Maar ik heb 'm ook klaar staan.

Helemaal eens, erg spannend.Da's het allerbelangrijkste! Ik weet niet hoe jullie het ervaarden, maar ik vond het aardig spannend, omdat er toch veel gecheckt wordt. Ook erg bijzonder om te zien, omdat je zo veel details in je kindje kunt ontdekken. Ik kon wel uren naar dat scherm staren.
Proficiat Gijs! Ik had hetzelfde terughoudende gevoel als jij, maar probeer ook echt te genieten, zeker als de echo er goed uit zag!Gijs Evo schreef:Wij ook de 20 weken echo gehad, het is een jongen,
Wij hebben al een lief meisje dus straks hebben wij van alles wat.
20 weken echo zag er goed uit, maar ik juig pas als alles gezond en wel ter wereld komt.
Moet alleen nog steeds een grotere gezinsauto kopen
Ik zag hoe groot dit topic binnen de kortste keren was en vroeg me al af of er ook nog mensen gewoon recreatief met een vrouw in bed zouden liggen.Sjoerd MP BMW schreef:Ik zit kennelijk (nog) niet in deze fase van het leven...
Snipe schreef:Ik zag hoe groot dit topic binnen de kortste keren was en vroeg me al af of er ook nog mensen gewoon recreatief met een vrouw in bed zouden liggen.Sjoerd MP BMW schreef:Ik zit kennelijk (nog) niet in deze fase van het leven...
Ja hoor knoop erin en pompen tot je erbij neervalt zonder gevolgenSnipe schreef:Ik zag hoe groot dit topic binnen de kortste keren was en vroeg me al af of er ook nog mensen gewoon recreatief met een vrouw in bed zouden liggen.Sjoerd MP BMW schreef:Ik zit kennelijk (nog) niet in deze fase van het leven...
Dit kan ik me helemaal voorstellen. Aan kinderen beginnen moet dan ook een weloverwogen keuze zijn en helaas is dat niet bij iedereen het geval.dvh schreef:Allemaal mooi enzo, kinderen.
Maar je wordt zo nu en dan knettergek van en je hebt de eerste jaren totaal geen eigen leven meer.
Of je moet een waardeloze papa willen zijn natuurlijk.
Heb 2 prachtige ventjes..
Maar een kinderloos bestaan kan ik ook héél goed begrijpen.
Ze worden nu al wat groter en zelfstandiger. En dat is een verademing.
Tot zo ver een reactie met de roze bril nog in het etuitje....
Snipe schreef:Ik zag hoe groot dit topic binnen de kortste keren was en vroeg me al af of er ook nog mensen gewoon recreatief met een vrouw in bed zouden liggen.Sjoerd MP BMW schreef:Ik zit kennelijk (nog) niet in deze fase van het leven...
9 maanden lang zonder de rode zee, joehée....RVV schreef:Snipe schreef:Ik zag hoe groot dit topic binnen de kortste keren was en vroeg me al af of er ook nog mensen gewoon recreatief met een vrouw in bed zouden liggen.Sjoerd MP BMW schreef:Ik zit kennelijk (nog) niet in deze fase van het leven...
Waar maak jij uit op dat al die aanstaande papa's dat niet doen?
Huh? Is de vrouw van Allen ook zwanger?matthyssie schreef:Ongelooflijk, wat is er gebeurd 20 weken terug? Stroomuitval?![]()
Gefeliciteerd allen!!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], BMWDennis, Bokkepoot, Edwin de Haas, Kocheler, RS-Ron en 10 gasten