Ik heb de hoop dat ik komend seizoen meer opbouwklussen krijg met de franchise. Dat wil ik bereiken door te laten flyeren in de betere wijken van Rosmalen, 's-Hertogenbosch en Vught. M'n Polo is 13 jaar oud met 309K op de klokken. Ding doet het prima en is nog steeds betrouwbaar en zuinig, maar is te klein en heeft deuken en krassen. Kortom, die moet er toch al uit. Zo'n auto zou ik dus ook niet bestickeren, dat wil ik straks natuurlijk wel.
Wat ik kan besteden? Sja, dat kan 5, 10 of 15K zijn, al lijkt dat laatste me nogal gek. De afgelopen maanden was het iedere keer stress als ik een transport klus kreeg, aangezien ik dat met mijn Polo meestal niet uit kon voeren, moet je weer aanhanger huren, kortom, moeilijk gedoe allemaal, daar heb ik geen zin meer in. Aanhanger kopen ook over gedacht maar die kan ik nergens parkeren dus dat is ook geen optie.
Youngtimer als ik het zo zie is waarschijnlijk het meest goedkoop. Grijs rijden heeft weer andere voor- en nadelen. Ik ga het er sowieso nog met een maat over hebben die in de leasewereld zit en dus hier vast ook wel wat over weet en met m'n accountant maar steek hier dus ook even m'n licht op. Volledig onbekend mee