KW vs Eibach veren.

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
WJ

KW vs Eibach veren.

Bericht door WJ » 03 dec 2013, 17:01

Iemand ervaring met KW veren en de Eibach Pro Kit? Heb zelf de eibach set gehad en ben benieuwd hoe kw veren zijn tov eibach.

dvh

Re: KW vs Eibach veren.

Bericht door dvh » 03 dec 2013, 17:03

Kw wat toch altijd een goedkopere variant ?
Ik heb hoogstwaarschijnlijk in januari een afspraak om een auto van me te laten verlagen met eibach veten.
Ben ook wel benieuwd dus.

yorick

Bericht door yorick » 03 dec 2013, 20:10

Onder mijn e36 touring zit een eibach pro street S schroefset. Als ik het goed heb zijn dat KW dempers met eibach veren. Bevalt goed, iets minder stug dan een bilstein B14 set. Voor op straat prima en ook een rondje nurburgring is geen straf.

WJ

Bericht door WJ » 05 dec 2013, 08:58

Word waarschijnlijk weer Eibach, iemand ervaring met deze toko: http://www.kock-parts.nl/eibach/ ?

///Joost

Bericht door ///Joost » 05 dec 2013, 09:06

Duitse eBay?

hanske

Bericht door hanske » 05 dec 2013, 09:37

WJ schreef:......................iemand ervaring met deze toko: http://www.kock-parts.nl/eibach/ ?

Yep, daar haal ik mijn plaatwerk en andere carroserie delen. Is een jong gastje die vanuit zijn ouderlijk huis werkt, voor mij redelijk in de buurt dus ik haal mijn spullen daar ook zelf af. Verzending is uiteraard ook mogelijk.
Bestellen en leveren is bij mij altijd snel en probleemloos gegaan dus................................................prima toko!!! :thumbup:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 05 dec 2013, 10:57

dvh schreef:Kw wat toch altijd een goedkopere variant ?
Ik heb hoogstwaarschijnlijk in januari een afspraak om een auto van me te laten verlagen met eibach veten.
Ben ook wel benieuwd dus.
Je bedoelt dat Weitec de goedkopere variant van KW is denk ik? Ergens qua geld kun je bij beide shoppen, de Eibach pro-street set kost ongeveer net zoveel als de V1 set van KW volgens mij. Alleen kun je bij KW dan nog wat verder richting een Competition set. Eibach focus is toch wat meer straat zo ver ik begrepen heb. Van een verlaging naar een combi met Bilstein B6/8 naar een schroefset.

daNpy

Bericht door daNpy » 05 dec 2013, 22:07

KW heeft inderdaad een redelijk grote range van straat onderstellen tot volledige cup/race onderstellen :thumbup:

WJ

Bericht door WJ » 06 dec 2013, 17:16

hanske schreef:
WJ schreef:......................iemand ervaring met deze toko: http://www.kock-parts.nl/eibach/ ?

Yep, daar haal ik mijn plaatwerk en andere carroserie delen. Is een jong gastje die vanuit zijn ouderlijk huis werkt, voor mij redelijk in de buurt dus ik haal mijn spullen daar ook zelf af. Verzending is uiteraard ook mogelijk.
Bestellen en leveren is bij mij altijd snel en probleemloos gegaan dus................................................prima toko!!! :thumbup:
Gister avond bij Kock besteld, mail contact verliep soepel en alles wat erbij kwam kijken om ze te bestellen ook. Nu wachten tot ze komen.

Ik haal me schroefset eronder vandaan en ga van 18" terug naar 17". :df:

Plaats reactie