan een hoop arbeid zijn).
Als ik netjes reken kom ik dan op een 2500 euro kosten en moet je geluk hebben dat de koppeling nog even mee gaat. Voor 14.250 gaat ie natuurlijk nooit weg, maar er is ook nooit tijd en liefde aan gespendeerd, alleen de nodige oliebeurtjes en bougies zelfs overgeslagen, staat voor op winter en achter op zomerbanden..... Vind ik het nog redelijk als je er dan 15 en een beetje voor geeft.