Blaaskaak
- Jelmer850i
- Niels
- Auto: Prius+
Altijd mooi om dergelijke dromers even met beide benen op de grond te zetten.
In de motorwereld was/is het altijd stoer om met versleten knee sliders rond te hobbelen want dan ben je immers snel met je knie aan de grond. Die van mij zijn niet gesleten (ja eentje echt minimimaal).
In Groningen rijdt er zo'n patser rond die tegen de twee meter is waardoor je al vrij gemakkelijk je knie aan de grond rijdt natuurlijk. Ooit kwam ik met hem in gesprek en vertelde hij zijn stoere verhaal. Honda 900RR Fireblade enz. enz. en deed hij wat lacherig tegenover mij met mijn toenmalige ZXR400
Twee jaar later pak ik hem tijdens een toersessie op Assen een keer buitenom terwijl hij zijn knie aan de grond had (en ik niet
). Dus bij het uitaccelereren (toen ik al voor hem zat) kijk ik nog even om en naar mijn knie 8) . Na die sessie loopt ie op me af en zegt me "dat ik wel aardig handig ben met die TL1000R". Ik stond naast mijn kameraad die ook eigenaar van de motor was en geef hem de sleutel terug en moppel iets van "ging best lekker maar je kunt toch merken dat ik een vier cilinder gewend ben"
Heerlijk..
In de motorwereld was/is het altijd stoer om met versleten knee sliders rond te hobbelen want dan ben je immers snel met je knie aan de grond. Die van mij zijn niet gesleten (ja eentje echt minimimaal).
In Groningen rijdt er zo'n patser rond die tegen de twee meter is waardoor je al vrij gemakkelijk je knie aan de grond rijdt natuurlijk. Ooit kwam ik met hem in gesprek en vertelde hij zijn stoere verhaal. Honda 900RR Fireblade enz. enz. en deed hij wat lacherig tegenover mij met mijn toenmalige ZXR400

Heerlijk..
- Erik
- Auto: BMW ///M
zo herkenbaar
ik heb een collega die voelt zich de koning te rijk in zn vulva v50 2.0tdi herriebak
rijd met gemak 180
blaast alles weg
.............................
dan ben je toch sprakeloos
zeg ik tegen hem, er staats traks een Leon TDI met 170 naast je zullen we zien wie er blaast........................ja dat is maar een leon. Ik zeg jij rijdt gvd in een veredelde ford focus...........nou dat was niet waar
hoezo plaat voor je kop
ding heeft straks 215+pk na bezoek Dr Dik
zal hem eens in een roetwolk achterlaten
8)
heb hem maar niet verteld dat de sub bijna 90km/u harder loopt als zijn verhuiswagen 8)
E
ik heb een collega die voelt zich de koning te rijk in zn vulva v50 2.0tdi herriebak
rijd met gemak 180
blaast alles weg
.............................
dan ben je toch sprakeloos
zeg ik tegen hem, er staats traks een Leon TDI met 170 naast je zullen we zien wie er blaast........................ja dat is maar een leon. Ik zeg jij rijdt gvd in een veredelde ford focus...........nou dat was niet waar
hoezo plaat voor je kop
ding heeft straks 215+pk na bezoek Dr Dik
zal hem eens in een roetwolk achterlaten
8)
heb hem maar niet verteld dat de sub bijna 90km/u harder loopt als zijn verhuiswagen 8)
E
- MartijnGizmo
-
- Fabian
hahaRene / Hazze schreef:Eigenlijk zijn wij nu de blaaskaken

net overigens het identieke meegemaakt in de wasstraat. Ben mn Coupe aan het wassen, iemand ziet mn ringsticker zitten dus begint hele verhalen over Sabine en Topgear enzo.
Sja, de eerste ken ik persoonlijk en bij de 2e heb ik gefigureerd, dus heb hem maar even afgedroogd (eerst mn Coupe met de zeem, en toen hem even met mn opmerking

het was overigens wel een erg aardig kerel, die oprecht in de Ring en auto's geinteresseerd was (reed een E46 M3 en 996), dus heb hem nog even doorverwezen naar een aantal mensen voor wat cursus enzo

- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Jurriaan
Ach, bij mij hield het net op bij 139 op de GPS. Gaspedaal op de bodem, maar meer wilde ìe toch echt niet. Toch dat Britse ding met Amerikaanse roots maar eens af laten stellen, het zou toch wat meer moeten kunnen. Maar ach, Range Rover, geen Race-Rover...Wim te Riet schreef:Ik heb al eens 140 op de teller van de Morris gehad!
Dat voelt ongeveer even snel als 300 in jullie auto's...

- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Corvette
Allemaal prachtige verhalen
Geweldig
Regelmatig maak ik en vele anderen van dit forum natuurlijk ook van die halve zolen mee en wat mij dan altijd opvalt is dat die mensen allemaal goeie vrienden hebben met hele snelle auto's. Verder verbaas ik mij ook altijd weer over de geweldige kennis die ze hebben over mijn auto.
Zelfs als je ze vertelt wat er onder de kap ligt dan lullen ze er gewoon overheen met nog onzinniger verhalen :twisted:
:twisted:
:twisted:
Het mooiste verhaal zal ik jullie nu vertellen :!: :!: :!:
Vorige week is een hele goeie vriendin van mijn vrouw en mij verongelukt door uit de bocht gevlogen te zijn tegen een boom. Het was Desiree en is 37 jaar geworden. Wij hebben haar 20 jaar mogen kennen en hebben heel veel leuke herinneringen aan haar. Ze zat niet zelf achter het stuur, maar ze reed mee met een jonge man waar ik niet verder over zal uitbreiden vanwege het lopende onderzoek. Desiree zat jaren in de horeca en dat was ze op het lijf geschreven. Ze had enorm veel humor en dat is in dat vak echt nodig om te overleven. Zo had ze mij een sms je gestuurd direkt nadat ze wist dat ik een Corvette had met de volgende tekst:
rijdegijnouzowoarmetunnecorvetteinderondte
Nadat ze met me meegereden was ( ik bracht ze 's avonds laat een keer naar huis ) heeft ze de andere dag direkt tegen een aantal vaste cafe klanten verteld dat ze nou eens een keer in een echte auto had gezeten en zelfs was meegereden. Ze vond het een geweldige ervaring, want ik had in een tunnel ook nog even alles uit de kast getrokken met de ramen open en vond ze echt kicken. Nou had ze al zo vaak in mijn SL 55 amg gezeten, maar dat telde ze niet want ze was immers gek op amerikaanse bakken en zo'n MB was zo gewoon.
In de loop van de middag kwamen er meer klanten en de 1 zegt zo tegen de ander ; heb je het al gehoord van Dees.........die heeft in die Corvette gezeten van die gozer van geomega of zoiets. Wat ????? maar die rijdt toch altijd Mercedes??? Jaahaaa, maar nou heeft ie ook een Corvette :!:
Oooooooooo nou ik snap er niks meer van die Mercedes was nog zo nieuw
: Wacht ff ik vraag het aan Dees
: Dees kon het immers weten, want die heeft een paar maanden daar bij die van Dame ingewoond, dus veel inside information.
)
Zeg Dees....hoeveel auto's rijdt die gozer nou eigenlijk
:
Dees staat daar met een dienblad vol en telt hardop zo met haar vingers in de lucht en zegt zo van..........nou ff denken unneh die ...en unneh die....ennuh z'n vrouw heeft dan nog die cabrio....enuh.......... nou zeker wel een stuk of vijf of zes..............en gaat direkt weer door met haar werkzaamheden. Daarna zaten die mannen daar nog flink over na te lullen en natuurlijk met de nodige
:
:
:
Dat is humor. Dat was Dees. Dit soort dingen vond ze geweldig.
Zij genoot zelfs van wat anderen hadden. Dat is eigenlijk heel onaards of in ieder geval onNederlands.
Vr. Gr.
Corvette

Regelmatig maak ik en vele anderen van dit forum natuurlijk ook van die halve zolen mee en wat mij dan altijd opvalt is dat die mensen allemaal goeie vrienden hebben met hele snelle auto's. Verder verbaas ik mij ook altijd weer over de geweldige kennis die ze hebben over mijn auto.
Zelfs als je ze vertelt wat er onder de kap ligt dan lullen ze er gewoon overheen met nog onzinniger verhalen :twisted:

Het mooiste verhaal zal ik jullie nu vertellen :!: :!: :!:
Vorige week is een hele goeie vriendin van mijn vrouw en mij verongelukt door uit de bocht gevlogen te zijn tegen een boom. Het was Desiree en is 37 jaar geworden. Wij hebben haar 20 jaar mogen kennen en hebben heel veel leuke herinneringen aan haar. Ze zat niet zelf achter het stuur, maar ze reed mee met een jonge man waar ik niet verder over zal uitbreiden vanwege het lopende onderzoek. Desiree zat jaren in de horeca en dat was ze op het lijf geschreven. Ze had enorm veel humor en dat is in dat vak echt nodig om te overleven. Zo had ze mij een sms je gestuurd direkt nadat ze wist dat ik een Corvette had met de volgende tekst:
rijdegijnouzowoarmetunnecorvetteinderondte
Nadat ze met me meegereden was ( ik bracht ze 's avonds laat een keer naar huis ) heeft ze de andere dag direkt tegen een aantal vaste cafe klanten verteld dat ze nou eens een keer in een echte auto had gezeten en zelfs was meegereden. Ze vond het een geweldige ervaring, want ik had in een tunnel ook nog even alles uit de kast getrokken met de ramen open en vond ze echt kicken. Nou had ze al zo vaak in mijn SL 55 amg gezeten, maar dat telde ze niet want ze was immers gek op amerikaanse bakken en zo'n MB was zo gewoon.
In de loop van de middag kwamen er meer klanten en de 1 zegt zo tegen de ander ; heb je het al gehoord van Dees.........die heeft in die Corvette gezeten van die gozer van geomega of zoiets. Wat ????? maar die rijdt toch altijd Mercedes??? Jaahaaa, maar nou heeft ie ook een Corvette :!:
Oooooooooo nou ik snap er niks meer van die Mercedes was nog zo nieuw

Zeg Dees....hoeveel auto's rijdt die gozer nou eigenlijk

Dees staat daar met een dienblad vol en telt hardop zo met haar vingers in de lucht en zegt zo van..........nou ff denken unneh die ...en unneh die....ennuh z'n vrouw heeft dan nog die cabrio....enuh.......... nou zeker wel een stuk of vijf of zes..............en gaat direkt weer door met haar werkzaamheden. Daarna zaten die mannen daar nog flink over na te lullen en natuurlijk met de nodige

Dat is humor. Dat was Dees. Dit soort dingen vond ze geweldig.
Zij genoot zelfs van wat anderen hadden. Dat is eigenlijk heel onaards of in ieder geval onNederlands.
Vr. Gr.
Corvette
- Dennis Cavallino
- Jelmer850i
- Niels
- Auto: Prius+
Plaats vervangend blijCor Dame schreef: Zij genoot zelfs van wat anderen hadden. Dat is eigenlijk heel onaards of in ieder geval onNederlands.
Vr. Gr.
Corvette