Mocht je hem ooit willen verkopen dan stuur me maar een PB...AudiS2 schreef:Heerlijk al die sleepers. Heb zelf een Audi 80 avant met 590pk 725Nm

Heb je er ergens een bouwdraadje of blog van? Erg gaaf!

Mocht je hem ooit willen verkopen dan stuur me maar een PB...AudiS2 schreef:Heerlijk al die sleepers. Heb zelf een Audi 80 avant met 590pk 725Nm
Probeer op het audiforum het een en ander bij te houden.SlowCo schreef:Mocht je hem ooit willen verkopen dan stuur me maar een PB...AudiS2 schreef:Heerlijk al die sleepers. Heb zelf een Audi 80 avant met 590pk 725Nm![]()
Heb je er ergens een bouwdraadje of blog van? Erg gaaf!
Auto weegt nu 1485kg. Komende winter gaat de auto weer onder het mes. Wil dan toch wel rond de 1400kg uitkomen. Maar wil eigenlijk wel het interieur behouden dus we zullen zien.Robin schreef:Top! Grote Klasse!
Ja 'n 335i is vlot, maar doet geen 0-200 in 10,6. LOL. Tel er 8-10 sec bij op standaard:)
0-200 in 10,6 Dat doen weinig (standaard) auto's überhaupt. Te gek voor zo'n 'ouwe' keurige burgerbak zegmaar!
Nu is 590 pk ook best wel wat.Wat weegt ie?
Zal mij benieuwen dit tegen 'n 458 ofzo. Of 'n 991 Turbo S. Nissan GTR, dat soort spul.
Boeie! Ik wil hem zo best hebben.2000USA schreef:Heiligschennis!
Chrysler/Dodge-motor in een Ford!
Mwoah, John en Horace zijn hun carriere begonnen in de onderdelentoko van Ford dus in dit geval kan ik het vanuit historisch oogpunt door de vingers zien2000USA schreef:Heiligschennis!
Chrysler/Dodge-motor in een Ford!
Dat lijkt mij ook niet...Leuk al die pk's voor op de drag strip, maar ik neem ook niet aan dat het een DD is.frank de jonge schreef:1000pk op dw voorwielen??? Dat wil toch niet meer fatsoenlijk de hoek om. Rijdt nergens naar zoveel power op die voorwielen.....
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten