De ultieme ouwe lullen vraag.....wat te kiezen?
- Joy
Re: De ultieme ouwe lullen vraag.....wat te kiezen?
Ik weet niet wat ie van een Ford denkt? In de MPV-hoek hebben ze natuurlijk een aardig aanbod (B-Max, C-Max).
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... &asrc=st|s" onclick="window.open(this.href);return false;
B-Max zit net boven budget.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... &asrc=st|s" onclick="window.open(this.href);return false;
B-Max zit net boven budget.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ook ik ben met mijn 64 pk Polo SDi met 311K op de klokken het merendeel op de weg te snel af 

-
OnlineEricYellow
[quote]Ook ik ben met mijn 64 pk Polo SDi met 311K op de klokken het merendeel op het fietspad te snel af
[ /quote]
Geloof ik meteen

Geloof ik meteen

-
7 jaar met plezier en trots in gereden! kijk maar eens naar een benzine model ervanNiels schreef:Metchu schreef:ideaal: http://driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=29199" onclick="window.open(this.href);return false;
Dieseltje helaas maar hoe beviel die?

-
OnlineMartijn_bmw
herkenbaar! met de 325i heb ik dat gevoel nog x10 maar ook als ik de Aygo van de vrouw des huizes rij vind ik iedereen onmogelijk traag rijden....dvh schreef:Zelfs in een Mii vind ik dat iedereen in de weg en te langzaam rijdt..
Zal wel aan mij liggen..
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit draadje gaat over een auto voor z'n VADER! Hopelijk ben je daar nu wel achter

dvh schreef:Joh, er staat een dikke smiley achter. Ik bedoel dus dat je gewoon (graag?) een Prius wil maar het topic opent over een A-klasse. Omdat je misschien ( zo dacht ik ) toch liever géén Prius wil.![]()
Errr...
Begin ik al als GTRene te klinken ?
grapje hè Rene..
- Ar
- Auto: Prius
De A-klasse lijkt me een prima keuze. Ze kosten niet veel en het voldoet aan alle wensen van je ouders. Rij je ook nog eens een Mercedes

- Niels
- Auto: Prius+
De eerste serie was toch ook niet zo best volgens mij, vanaf welk bouwjaar moet je dan hebben?
Verder lijkt een C-max met niet verkeert en de Nissan Qashqai ook niet. De ASX kom ik nog niet tegen in automaat (binnen het bugdet). Het is wel allemaal CVT tegenwoordig....
Verder lijkt een C-max met niet verkeert en de Nissan Qashqai ook niet. De ASX kom ik nog niet tegen in automaat (binnen het bugdet). Het is wel allemaal CVT tegenwoordig....
- Martin van der Zwaard
A-klasse moet je hebben vanaf 2006 zo'n beetje. Dus het laatste hoge model.
Dingen rijden super. Let alleen op roest aan de kitranden van de deuren, achterklep en rondom de achterruit.
Veel zijn er al gemodificeerd bij de dealer en als de auto altijd dealer is onderhouden dan kan je altijd nog coulance krijgen heb ik vernomen. Maar ze hebben het lang niet allemaal hoor.
Heb er pas een uit Dld gehaald voor mijn moeder. En A170 automaat (CVT). Heb er mee gereden en ik vind het persoonlijk een heel fijn karretje.
Ik heb hier op de zaak nog een mooi alternatief staan, een Opel Meriva semi-automaat van 2010 met 13k op de teller. Ook een mooie auto.
Dingen rijden super. Let alleen op roest aan de kitranden van de deuren, achterklep en rondom de achterruit.
Veel zijn er al gemodificeerd bij de dealer en als de auto altijd dealer is onderhouden dan kan je altijd nog coulance krijgen heb ik vernomen. Maar ze hebben het lang niet allemaal hoor.
Heb er pas een uit Dld gehaald voor mijn moeder. En A170 automaat (CVT). Heb er mee gereden en ik vind het persoonlijk een heel fijn karretje.
Ik heb hier op de zaak nog een mooi alternatief staan, een Opel Meriva semi-automaat van 2010 met 13k op de teller. Ook een mooie auto.
-
Kia Venga? nieuw 7 jaar garantie, heb je op een auto van 2012 nog 5 jaar garantie.
- dvh
Whut?Arthur schreef:Dit draadje gaat over een auto voor z'n VADER! Hopelijk ben je daar nu wel achter
dvh schreef:Joh, er staat een dikke smiley achter. Ik bedoel dus dat je gewoon (graag?) een Prius wil maar het topic opent over een A-klasse. Omdat je misschien ( zo dacht ik ) toch liever géén Prius wil.![]()
Errr...
grapje hè Rene..
Daar had ik dus stellig overheen gelezen...

