http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... akzwart-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
Of
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... ianco-avus" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee. De California rijdt ruk. Echt ruk. Een dag gehuurd in Italië maar mijn 8-serie was al een fijnere auto om mee te rijden.Tom schreef:California
Mag dan wel de miskleun onder Ferrari zijn, lijkt mij qua techniek/motor/rijden allemaal op een hoger niveau dan de gedateerde op E39 gebaseerde Z8.
Heeft ie blijkbaar kunnen vaststellen in 6 kilometer. Ben je lekker mee.Een nog gloednieuwe BMW M3 GTS met origineel 6 km! Gelimiteerde oplage; dit is nummer 126 van 150 stuks. Wat een geluid en wat stuurt dit strak. Rijden met een GTS is een sensatie! Volstrekt nog als nieuw; dus 0,0 gebruikssporen. Afkomstig uit een collectie en het betreft een verzamelaarsexemplaar.
JWD schreef:Als je voor het rijden kiest de California, ook al staat het erg ver van de sportieve Ferrari's af (430, 458) is het best een comfortabele en vooral snelle GT.
De Z8 is verouderd en heeft af fabriek best belabberde weg prestaties, zware neus, geen sper, te zacht onderstel, etc. de V8 klinkt echter ook in deze tijd nog subliem en de looks gaan nooit vervelen.
Voor je portemonnee zou ik dan ook de Z8 kiezen, schrijft weinig tot niets meer af en is een absoluut tijdloos design, de California is over 10 jaar een beetje de 456 van nu, een geinig ding maar weinig waard.
Afgezien van de tekst; ik vind het serieus doodzonde dat er met zo'n machine maar 6km mee gereden wordt. Neem dan die exemplaren van de twee heren hier op het forum; exactly how they should be used!Petrolhead Tom schreef:Leuke karretjes maar wat een kont teksten staan er altijd bij die auto's zeg.
Heeft ie blijkbaar kunnen vaststellen in 6 kilometer. Ben je lekker mee.Een nog gloednieuwe BMW M3 GTS met origineel 6 km! Gelimiteerde oplage; dit is nummer 126 van 150 stuks. Wat een geluid en wat stuurt dit strak. Rijden met een GTS is een sensatie! Volstrekt nog als nieuw; dus 0,0 gebruikssporen. Afkomstig uit een collectie en het betreft een verzamelaarsexemplaar.
Gebruikers op dit forum: SAH en 6 gasten