Iemand nog tips/suggesties aangaande bedrijven om zoiets als een gevulde kar te kopen?
Tegenwoordig Eriquon!Jussi schreef:Ik heb een gereedschapskar voor mijn beste maat zijn verjaardag cadeau gedaan die van bij "De Sjaak" op het forum komt. Kostte 400 euro dus ik verwachtte er niet al teveel van maar dat is blijkbaar zeer goed bevallen.
Kar is nu 1,5 jaar in bezit en wordt bijna dagelijks gebruikt voor zowat alle klussen. Overdag sleutelt ie met Facom en na zijn werk verdient ie bij door auto's van kennissen te doen.
Het enige waar ik hem over heb horen klagen is dat de tangen die erbij zitten niet zo fantastisch zijn maar buiten dat is ie er hartstikke gelukkig mee.
Goedkoop hoeft dus niet altijd slecht te zijn.
Juist! Het was gisteren al laat en ik kon niet op de naam komen.HJ2 schreef:Tegenwoordig Eriquon!Jussi schreef:Ik heb een gereedschapskar voor mijn beste maat zijn verjaardag cadeau gedaan die van bij "De Sjaak" op het forum komt. Kostte 400 euro dus ik verwachtte er niet al teveel van maar dat is blijkbaar zeer goed bevallen.
Kar is nu 1,5 jaar in bezit en wordt bijna dagelijks gebruikt voor zowat alle klussen. Overdag sleutelt ie met Facom en na zijn werk verdient ie bij door auto's van kennissen te doen.
Het enige waar ik hem over heb horen klagen is dat de tangen die erbij zitten niet zo fantastisch zijn maar buiten dat is ie er hartstikke gelukkig mee.
Goedkoop hoeft dus niet altijd slecht te zijn.
Daar ga je het niet mee redden om een compleet gevulde kar aan te schaffen.Paskal schreef:maar 2.000€ ben je zo maar kwijt![]()
Sorry maar dat vind ik echt B/S. Zoals ik al hierboven aanhaalde, kan je met een kar van 450e met wat uitbreidingen al 9/10 jobs aan een wagen doen zonder frustratie dat je veel ontbreekt.Martin van der Zwaard schreef:Daar ga je het niet mee redden om een compleet gevulde kar aan te schaffen.Paskal schreef:maar 2.000€ ben je zo maar kwijt![]()
Het beste kan je beursaanbiedingen opzoeken of de kar in delen aanschaffen. Eerst de noodzakelijke modules en langzaam aan uit gaan breiden.
Maar koop je een gevulde kar, ben je makkelijk 3500,- kwijt en dan nog loop je soms tegen dingen aan die je nog erbij wilt hebben.
3.500€ is dan wel weer het andere uitersteMartin van der Zwaard schreef:Maar koop je een gevulde kar, ben je makkelijk 3500,- kwijt en dan nog loop je soms tegen dingen aan die je nog erbij wilt hebben.
Ik vind het ook vreemd. Ik denk ook dat het aan die heren van de plaatselijke Brezan kan liggen. Niet bepaald heldere hoofden. Dat krijg je dan als je eens je spul niet online koopt.Luco schreef:@Jussi
Snap ik niet, ik heb al een tang gesloopt en twee schroevedraaiers omdat ik ze had gebruikt waar ze niet voor bedoeld zijn, netjes gemeld bij de platselijke brezan, kreeg zonder problemen kosteloos nieuw spul mee.
Denk dat het meer aan de filiaalhouder van de brezan ligt dan aan sonic.
gaaf zo'n kar helemaal voor dat geldPaskal schreef:Volledig eens Jussi dus vandaar ook mijn twijfel. Neem bijvoorbeeld deze onderstaande kar voor 399€ met nog twee lege lades die je eventueel nog kunt vullen met kwalitatief beter gereedschap of specifiek gereedschap. Da's nogal een verschil qua prijs met een Sonic of Facom-kar van 2.000€
Jussi schreef:Ik vind het ook vreemd. Ik denk ook dat het aan die heren van de plaatselijke Brezan kan liggen. Niet bepaald heldere hoofden. Dat krijg je dan als je eens je spul niet online koopt.Luco schreef:@Jussi
Snap ik niet, ik heb al een tang gesloopt en twee schroevedraaiers omdat ik ze had gebruikt waar ze niet voor bedoeld zijn, netjes gemeld bij de platselijke brezan, kreeg zonder problemen kosteloos nieuw spul mee.
Denk dat het meer aan de filiaalhouder van de brezan ligt dan aan sonic.
Weet ik nog niet, als het goed is komt die morgen binnen, zal mij ook benieuwendaNpy schreef:Als je gewoon netjes omgaat met je gereedschap gaat het sowieso wel aardig lang mee is mijn mening
@Rene: Dat is wel nette service, was de vervangende tang wel goed?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten