19" EVO setje was met name aan het rechterachterwiel behoorlijk beschadigd. Voor montage heb ik dat "redelijk" weg kunnen werken. Het zijn gepolijste velgen met een blanke lak laag. Blanke lak laag heb ik helemaal weggeschuurd, de beschadigingen heb ik weggeschuurd en daarna het wiel weer wat gepolijst. Het polijstwerk kan nog wel beter maar het was qua beschadigingen 100x beter dan ervoor. Perfect polijsten is een mooi klusje voor het voorjaar....
Rijdt ik net een parkeergarage uit in Haarlem en raak zo'n k*trandje dat naar binnen loopt. Een schraap rond m'n rechterachtervelg met ijzersplinters over zeg zo'n 1/3 van de velg.

1. Als ik dat met een CSL velg had gehad was ik ZOOOO ziek geweest.
2. Had me dat een nieuwe velg, of professionele restauratie, gekost. Dus zeker een paar honderd euro.
3. Nu kwam ik thuis heb een dremeltje, schuurpapiertje, etc. gepakt. 30 min. bezig en weer klaar

Best een groot voordeel zo'n gepolijst wiel zonder laklaag. Blanke laklaag zat er toch al niet meer op EN een kleurlak / poedercoat laag ook niet. Beschadiging / rand is weer helemaal weg en ik ben er van overtuigd dat als ik in het voorjaar het wiel echt goed ga polijsten dat ie weer 99% als nieuw wordt...
Mark.