GTRene schreef:hij heeft die remschijven (325x28 oid?) wel verkeerd om

GTRene schreef:hij heeft die remschijven (325x28 oid?) wel verkeerd om
Ik dacht dat schijven altijd horen te zitten op een manier dat de lucht 'eruit' gegooid wordt en niet gehapt wordt. Dus inderdaad andersom dan de foto.GTRene schreef:yep...
althans originele M3 E46 of CSL schijven zitten anders om, zie nu dat dit aftermarkets zijn maar neem aan dat die dan ala BMW horen te zitten?
op die voorste remschijf ( foto) heeft ie nog het schijfboutje(borgen) vergeten
Dat klopt inderdaad. Maar hij zegt daar dus ook dat de groeven aan de buitenkant niets te maken hebben met de 'luchtsluizen' in de schijf zelf. Je ziet ook op dat plaatje dat deze (buiten/binnen) min of meer loodrecht op elkaar staan.Tim N schreef:Je hebt ze in beide vormen ligt vooral aan de "vains" in de schijven
(linkje naar iemand met een of andere vage estate die het beschrijft)
Ja, omgekeerd t.o.v. die op die gele///Joost schreef:Nee, bij jou zitten ze juist normaal.![]()
Het gaat erom dat de groeven (als je die zou hebben) aan de buitenkant in de tegengestelde richting zitten als wat je zou verwachten. Bij jou zitten de gaatjes en de vanes zoals je verwacht.
De gaatjes zitten altijd met de vanes meegeboord.MParallel schreef:Ja, omgekeerd t.o.v. die op die gele///Joost schreef:Nee, bij jou zitten ze juist normaal.![]()
Het gaat erom dat de groeven (als je die zou hebben) aan de buitenkant in de tegengestelde richting zitten als wat je zou verwachten. Bij jou zitten de gaatjes en de vanes zoals je verwacht.![]()
Op die foto kun jij de vanes zien? X-Ray eyes?
We begrijpen elkaar. Laten we maar weer ontopic gaan.MParallel schreef:Is wat voor te zeggen.
Overigens zijn ze niet geboord, maar meegegoten.
Deze staat al een tijdje te koop, maar desalniettemin een errug mooi exemplaar!Tim N schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... r-ond.html" onclick="window.open(this.href);return false;
...en de boordcomputer geeft een foutmelding (zie de driehoekjes).Michel325i schreef:Roger, deze auto staat al geruime tijd te koop. Ik heb de auto een keer op Autoscout24 voorbij zien komen al een half jaar geleden. Nu zie ik hem voor het eerst op MP. Toen stond ie lager bij mijn weten qua vraagprijs, maar bij mij haakte interesse af, omdat er geen origineel interieur zit(als je van M3 GT houdt, is het surplus).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten