MotorTrend 2013 Best Drivers Car
- Sperdy
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: MotorTrend 2013 Best Drivers Car
Best Drivers car: afdeling boot!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Jemig 5 kwartier geneuzel. Nouja. Bak koffie erbij.
Wat ken 't skele.
Zo op 't eerste gezicht wil ik de SLS en de GTR, maar die FType ( en dan graag vast dak ) is wel imho het mooiste voertuig van de laatste jaren qua looks.

Wat ken 't skele.
Zo op 't eerste gezicht wil ik de SLS en de GTR, maar die FType ( en dan graag vast dak ) is wel imho het mooiste voertuig van de laatste jaren qua looks.

- GTRene
heb alleen stukje van het eind gekeken dus kan er niet veel over zeggen, wel wat verrassend dat de carrera 4S toch nog boven aan komt, ik zat meer aan de SLS te denken
maar die Porsche zal meer een all rounder zijn, toch knap van Porsche met die carrera 4S

maar die Porsche zal meer een all rounder zijn, toch knap van Porsche met die carrera 4S
- Sperdy
Hans, dat zijn nou mannen-auto's.Hans R schreef:Best Drivers car: afdeling boot!
We rijden niet allemaal meer in een lightweight Dinky-Toy:
HansR:
-
In tegenstelling tot de afdeling "badkuip" waar jouw Lotus in thuis hoort?Hans R schreef:Best Drivers car: afdeling boot!

(ik ben gewoon jaloers...

-
Sperdy schreef:Hans, dat zijn nou mannen-auto's.Hans R schreef:Best Drivers car: afdeling boot!
We rijden niet allemaal meer in een lightweight Dinky-Toy:
Gelukkig rijden we ook niet allemaal een platgestampte kever of een BakMetWielen
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Heb 't hele verhaal gezien en 't was leuk. Waarom 'n F12 er dan niet inzit en 'n gewonere C4S weer wel, 't zal wel.
Mijn theorien imo:
De Viper is de puurste rijdersauto van allemaal, maar ook de moeilijkste. De GTR had 'n beetje teveel onderstuur terwijl mede awd-er 991 C4S heerlijk semi overstuurd door de bochten danste..apart.(?)
Ik kies de Jag en de SLS. Beide stoer/mooi/rwd en macho en doen goed mee op Laguna Seca.Hoef ik verder geen meer woorden aan vuil te maken:)
Mijn theorien imo:
De Viper is de puurste rijdersauto van allemaal, maar ook de moeilijkste. De GTR had 'n beetje teveel onderstuur terwijl mede awd-er 991 C4S heerlijk semi overstuurd door de bochten danste..apart.(?)
Ik kies de Jag en de SLS. Beide stoer/mooi/rwd en macho en doen goed mee op Laguna Seca.Hoef ik verder geen meer woorden aan vuil te maken:)
-
Ach ik hou niet van moeilijk doen;
Gewoon de SLS. Hoef ik de test niet voor te zien!
Gewoon de SLS. Hoef ik de test niet voor te zien!