Damn...
-
OnlineLuco
Tijd voor een brilletjedvh schreef:Whut?Arthur schreef:Dit draadje gaat over een auto voor z'n VADER! Hopelijk ben je daar nu wel achter
Errr...
grapje hè Rene..
Daar had ik dus stellig overheen gelezen...![]()
Damn...
Er schijnt een opticien hier op het forum te zitten

- dvh
Die zag ik natuurlijk al van mijlenver aankomen...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat wil je vader eigenlijk zelf?
Dat mis ik een beetje, iedereen heeft een menig, doet een suggestie, maar die zijn veelal subjectief bepaald.
Wat is het budget? Is er een merk wat absoluut nicht im Frage kommt?
Dat mis ik een beetje, iedereen heeft een menig, doet een suggestie, maar die zijn veelal subjectief bepaald.
Wat is het budget? Is er een merk wat absoluut nicht im Frage kommt?
-
OnlineLuco
dvh schreef:Die zag ik natuurlijk al van mijlenver aankomen...![]()

- Niels
O jee.......Specsavers alert
Vanuit een E46 voelt de Prius een beetje budget aan vond ik persoonlijk. Dus om dan ca. 8K toe te leggen die je nooit meer goed rijdt.... wat mij betreft heb je gelijk David
Vandaag bij Milano in Dordrecht wezen kijken. Hadden een paar staan (en ook een Maserati Quattroporte
maar dat terzijde). Een Prius gaat het em niet worden (zowel voor pa als ons dus niet
), het dash is gewoon te diep en je ziet de voorkant nevernooit vanuit de bestuurdersstoel dus daar gaat ma niet in rijden.

Vandaag bij Milano in Dordrecht wezen kijken. Hadden een paar staan (en ook een Maserati Quattroporte

-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Goede optie.Arthur schreef: Maar ff serieus, een Toyota Verso?
Een vriend van mij heeft een Honda Insight. Die rijdt volgens hem veel beter dan een Prius.
- GTRene
hoe zit dat met die opel ampera dan?
zag er toevallig gister weer 1 voorbij rijden aan de overkant, ik dacht nog die zien er best apart/stoer? uit op de 1 of ander manier

zag er toevallig gister weer 1 voorbij rijden aan de overkant, ik dacht nog die zien er best apart/stoer? uit op de 1 of ander manier

-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Die kost vast meer dan 15k.
- GTRene
denk het wel, ff niet aan die max gedacht.
- Niels
Zo ver ik weet heeft Toyota het Hybride spelletje toch beter onder de knie dan Honda. Alleen die 1.3 motor al, dat maakt het niet bepaald aantrekkelijk alhoewel de Insight op de achterkant na niet zo'n gekke auto is. Honda moet je er echt naar rijden om zuinig te zijn, als je gewoon mee doet in het verkeer dan zijn ze niet echt heel zuinig weet ik uit betrouwbare bronnen
Het lastige momenteel is dat ma haar Arosa "moet" opgeven en pa zijn Touring. Die moeten gecombineerd worden in 1 auto, compact maar ruim, automaat en zuinig. Ik heb nog geen merk gevonden die dat combineerd
Die dubbele bodem van de Merc. A was volgens mij destijds bedacht voor een accu pakket, gemiste kans!

Het lastige momenteel is dat ma haar Arosa "moet" opgeven en pa zijn Touring. Die moeten gecombineerd worden in 1 auto, compact maar ruim, automaat en zuinig. Ik heb nog geen merk gevonden die dat combineerd

-
- Auto: M3P, 130i
Is een lexus RX400h haalbaar?
- Niels
Ik denk dat ik die ouwe maar in een R6 3-Touring moet praten 

- Riceaux
Ampera is duurder, echt krap van binnen en de range op electra is echt zwaar beperkt.GTRene schreef:hoe zit dat met die opel ampera dan?
zag er toevallig gister weer 1 voorbij rijden aan de overkant, ik dacht nog die zien er best apart/stoer? uit op de 1 of ander manier![]()
- Hans
BMW X3
http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-x ... 19/details" onclick="window.open(this.href);return false;
Klaar, slotje.
http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-x ... 19/details" onclick="window.open(this.href);return false;
Klaar, slotje.