Alleen helaas voor je kun je nu mij niet meer belazeren!ErikS schreef:Jup, monteer ze toch.
Ik zoek wel weer een 'nieuwe' set voor in het voorjaar.

Alleen helaas voor je kun je nu mij niet meer belazeren!ErikS schreef:Jup, monteer ze toch.
Ik zoek wel weer een 'nieuwe' set voor in het voorjaar.
Alleen als het OEM Audi is? Als je minstens 2 verschillende wielen laat zien geloof ik je wel.ErikS schreef:Ik belazer niemand,
Not my cup of tea.
![]()
Maareh, setje RS4én kopen zonder schade?![]()
![]()
Nah, het setje moet wel lang de velgendokter... mogen voor weinig weg.///Joost schreef:Alleen als het OEM Audi is? Als je minstens 2 verschillende wielen laat zien geloof ik je wel.ErikS schreef:Ik belazer niemand,
Not my cup of tea.
![]()
Maareh, setje RS4én kopen zonder schade?![]()
![]()
Ja, dat is een kwestie van voorkeur natuurlijk. Ik heb de All Roads met hun hoge onderstel ook altijd mooi gevonden en dat is ook zeker niet iedereen het met mij eens.ErikS schreef:Meer vanuit het oogpunt dat S line érg stug is. (En ik heb dus idd S line)
Laag, ach, dat valt me wel mee. En een centimetertje zal je ook niet echt merken...
Ligt hier weer vol met kerstpakketten indeed.Tim N schreef:Toch erg mooi geworden, wat een set wielen een auto kan veranderen wat looks betreft.
Heb je er hier ook weer wat achterin liggen? Anders setje veren scoren dat voor iets lager komt?
Ik had nog liever een Allroad V8 gereden, hoor!///Joost schreef:Ja, dat is een kwestie van voorkeur natuurlijk. Ik heb de All Roads met hun hoge onderstel ook altijd mooi gevonden en dat is ook zeker niet iedereen het met mij eens.ErikS schreef:Meer vanuit het oogpunt dat S line érg stug is. (En ik heb dus idd S line)
Laag, ach, dat valt me wel mee. En een centimetertje zal je ook niet echt merken...
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten