Vloertappijt verf
- InjectTheVenom
Vloertappijt verf
Weet iemand toevallig of deze ook in 1 of meer tinten grijs te krijgen is? Het goedje heeft de naam Valeters Pride black carpet dye. Zou mooi zijn als ik het spul in de Calibra er weer fris en nieuw uit kan laten zien.

-
Re: Vloertappijt verf
Ze verkopen 50 tinten grijs.

-
Wordt je vloerbedekking alleen wel erg vlekkerig door..ErikS schreef:Ze verkopen 50 tinten grijs.

Sorry....couldn't resist..

- Petrolhead Tom
Nieuw tapijt geen optie? Dit is toch niet meer dan een lapmiddeltje?
- InjectTheVenom
Nieuw en origineel niet meer helaas, je zegt dan wel lapmiddel maar het restauratietopic van een E30 M3 waar ik deze foto gevonden heb heeft ook foto's van het eindresultaat en dat ziet er gewoon perfect uit.Petrolhead Tom schreef:Nieuw tapijt geen optie? Dit is toch niet meer dan een lapmiddeltje?
Jammer weer van de jokers die niets beters te doen hebben en geen serieus antwoord kunnen geven, hopelijk krijgen jullie een zelfde antwoord van anderen als je zelf een keer nuttige informatie nodig hebt voor dingen waar jullie mee bezig zijn

- Luco
Misschien beter in werkplaats kunnen zetten?
Verven kan goed hoor, al moet je wel uitkijken dat het egaal gebeurd.
Grijs kan je krijgen door het te vermengen met wit of witte pigment erdoor.
Verven kan goed hoor, al moet je wel uitkijken dat het egaal gebeurd.
Grijs kan je krijgen door het te vermengen met wit of witte pigment erdoor.
- HJ2
Ik wil wel wat zwart van je overnemen, voor de 2 matten van de Lotus (met totaaaaal off colour logo's helaas...)
Ben benieuwd hoe het resultaat wordt, en ook al een tijdje op bezoek
- ///Joost
Lange tenen? 
Afijn, op hun website staat alleen de zwarte versie geadverteerd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar je zou ze even kunnen bellen. Die gasten zitten in de UK.

Afijn, op hun website staat alleen de zwarte versie geadverteerd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar je zou ze even kunnen bellen. Die gasten zitten in de UK.
- Luco
Je kan trouwens gewoon nieuw tapijt kopen, speciaal voor auto's in bijna elk gewenste kleur, heb hier een rol zwart liggen voor de Alpine, prachtig spul kan je in elke hoek en vorm leggen en plakken zonder dat je er vouwen in krijgt.
- InjectTheVenom
Ik heb nog niets besteld of in bezit, dit is in ieder geval de link naar hun site:HJ2 schreef:Ik wil wel wat zwart van je overnemen, voor de 2 matten van de Lotus (met totaaaaal off colour logo's helaas...)
http://www.valeterspride.co.uk/1-litre- ... -267-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
5 liter:
http://www.valeterspride.co.uk/5-litre- ... l-69-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Het topic waar de foto van het vaatje uit geleend is (verdomde leerzaam over het algemeen trouwens

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=148000" onclick="window.open(this.href);return false;
En na wat graafwerk de pagina met foto's van het resultaat van de vloerbekleding:
http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... 00&page=10" onclick="window.open(this.href);return false;
- InjectTheVenom
Dan blijft het probleem van de kunststof pads aan bestuurderskant, ja ik ben nou eenmaal zo'n zeikerd wat originaliteit betreft.Luco schreef:Je kan trouwens gewoon nieuw tapijt kopen, speciaal voor auto's in bijna elk gewenste kleur, heb hier een rol zwart liggen voor de Alpine, prachtig spul kan je in elke hoek en vorm leggen en plakken zonder dat je er vouwen in krijgt.
- Petrolhead Tom
Ik zou liever iets niet origineels erin hebben dat nieuw is dan een opgelapt versleten item.InjectTheVenom schreef:Dan blijft het probleem van de kunststof pads aan bestuurderskant, ja ik ben nou eenmaal zo'n zeikerd wat originaliteit betreft.Luco schreef:Je kan trouwens gewoon nieuw tapijt kopen, speciaal voor auto's in bijna elk gewenste kleur, heb hier een rol zwart liggen voor de Alpine, prachtig spul kan je in elke hoek en vorm leggen en plakken zonder dat je er vouwen in krijgt.
- Luco
je hebt het over tapijtverf, dus ik neem aan dat het over tapijt gaat?
Nu heb je het ineens over kunststof pads? wat bedoel je daar precies mee? Misschien hebben ze daar ook wel wat voor.
Nu heb je het ineens over kunststof pads? wat bedoel je daar precies mee? Misschien hebben ze daar ook wel wat voor.
-
Hij zal er wel op doelen dat in het originele tapijt ter hoogte van de voeten van de bestuurder er rubberen stukken in het tapijt verwerkt zit. En jouw aangedragen optie dit niet heeft.
- Luco
Dan laat je dat erin zetten of overzetten.
Een goede bekleder kan en doet dat gewoon.
Een goede bekleder kan en doet dat gewoon.
- InjectTheVenom
Deze idd.KevinK schreef:Hij zal er wel op doelen dat in het originele tapijt ter hoogte van de voeten van de bestuurder er rubberen stukken in het tapijt verwerkt zit. En jouw aangedragen optie dit niet heeft.
- Jan-Willem
Ik dacht dat B46 een paar keer van dat spul meegenomen heeft uit Engeland.
Via het e30fansite forum zijn er toen 2 keer groupsbuy's geweest.
Resultaat schijnt heel mooi te zijn, voelt als origineel maar dan lekker zwart in plaats van grijs.
Heb zelf nog 2,5liter, ben er alleen nog niet aan te gekomen om het te gebruiken
Via het e30fansite forum zijn er toen 2 keer groupsbuy's geweest.
Resultaat schijnt heel mooi te zijn, voelt als origineel maar dan lekker zwart in plaats van grijs.
Heb zelf nog 2,5liter, ben er alleen nog niet aan te gekomen om het te gebruiken