ik kom uit oud-beijerland.
ik ben van beroep bandenmonteur bij Peter de Groot bandencenter oud-beijerland.
ben momenteel bezig aan een e36 325i om trackday klaar te maken

groetjes
Dat is erg leuk om te horen!JP schreef:Weloom Michael. Topadres met absolute vakkennis hebben jullie !!! Dick heeft destijds eens bij jullie een Bilsteinsetje gemonteerd bij mijn Golf 6 GTi. Daarna perfect uitgelijnd door jullie.
is goed hoor dick, wat een gaaf forum is dit ,ik kwam er per toeval op en zag toen jullie ook voorbij komenDickh. schreef:Ha Michael! Leuk je hier aan te treffen. Je hoort me zodra die Engelse hun kater uitgeslapen hebben.
Chris van S. schreef:Hee Michael, welkom mede oud beijerlander. Erg leuk om jou hier te zien. Toevallig zelfs, mijn vader vertelde net vanavond dat hij van de week bij jullie was voor zijn winterbanden op de Alpina.
Chris van S. schreef:Hee Michael, welkom mede oud beijerlander. Erg leuk om jou hier te zien. Toevallig zelfs, mijn vader vertelde net vanavond dat hij van de week bij jullie was voor zijn winterbanden op de Alpina.
dankjewel leuk om te horen, erg leuk om de reactie's te zien op het forumPaskal schreef:Michael,
Welkom hier. Ook ik ben op aanraden van o.a. Dick al eens bij jullie geweest om mijn X5 uit te lijnen wat ook hard nodig wasPrima service voor een schappelijke prijs
Ik ben inderdaad verslaafd aan het raken, zoveel mooie projecten!!Will F. schreef:Welkom Michael, gezellig clubje hier idd; ik ben ookal eens bij jullie langs geweest op aanraden van diverse leden hier. Waar ik wel benieuwd naar ben is wat jullie oudbeijerlanders van autobedrijf Kooiman weten/ vinden. Hebben daar best vaak mooi spul staan, zeker voor een opel dealer. Zo loop ik al een tijdje aan de kaaiman te denken die daar al geruime tijd ligt te slapen. Misschien moet ik die verkoper eens wakker laten schrikken.(mag ook per pb)
ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen, alleen ben ik pas geopereerd dus kan nu niet verderArjan B schreef:Welkom hier,
Vertel eens over de 325, wat zijn de plannen, wanneer is ie gevechtsklaar![]()
Foto's van de vorderingen zien we ook graag.
Dit kan ik alleen maar onderschrijven.michaeldegroot schreef:Ik ben inderdaad verslaafd aan het raken, zoveel mooie projecten!!Will F. schreef:Welkom Michael, gezellig clubje hier idd; ik ben ookal eens bij jullie langs geweest op aanraden van diverse leden hier. Waar ik wel benieuwd naar ben is wat jullie oudbeijerlanders van autobedrijf Kooiman weten/ vinden. Hebben daar best vaak mooi spul staan, zeker voor een opel dealer. Zo loop ik al een tijdje aan de kaaiman te denken die daar al geruime tijd ligt te slapen. Misschien moet ik die verkoper eens wakker laten schrikken.(mag ook per pb)
kooiman is een top bedrijf, ze hebben inderdaad mooi spul staan, zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!
ze hebben ook nog een prachtige M6 staan![]()
als je meer vragen heb ze zijn altijd welkom
Groetjes
michaeldegroot schreef:hallo ik ben Michael,
ben momenteel bezig aan een e36 325i om trackday klaar te maken![]()
groetjes
dankjewel leonard!leonard schreef:michaeldegroot schreef:hallo ik ben Michael,
ben momenteel bezig aan een e36 325i om trackday klaar te maken![]()
groetjes
Hee Michael
Ook op deze manier maar ff,,,,,,,,,,,,,,,, Welkom!!
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten