beste df'ers,
ik ben op zoek naar een trekhaak voor een E46 316i Touring uit 2003. nu zie ik dat er een aantal merken zijn die deze aanbieden maar ik vroeg me af of jullie misschien meer weten over welke merken aan te raden zijn en welke niet. en, wat is er behalve zo'n trekhaak nog meer nodig? moet de achterbumper nog worden aangepast? de auto heeft geen pdc btw.
bijvoorbaat dank,
Dylan
E46 trekhaak touring
-
- Knot
Re: E46 trekhaak touring
Moeten 2 stootbalken verwijderd worden en vervangen voor andere. Moet je even zoeken op het E46 328i verhaal van Joost, die heeft een afneembare trekhaak laten monteren vlak voor ik de auto kocht.
-
thnx! ik kan het topic van Joost niet vinden, het "Mijn auto" topic van jouw echter wel.
-
ik heb een trekhaak op het oog van het merk Bozal. is hier iemand mee bekend? ik hoor het graag.
- Martin van der Zwaard
Bosal is gewoon goed. Bieden tegen redelijk nette prijzen haken aan. Shoppen kan lonen omdat de ene automaterialen zaak nou eenmaal meer korting krijgt dan de andere.
Bij deze zaken kunnen ze precies nakijken wat je allemaal nodig hebt. Neem wel een 13-polige stekker. Die is in principe voor een caravan maar je kan er altijd een verloop in doen naar 7-polig. Andersom gaat niet dus als je eens 13-polig nodig hebt gaat dat niet met een 7-polige stekker aan de auto.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de regio van Rotterdam woont kan ik altijd een offerte maken voor je inclusief montage.
Bij deze zaken kunnen ze precies nakijken wat je allemaal nodig hebt. Neem wel een 13-polige stekker. Die is in principe voor een caravan maar je kan er altijd een verloop in doen naar 7-polig. Andersom gaat niet dus als je eens 13-polig nodig hebt gaat dat niet met een 7-polige stekker aan de auto.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de regio van Rotterdam woont kan ik altijd een offerte maken voor je inclusief montage.
-
Ik weet niet in hoeverre het allemaal nodig is. Maar in mijn e46 zat een jeager 13 polige kabelboom. Hier zat een trailermodule kastje tussen. 2 draden liepen naar de zekeringkast voorim voor achteruitrij signaal en constant plus. En een draad moest ingeplugd worden in de stekker van de lichtschakelaar.
Dit was een controledraad die voorkwam foutmeldingen van defecte lampjes op het instrumentenpaneel.
Origineel schijnen die kabelbomen goud geld te kosten. Weet niet hoe duur en of die verkrijgbaar zijn imitatie. Lijkt me wel.
Had eerst een vaste haak. Toen Bosal afneembaar. Volgens mij kostte die me toen iets van 270 euro.
Dit was een controledraad die voorkwam foutmeldingen van defecte lampjes op het instrumentenpaneel.
Origineel schijnen die kabelbomen goud geld te kosten. Weet niet hoe duur en of die verkrijgbaar zijn imitatie. Lijkt me wel.
Had eerst een vaste haak. Toen Bosal afneembaar. Volgens mij kostte die me toen iets van 270 euro.
- Niels
- Auto: Prius+
Correct, best nog een aardig klusje vond ik maar niet heel moeilijkKevinK schreef:Ik weet niet in hoeverre het allemaal nodig is. Maar in mijn e46 zat een jeager 13 polige kabelboom. Hier zat een trailermodule kastje tussen. 2 draden liepen naar de zekeringkast voorim voor achteruitrij signaal en constant plus. En een draad moest ingeplugd worden in de stekker van de lichtschakelaar.