Essen Motorshow
- Macboy
Essen Motorshow
Wederom geen aandacht voor de Essen Motorshow. Voor degenen die toch willen gaan:
30 november - 8 december
http://www.essen-motorshow.de" onclick="window.open(this.href);return false;
30 november - 8 december
http://www.essen-motorshow.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Macboy op 02 dec 2015, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: Essen Motorshow 2013
Ik ga nog wel heen. Ben de afgelopen 3 jaar geweest en vind het altijd wel een leuk uitje.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Aanstaande dinsdag ga ik er er heen!
-
Ga er zondag heen. Vorig jaar ook geweest, goed bevallen!
- Snipe
Je opent er toch een topic over?Macboy schreef:Wederom geen aandacht voor de Essen Motorshow.
- ///Joost
Ben de laatste 2 jaar geweest en al 2x spijt. Dit jaar ga ik dus niet. Het is mij te veel verkoop en prijzenstunten...Niet meer een autoshow zoals het vroegah was helaas.
-
Vandaag geweest. Even een raadseltje.
Wat is dit?
Wat is dit?
- InjectTheVenom
Lijkt me een mock up van een concept car en anders de body van een zogenaamde Funny Car of iets dergelijks.
-
Ik was dus vandaag even naar Essen Motorshow. Ik was er in 5 jaar niet geweest en was toch nieuwsgierig. Naar mijn mening teveel verkoopstands, Audio etc. Het woord Motorsport beurs mag je het naar mijn mening niet meer noemen.
Dan zie je een WTCC van Engstler. Ja dat denk je. Je zit gewoon naar 318i te kijken met een WTCC bodykit incl. orginele 318i remklauwen en schijven.
Zie je een BMW DTM auto oftewel dat denk je. Die foto die je hier boven ziet dat is de onderkant van de BMW DTM die je hier beneden zit.
Formule 1 auto van Redbull gewoon dikke nep. De remklauwen zijn gemaakt van hout in de brembo kleuren gespoten etc.. De Euro s die je bij de kassa moet betalen mogen dus vreemd genoeg niet van monopoly zijn!
Dan zie je een WTCC van Engstler. Ja dat denk je. Je zit gewoon naar 318i te kijken met een WTCC bodykit incl. orginele 318i remklauwen en schijven.
Zie je een BMW DTM auto oftewel dat denk je. Die foto die je hier boven ziet dat is de onderkant van de BMW DTM die je hier beneden zit.
Formule 1 auto van Redbull gewoon dikke nep. De remklauwen zijn gemaakt van hout in de brembo kleuren gespoten etc.. De Euro s die je bij de kassa moet betalen mogen dus vreemd genoeg niet van monopoly zijn!
- GTRene
hun opzet is dus weer gelukt, ze hebben jou ook weer geld uit de beurs gegoocheld
maar wel diep triest idd...
maar wel diep triest idd...
- frank de jonge
Wij gaan zondag ff kijken.
- Snipe
LolAndre schreef:De Euro s die je bij de kassa moet betalen mogen dus vreemd genoeg niet van monopoly zijn!
- ///Joost
Ach ja, die mockups is niet iets van de laatste tijd. Het zijn showmodellen die over de beurzen van de hele wereld reizen.
Nee, ik heb het echt wel gezien in Essen.
In Januari ga ik wel naar Autosport Int'l in Birmingham. Hoewel dat ook elk jaar hetzelfde is, blijft het wel een aardige show voor de autosportliefhebber.
Nee, ik heb het echt wel gezien in Essen.
In Januari ga ik wel naar Autosport Int'l in Birmingham. Hoewel dat ook elk jaar hetzelfde is, blijft het wel een aardige show voor de autosportliefhebber.
- 350 Z
Een echte premium auto
-
Vorig jaar voor het eerst geweest vond het toen geweldig!
Veel race georiënteerd en projecten te zien waar écht veel liefde en tijd in zat. Alles tot in de puntjes uitgewerkt en lekker functioneel. Veel kleinere teams die tussen de grote jongens stonden met prachtige (eigenbouw) racespul. Een geweldige mix en daarnaast kijken bij de onderdelen producenten of er nog wat nieuws was. En natuurlijk genieten van de race klassiekers van Porsche die prachtig uitgestald stonden!
Dit Jaar echter teleurgesteld naar huis gegaan...
Eigenlijk alleen grote merken, die flink uit pakken, Brabus, Ford, Opel, Skoda. Helaas doen de 'straat auto's' mij vrij weinig, gelukkig stond er zo af en toe een rally kanon verstopt in een hoekje van de stand!
Ook viel de overvloed van de eerder genoemde DTM show modellen op, de eerste is grappig, maar ik vrees dat er minstens 20 staan? erg teleurstellend.
Allemaal veel van hetzelfde en bijvoorbeeld bijna geen eigenbouw auto's van teams. De auto's die ik vorig jaar juist het gaafst vond!
Weinig inspiratie op kunnen doen, helaas!
Daarbij was het dus de tweede keer en dit zorgde regelmatig ervoor dat ik hallen binnen liep en eigenlijk alles al wist te staan,(Als ik hier de hoek om loop staat er een gele muur met velgen en daarnaast staat tattoo bob in zijn stand met intercoolers te roken, en ja hoor ik loop de hoek om en daar hangen de velgen en staat bob te paffen)
heb van de dag dan ook één groot dejavu gevoel overgehouden, alleen dan teleurgesteld over de vertoonde kwaliteit.
Veel race georiënteerd en projecten te zien waar écht veel liefde en tijd in zat. Alles tot in de puntjes uitgewerkt en lekker functioneel. Veel kleinere teams die tussen de grote jongens stonden met prachtige (eigenbouw) racespul. Een geweldige mix en daarnaast kijken bij de onderdelen producenten of er nog wat nieuws was. En natuurlijk genieten van de race klassiekers van Porsche die prachtig uitgestald stonden!
Dit Jaar echter teleurgesteld naar huis gegaan...
Eigenlijk alleen grote merken, die flink uit pakken, Brabus, Ford, Opel, Skoda. Helaas doen de 'straat auto's' mij vrij weinig, gelukkig stond er zo af en toe een rally kanon verstopt in een hoekje van de stand!
Ook viel de overvloed van de eerder genoemde DTM show modellen op, de eerste is grappig, maar ik vrees dat er minstens 20 staan? erg teleurstellend.
Allemaal veel van hetzelfde en bijvoorbeeld bijna geen eigenbouw auto's van teams. De auto's die ik vorig jaar juist het gaafst vond!
Weinig inspiratie op kunnen doen, helaas!
Daarbij was het dus de tweede keer en dit zorgde regelmatig ervoor dat ik hallen binnen liep en eigenlijk alles al wist te staan,(Als ik hier de hoek om loop staat er een gele muur met velgen en daarnaast staat tattoo bob in zijn stand met intercoolers te roken, en ja hoor ik loop de hoek om en daar hangen de velgen en staat bob te paffen)
heb van de dag dan ook één groot dejavu gevoel overgehouden, alleen dan teleurgesteld over de vertoonde kwaliteit.
- Sperdy
Gisteren geweest. Prima vermaakt. Het is een Sjonnie-show. Leuk al die kleurtjes en modellen. Ik vind dit veel leuker dan 'vroegah' de RAI. Of je als echte liefhebber van de racerij aan je trekken komt? Voor zover ik het kan beoordelen, zeg ik: nee. Allemaal show. Tietjes kijken, wel leuk (bodypaint dametjes). Een viespeuk blijf ik. Goeie bradwürst gegeten met bier. File op de terugweg.
-
OnlineEvdP
Ik ben afgelopen vrijdag voor de vierde keer geweest. Ook ik heb me prima vermaakt. Een groot deel is plastic fantastic maar dat weet je van te voren. Ik vind het een leuk dagje uit. Je ziet er best leuke dingen staan maar ook spul wat ik toch echt niet zou willen. Ieder z'n eigen. We hebben nog met een Duitser staan praten die in een Porsche 968 had omgebouwd met een Amerikaanse V8 en een handbak voor het driften. Best mooi gedaan en sympathieke mensen.
Het is een beetje een Fast & Furious beurs. Als je er met die gedachte heen gaat is het best leuk.
Het is een beetje een Fast & Furious beurs. Als je er met die gedachte heen gaat is het best leuk.
- frank de jonge
Gisteren ook geweest, vooral die Lambo Galardo twin turbo zag er ruig uit. 1200peekaaas.
Verder was ik wat aan het rondneuzen voor wat goody's voor de MPS maar daarvoor is niks te zien of te krijgen op zo'n beurs.
Gebodypaint vrouwtje, CHECK. was ook nog een lekker wijf ook
Verder was ik wat aan het rondneuzen voor wat goody's voor de MPS maar daarvoor is niks te zien of te krijgen op zo'n beurs.
- Sperdy
Nou, nou, nu draaf je door Frank. Het was gewoon een meisje in een onderbroekje met overal verf. Dat is nog niet voldoende voor het predikaat " lekker wijf "frank de jonge schreef:?..
-
OnlineEvdP
Deze twee?
Heb ik toch liever eentje met de kleertjes aan.
(Deze zijn van afgelopen vrijdag)
Heb ik toch liever eentje met de kleertjes aan.
(Deze zijn van afgelopen vrijdag)
- frank de jonge
Nee was een andere. Met de kleur blauw
-
OnlineEvdP
- Max V
Je link doet het niet.
-
OnlineEvdP