Luco moet denk ik nog even wennen aan de BMW terminilogie, waar met een 5 , een 5-serie bedoeld wordt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Geeft niet Luco, alle begin is moeilijk.......

Luco moet denk ik nog even wennen aan de BMW terminilogie, waar met een 5 , een 5-serie bedoeld wordt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Ga even met de 3M tape aan de gang en deel je motorkap op in kwadranten nadat je gekleid hebt. Zo ga mooie 50/50 shots hebben en zien hoeveel verbetering je hebt geboekt als je de bouwlamp erop houdt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Xave, wordt de eerste keer, zal morgen even een foto van de motorkap maken, ff horen of die goed genoeg schoon is om te kleien.
lol, volgens mij was de renault 5 (28 januari 1972) er eerder dan die duitse meuk 5 serie die pas later dat jaar kwam.Eric H schreef:Luco moet denk ik nog even wennen aan de BMW terminilogie, waar met een 5 , een 5-serie bedoeld wordt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Zijn die overgangen makkelijk weg te poetsen?Jussi schreef:Ga even met de 3M tape aan de gang en deel je motorkap op in kwadranten nadat je gekleid hebt. Zo ga mooie 50/50 shots hebben en zien hoeveel verbetering je hebt geboekt als je de bouwlamp erop houdt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Xave, wordt de eerste keer, zal morgen even een foto van de motorkap maken, ff horen of die goed genoeg schoon is om te kleien.
En van welke rijden er nu nog het meeste rondLuco schreef:lol, volgens mij was de renault 5 (28 januari 1972) er eerder dan die duitse meuk 5 serie die pas later dat jaar kwam.Eric H schreef:Luco moet denk ik nog even wennen aan de BMW terminilogie, waar met een 5 , een 5-serie bedoeld wordt.Luco schreef:Bram, ik begin met de 5, je moet ff langs dvh![]()
Ik denk dat er van de eerste renaultjes nog meer rond rijden dan van de 5 serie, zeg pre 1990.Eric H schreef: En van welke rijden er nu nog het meeste rond
Luco..........drink je weer ??Luco schreef:Ik denk dat er van de eerste renaultjes nog meer rond rijden dan van de 5 serie, zeg pre 1990.Eric H schreef: En van welke rijden er nu nog het meeste rond
ja hehe van die BMW willen ze allemaal vanafsmiley schreef:Op gaspedaal staan in elk geval 70 renault 5jes en 370 5 series te koop van voor 90.
In jouw wereld wel Luco, in jouw wereld wel......Luco schreef:Ja, lul er maar weer snel overheen dat de Renault 5 er eerder was dan de 5 serie.
Dus als we het over een 5 hebben dan hebben we het dus over een RENAULT
Man man man vergeleken bij dit topic is dat modale jaarsalaris van die bijstand trekkers klein nieuws.Tristan schreef:Van coureur naar poetser...van Renault naar BMW....klap van de molen gehad?
Petrolhead Tom schreef:Man man man vergeleken bij dit topic is dat modale jaarsalaris van die bijstand trekkers klein nieuws.Tristan schreef:Van coureur naar poetser...van Renault naar BMW....klap van de molen gehad?
Inderdaad...Luco schreef:Petrolhead Tom schreef:Man man man vergeleken bij dit topic is dat modale jaarsalaris van die bijstand trekkers klein nieuws.Tristan schreef:Van coureur naar poetser...van Renault naar BMW....klap van de molen gehad?![]()
![]()
beetje leven in het forum pompen
Gebruikers op dit forum: Kadett, Mark 320iS, MartijnGizmo, ron36, sebas16v, StefanW, Ti-Tourist (Erik) en 14 gasten