Voor de mensen die het leuk vinden om te volgen probeer ik het hier ook een beetje bij te houden in een topic.
Het is ditmaal een CRX ED9 geworden, eentje die wel een beetje aandacht kon gebruiken.
De auto heeft de afgelopen 9 jaar de openbare weg niet meer gezien, dus dat word hoog tijd.
Al zal dat het grootste doel van de auto niet worden. Voornamelijk zal de auto op het circuit te vinden zijn.
Althans dat is het doel. Ik probeer voor niet al te veel geld weer een leuke betrouwbare tracktoy te bouwen.
Waarin betrouwbaarheid en fun hoog in het vaandel staan. De bedoeling is om komend jaar ook weer verder te gaan met Time Attack,
met minder vermogen in dezelfde klasse geeft mij weer de uitdaging de grens van 2.05 op te gaan zoeken.
De auto opgehaald
Ja een echte bumperbak!
Mooie aerodynamische loeizware skirts...
Nadat de auto lekker binnen is gezet, gelijk als eerste begonnen met het verwijderen van de grote metalen skirts.
Nadat deze weggeslepen waren kon de auto op de brug.
De volgende stap was het dichten van het dak, dit heb ik lekker simpel met een alu plaat en popnagels gedaan.
Vervolgens werd het tijd om wat aan de kameleonlook van de auto te doen.
Als het weer wat warmer is dan zal ik het rollen afmaken, zijn nog een paar delen die nog vaker moeten.
Het volgende punt. Nog verder strippen van de auto, en beginnen aan de rolkooi.
Tot zover voor nu. Aangezien er over precies 3 maanden de eerste ronde van Time Attack al begint mag ik nu wel even wat tempo gaan maken.
Gelukkig krijg ik de komende tijd ook weer wat meer tijd om wat te kunnen doorwerken.
Genoeg te doen nog in ieder geval!