Fabian schreef:verstand komt met de jaren LucoLuco schreef:Jol zegt gisteren, al had ik eerder geweten dat een 5 serie zo reed had er nooit een clio gekomen, nou fijn is dat, ff een mes in je rug, wat moet ik daar nu weer mee.

Fabian schreef:verstand komt met de jaren LucoLuco schreef:Jol zegt gisteren, al had ik eerder geweten dat een 5 serie zo reed had er nooit een clio gekomen, nou fijn is dat, ff een mes in je rug, wat moet ik daar nu weer mee.
Luco, als ik een beetje m'n best doe lukt me dat makkelijk met m'n 528, zelfs onder de 7,0, standaard nu 7,5L, dus dat kan beter!Luco schreef:![]()
![]()
Mwah die M5 touring zag er goed uit, maar 40k, dat red ik niet![]()
Net getankt
865 km met 62,88 liter
7,27 l/100
Luco schreef:Ik heb geen wisselaar volgens mij, alleen een cd houder voor de navi en een cassetespeler achter het scherm
Ja die is voor de naviS-J schreef:Lijkt me sterk idd dat die er niet in zit.. links achter het stof in de kofferbak..
Bij m'n E38 zit daar de wisselaar en ernaast de navi.. moet er bij kunnen toch? Wisselaar is wel fijn vind ikLuco schreef:Ja die is voor de naviS-J schreef:Lijkt me sterk idd dat die er niet in zit.. links achter het stof in de kofferbak..
http://www.oldtimerautoradio.nl/a-26080 ... mer-radio/" onclick="window.open(this.href);return false;Luco schreef:i pod interface, hee man ik ben nog van de cassetebandjes, cd lukt nog net, maar muziek op stickie of ipod
...werd vaak ingebouwd in Mercedes Porsche BMW...
Metchu schreef:Luco heeft een kasettebandje van Freddy Mercury, dat is voldoende!
Luco schreef:Metchu schreef:Luco heeft een kasettebandje van Freddy Mercury, dat is voldoende!
En jij bent Leraar, kasettebandje met een K en 1 S
PRUTSER
Gebruikers op dit forum: beske, Bjeffindividual, frankie, Jan Terwolde, Ralph Wolf, Will F., Wout309t en 24 gasten