Blijft de zelfde kleur ja. Ben niet zo van het 'exterieur tuning'Reihen 6 schreef:Heel gaaf om te zien wat je tot nu toe al gedaan hebt. En het ziet er naar uit dat je je in 2014 ook niet hoeft te vervelen, veel succes er mee! Blijft de kleur hetzelfde trouwens?
Maak hem wit. Kun je het beste zien of je carrosserie scheurt.AudiS2 schreef:Zoals er te zien is is het interieur helemaal kaal. Ik zit nog te denken hoe het nu netjes af te werken.
Iemand daar ervaring mee? Denk dat ik hem helemaal mat zwart maak aan de binnenkant.
Petrolhead Tom schreef:Maak hem wit. Kun je het beste zien of je carrosserie scheurt.AudiS2 schreef:Zoals er te zien is is het interieur helemaal kaal. Ik zit nog te denken hoe het nu netjes af te werken.
Iemand daar ervaring mee? Denk dat ik hem helemaal mat zwart maak aan de binnenkant.
is idd wat grijzer van kleur. Leek mij wel mooi. Alles is al zo zwart in die auto.Joy schreef:Die 7378 is vrij grijs naar mijn idee.
Is het niet een idee om 'm eerst hoogglans zwart te rollen/spuiten en vervolgens af te werken met een matte blanke laag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten