Ik wacht met de tuning van mijn auto om het verschil te kunnen zien tussen de auto van Cor en die van mij.
Als die test geweest is zal mijn auto zo snel als mogelijk aangepakt worden want ik haat het om achteraan te rijden. 8)
Het zal ook wel gefilmd worden denk ik.
Thommy en Cor hartelijk dank voor deze supersfeer fotoreportage ! Zo'n rit even op en neer naar Munchen mogen ze mij midden in de nacht voor wakker maken Prachtig en helemaal natuurlijk als je zo'n Enzo tegenkomt.
Gaaf Cor...en wow wat is zo'n Enzo toch lekker breed...niet dat ik ze echt mooi vind maar van achter, super en helemaal in zwart, heb ik ook al een keer gezien..mooie kleur voor een Enzo enzo
Leuke reportage en wat een auto's, alhoewel er veel overdone zijn bij Geiger
Trouwens het wordt ook in Duitsland steeds drukker op de weg
have fun.
Was er afgelopen zomer (2006) en heb bij geiger een stukje mogen sturen in de Hummer H2. Opzich niet zo heel erg spannend, maar als groot liefhebber van die amerikaanse zeecontainers was dat natuurlijk wel kickâh.
Toen stond er slechts 1 Ford GT. Het bedrijfje is inderdaad leuk om er eens te gaan kijken.
ben vanmiddag ff bij kroymans geweest met Cor en toen we daar weg reden was hij alleen al met de computer tune up ,dus zonder cold air intake en speciaal filter al een stuk sneller met optrekken.
Sneller als ik verwacht had,om eerlijk te zijn.
Heb ff in de wagen gezeten en hij hangt duidelijk beter aan het gas.
De mijne staat veel rijker en met snel oppakken van de motor merk je dat duidelijk.
Weet nu dat de spullen die ik besteld heb geen miskoop zijn.
er zit niet zo veel ijzer aan zo'n tupperware bakkie hoor.
wel veel aluminium en carbon en weegt daarom ook nog geen 1400 kg
De meeste massa komt nog van mij zelf :twisted: 8) ...............ik ga daar gauw maar eens wat aan doen, want als dat zo door gaat moet ik binnenkort weer naar Geiger voor nog eens 50 peekaatjes.
Misschien moet ik meer op het cirquit gaan rijden om af te vallen.
Als je rijdt kun je immers niet eten..............toch : : :
Vr. Gr.
Corvette
P.S. Misschien moet ik mijn naam dan wel weer aanpassen...........Minicor
Oh ja wat de aanpassingen aan de Corvette betreft.................
Er is andere software aangebracht en de rest moet nog komen.
Totaal komt het neer op tenminste 50 echte HP's.
Vrijdag zijn er nog wel andere achterlichten ingezet. Dat leverde trouwens geen HP's op maar is wel mooi. De nieuwe lampen lijken op een soort tunnel achtige LED lampjes. Misschien een beetje vreemd omschreven, maar daarom zal ik er morgen wat foto's van maken.
Nu ziet het er veel vetter uit dan met de originele lampen. Nu branden als verlichting alle vier de lampen en niet alleen de buitenste. De binnenste twee ook bij remmen en de buitenste twee ook bij richting aangeven.
Om ze bij het remmen ook alle vier te laten branden werd een te groot circus om dat te realiseren. Nieuwe kabelbomen en dat soort shit waren dan nodig en dat gaat me te ver.
Ik zal foto's maken met de lampen aan en uit.
Vr. Gr.
Corvette
Laatst gewijzigd door Corvette op 06 mei 2007, 02:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel jij had nog gevraagd naar de verschillen van voor en na de tuning.
Dat heb ik zelf eigenlijk geen eens zo goed door gehad, omdat ik er pas een paar duizend mee had gereden, waarvan een deel zelfs een beetje rustig aan om de motor enigszins te sparen.
Nu ben ik HanZ06 tegen gekomen en kon ik ook zijn wagen horen lopen en er mee gas geven en dan merk je inderdaad dat hij nu sneller reageert.
Later toen we weg gingen en we ff draad gaven kwamen we er allebei achter dat er inderdaad wel een verschil was tussen de beide Vettes.
Zelf heb je het niet in de gaten omdat je nu eenmaal snel went aan dat soort aanpassingen. De eerste rit ben je nog verrast en elke volgende steeds iets minder. Als je dan weer eens in een normale auto rijdt dan weet je weer waar je zelf eigenlijk in rijdt.
Klopt je went er snel aan aan die extra power, maar omdat de corvette geen "enge"scary power heeft voelt het alsof er veel meer in kan/moet om je echt te laten voelen van wow...maar dan heb je wel 750 pk nodig denk ik, de vette is anders geen rauw beest..wel erg snel maar niet angstig snel...
Soms wil je wel het gevoel hebben van een 750 pk Ultima GTR das scary maarja je wilt ook veiligheid...