Een warme zwoele zomer gok ikmatthyssie schreef:Ongelooflijk, wat is er gebeurd 20 weken terug? Stroomuitval?![]()
Gefeliciteerd allen!!

Het is het meest dierbare bezit ooit, no doubt maar een aan/uit knop zou geen overbodige luxe zijn

Een warme zwoele zomer gok ikmatthyssie schreef:Ongelooflijk, wat is er gebeurd 20 weken terug? Stroomuitval?![]()
Gefeliciteerd allen!!
Ik dacht eraan toen ik het postte, maar toen verwachtte ik niet dat deze opmerking gemaakt zou worden.Snipe schreef:Huh? Is de vrouw van Allen ook zwanger?matthyssie schreef:Ongelooflijk, wat is er gebeurd 20 weken terug? Stroomuitval?![]()
Gefeliciteerd allen!!
Die van ons over 6 dagen ook. Het gaat inderdaad erg hard zo..René Kloeze schreef:Onze kleine man is inmiddels alweer een half jaar...wat gaat de tijd snel met een kleine erbij!
[img]Leuke%20foto[/img]
Na 6 jaar pasdvh schreef:Die van mij wordt knettergek.
Inmiddels al bijna 6 jaar geleden bevallen.
Hier ook nog 7,5 week.frank de jonge schreef:Ook hier gaat alles goed. Nog 8 weekjes. Alles al klaar. We bent dr kloar veur!
Tristan schreef:Hier ook nog 7,5 week.frank de jonge schreef:Ook hier gaat alles goed. Nog 8 weekjes. Alles al klaar. We bent dr kloar veur!
Geniet nu nog even van het uitslapen en vrijheid.
There is no way back.....dvh schreef:U have no idea......
+1ErikS schreef:Hoe is het hier met alle moeders?!
Met mijn vrouwtje gaat het de hele zwangerschap al verrassend goed.
Eigenlijk weinig tot geen klachten. Nog steeds niet!
Nog maar 6,5 weekjes!
Wel makkelijk, ofniet?///Joost schreef:+1ErikS schreef:Hoe is het hier met alle moeders?!
Met mijn vrouwtje gaat het de hele zwangerschap al verrassend goed.
Eigenlijk weinig tot geen klachten. Nog steeds niet!
Nog maar 6,5 weekjes!