Paul Walker is overleden.
- GTRene
Re: Paul Walker is overleden.
damn...
leek me een aardige vent, ook wat je zo leest.
R.I.P.
leek me een aardige vent, ook wat je zo leest.
R.I.P.
- ///Joost
RIP
Echt diep en dieptriest. Vreemd ongeluk eigenlijk, omdat beiden aardig wat ervaring hadden achter het stuur. Echt erg voor de nabestaanden.
Echt diep en dieptriest. Vreemd ongeluk eigenlijk, omdat beiden aardig wat ervaring hadden achter het stuur. Echt erg voor de nabestaanden.
- Fernando
- Petrolhead Tom
Niet best om zo aan je einde te komen. 

- Robin Hartog
Zag deze net op Facebook voorbij komen.

- Joy
Live fast die young zeggen ze dan. Ik mocht 'm wel. Een echte petrolhead waarbij Fast and the Furious wellicht niet ver van zijn dagelijkse doen en laten stond.
- Petrolhead Tom
Dat kan iedereen wel roepen maar volgens mij wil niemand in een brandend wrak aan zijn eind komen. Ik in ieder geval niet.Robin Hartog schreef:Zag deze net op Facebook voorbij komen.
- Robin Hartog
Volgens mij staat dat ook buiten kijf.Petrolhead Tom schreef:Dat kan iedereen wel roepen maar volgens mij wil niemand in een brandend wrak aan zijn eind komen. Ik in ieder geval niet.Robin Hartog schreef:Zag deze net op Facebook voorbij komen.
- Petrolhead Tom
Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen dat soort uitspraken erbij halen. In die context is dat nooit bedoelt.
- Robin Hartog
Waarschijnlijk omdat dat soort uitspraken bij de beste man passen. Het is een uitspraak die hem tekent. Mensen willen hem zo herinneren. Daarom worden die uitspraken erbij gehaald.Petrolhead Tom schreef:Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen dat soort uitspraken erbij halen. In die context is dat nooit bedoelt.
.. Althans, dat lijkt mij een logische verklaring.
- ///Joost
Tuurlijk dit. Paul Walker draagt met dit soort uitspraken uit hoe HIJ wil dat mensen hem herinneren. Je moet deze uitspraken natuurlijk niet in de letterlijke zin van het woord nemen.Robin Hartog schreef:Waarschijnlijk omdat dat soort uitspraken bij de beste man passen. Het is een uitspraak die hem tekent. Mensen willen hem zo herinneren. Daarom worden die uitspraken erbij gehaald.Petrolhead Tom schreef:Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen dat soort uitspraken erbij halen. In die context is dat nooit bedoelt.
- Petrolhead Tom
Ik neem het ook niet letterlijk ik snap het alleen niet zo goed waarom mensen altijd zo graag een bepaald beeld bij een overledene willen plaatsen. Iedereen weet toch wel hoe ze iemand herinneren? Daar heb ik geen catchy one liner voor nodig.Robin Hartog schreef:Waarschijnlijk omdat dat soort uitspraken bij de beste man passen. Het is een uitspraak die hem tekent. Mensen willen hem zo herinneren. Daarom worden die uitspraken erbij gehaald.Petrolhead Tom schreef:Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen dat soort uitspraken erbij halen. In die context is dat nooit bedoelt.
Maar ja dat maakt verder ook niet uit. Gewoon verschrikkelijk triest wat hier is gebeurt.
- ///Joost
Tribute...Da's gewoon een beetje Amerikaans en niets mis mee wat mij betreft.
- InjectTheVenom
Ontzettend zonde en een groot verlies 

- JP
- Petrolhead Tom
Good call. 

- Richard430
Ik was er wel even stil van, toen ik dit vannacht meekreeg. En dat hierboven inderdaad. Wordt heel vaak vergeten..
- dvh
JP schreef:

- KW
Vanmorgen vroeg al gezien toen ik wakker werd. Ik zag als eerste een paar termen 'rip paul walker' op facebook langskomen, dus dacht, huh wat? Nieuws gechecked, en idd
Wat een klap moet dat geweest zijn zeg. Kippevel en rillingen, geen fijn wakker worden zo...
Damn wat een verschikkelijke ramp dit. Goede acteur, en geweldige kerel als ik het zo lees die zich niet door het Hollywood-wereldje gek liet maken.
R.I.P. Paul Walker en vriend van hem, Roger Rodas.

Damn wat een verschikkelijke ramp dit. Goede acteur, en geweldige kerel als ik het zo lees die zich niet door het Hollywood-wereldje gek liet maken.
R.I.P. Paul Walker en vriend van hem, Roger Rodas.
-
http://omroepgelderland.nl/web/nieuws-1 ... pvRANJDuGM" onclick="window.open(this.href);return false;
(Video inside)
(Video inside)
ARNHEM - Bij de Rijnhal in Arnhem waren zondagavond honderden Paul Walker-fans bijeen om de overleden Fast and the Furious-acteur de laatste eer te bewijzen. Ze verzamelden zich rond 20.00 uur op de grote parkeerplaats voor de hal na een oproep op Facebook en Twitter.
Rond 21.00 uur maakten de aanwezigen, met name autotuners en sportwagenliefhebbers, veel lawaai door hun auto's gelijktijdig te laten ronken. Een uur later waren de meesten weer vertrokken. Voor zover bekend is de herdenkingsbijeenkomst zonder incidenten verlopen.
- Downforce Hans
JP schreef:
Tja, het was echter zoals het er nu uitziet wel degene die verantwoordelijk is voor de dood van die jongen, lijkt wel of dat gemakshalve even vergeten wordt.
Ik vind het op zijn zachtst gezegd opmerkelijk dat ik hier niks over lees, of zie ik iets over het hoofd?
-
Sorry, maar Fillipijnen was een ramp, je weet wel waar er duizenden mensen zijn gestorven. Dit is een verschikkelijk incident... en erg triest voor nabestaanden.KW schreef: Damn wat een verschikkelijke ramp dit.
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Toch wel triest dit idd. Waren toch altijd wel lekker films..
Maar misschien ook wel een goede les..
Maar misschien ook wel een goede les..
- Luco
Dit vond ik pas triest met al die fast en furious wannabees.Xave30 schreef:http://omroepgelderland.nl/web/nieuws-1 ... pvRANJDuGM
(Video inside)
ARNHEM - Bij de Rijnhal in Arnhem waren zondagavond honderden Paul Walker-fans bijeen om de overleden Fast and the Furious-acteur de laatste eer te bewijzen. Ze verzamelden zich rond 20.00 uur op de grote parkeerplaats voor de hal na een oproep op Facebook en Twitter.
Rond 21.00 uur maakten de aanwezigen, met name autotuners en sportwagenliefhebbers, veel lawaai door hun auto's gelijktijdig te laten ronken. Een uur later waren de meesten weer vertrokken. Voor zover bekend is de herdenkingsbijeenkomst zonder incidenten verlopen.
-
Dat vind ik dan wel weer schattig....