Geigr is een tuner die voornamelijk Hummers en andere vette amerikanen doet, waaronder Corvettes, Ford GT en Shelby's en ook andere diverse dikke auto's.
De nieuwste Ferrari 599 staat daar gewoon op voorraad.....geweldig.
Het is eigenlijk een soort walhallah voor autoliefhebbers.
Alles wat er zal staat op het terrein en ook binnen is om van te kwijlen.
Er staat een waslijst aan bijzondere auto's van Hummer tot een Ford GT.

Ik ben er geweest om mijn Corvette Z06 van andere software te voorzien omdat dat noodzakelijk is in combinatie met een aantal andere onderdelen zoals een cold air intake, ander luchtfilterhuis en sportfilters.
Het ritje naar Munchen was alles behalve saai. 8)

De heenreis was eigenlijk wel normaal te noemen met stukken waar je echt goed door kon rijden maar anderzijds ook behoorlijke files. De afstand is voor mij 808 km van deur tot deur.
De terug reis was 1 groot feest. Zo ongeveer met 6 verschillende mensen/auto's opgereden waarvan de Ferrari Enzo wel de meest opvallende is geweest. Hat was een zwarte Enzo en dat vond ik helemaal fantastisch.......en wat een sound bij de hogere toeren.....geweldig. 8)

We zijn een paar uur samen opgereden en ook stukken binnendoor om de files te omzeilen en dan ging het gas er vol op. Weer op de snelweg reden we om en om voorop en de meter ging regelmatig tot dik over de 300. Ondanks dat de Ferrari een hogere topsnelhed heeft ( +/- 350 km ) t.o.v. mijn Corvette kwam hij geen moment los. Dat was kicken. Wellicht dat de software aanpassing toch niet voor niks is geweest.
Nu moet ik even weg....ik zal straks nog meer vertellen en ook foto's plaatsen van al dat lekkers. Het is daar 1 grote snoepwinkel.

Vr. Gr.
Corvette