dacht huh?
anyway ziet er wel leuk uit

hier wat meer plaatjes>>
http://sportscars2013.com/2013-audi-rs-q3-concept/
De Duitse autobouwers blijven elkaar vliegen afvangen, op alle mogelijke manieren. Nauwelijks heeft Mercedes zijn A AMG aan de wereld getoond, of daar komt Audi met de Q3 RS, een auto die uit een 5-cilinder 2.5 motor 350 pk/420 Nm haalt. Koppel dat aan de quattro-aandrijving en je hebt een auto waarmee het zeer snel leven valt. De Q3 RS haalt (met launch control) in 5.5 s 100 km/h, daarmee zit hij als SUV (of is dat nu een cross-over?) helemaal te midden van de echte sportauto’s. Dat is ook te danken aan de 7-traps S-Tronic (zoals de DSG-bak nu heet bij Audi). Wanneer de auto voor de burger aan te schaffen valt, zullen we in Genève horen, prijzen zullen nog later bekend worden gemaakt
maar wel groter dan ik verwachteIn terms of outright pace the RS Q3 is one of those cars that has the potential to make many a hot hatch or sports car driver’s day. It’s a cliché, but because you’re perched a little higher you have a more commanding view of the road ahead. This matters on fast country roads, where enlightening glimpses through corners or over hedgerows aid your confidence and increase safety margins. The broad spread of power and torque means the Q3 builds speed rapidly and never feels caught between gears, and a crisp up- or downshift is only ever a finger stretch away in any case. The brakes – 365mm at the front and gripped by eight-piston calipers – have major-league stopping power, and while they have a fraction too much bite on initial application, they’re easy to modulate at low or high speeds and have superb outright ability.
Zie het al helemaal voor me, jij in die RS Q3 driftend over dat besneeuwde klaverblad met Robin erachter voor de filmpjes...Andre schreef:Die van ons komt ergens in januari.
Fernando schreef:Zie het al helemaal voor me, jij in die RS Q3 driftend over dat besneeuwde klaverblad met Robin erachter voor de filmpjes...Andre schreef:Die van ons komt ergens in januari.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 6 gasten