http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... _91__.html" onclick="window.open(this.href);return false;verbruikt 1 op 91
De Volkswagen Up! -- GTI p.47
- dvh
Re: De Volkswagen Up!
Wut ?
- GTRene
wuuut...das nie eerlijk zo zuunig 

-
Hmm,
Als dat écht zo is, dan verkoop ik de mijne aan mijn zusje en koop ik er zo een.
Heb je dan ook 0% bijtelling, of word dit 7%?
Als dat écht zo is, dan verkoop ik de mijne aan mijn zusje en koop ik er zo een.
Heb je dan ook 0% bijtelling, of word dit 7%?
- martll
Zeker gemeten in een testcyclus waar 99% de elektromotor het werk deed. 

- JoostSchouten
Precies, zo kwam o.a. Fisker ook aan de gunstige verbruikscijfers.martll schreef:Zeker gemeten in een testcyclus waar 99% de elektromotor het werk deed.
-
Ook lekker snel als je alleen electrisch rijdtPuur elektrisch gaat de Twin Up naar 60 km/h in 8,8 seconden en heeft hij een topsnelheid van 125 km/h. Gebruik je ook de dieselmotor gaat hij van 0-100 km/h in 15,7 seconden en heeft hij een topsnelheid van 140 km/h.

Getallen zullen wel omgedraaid zijn, maar dan nog, 8,8 seconde naar de 100 is best snel voor zo'n klein auto'tje..
Lijkt me een prima koop, mits hij niet te duur wordt.
- Riceaux
Wel goed lezen he. 8,8 naar de 60KoenM schreef:Ook lekker snel als je alleen electrisch rijdtPuur elektrisch gaat de Twin Up naar 60 km/h in 8,8 seconden en heeft hij een topsnelheid van 125 km/h. Gebruik je ook de dieselmotor gaat hij van 0-100 km/h in 15,7 seconden en heeft hij een topsnelheid van 140 km/h.
Getallen zullen wel omgedraaid zijn, maar dan nog, 8,8 seconde naar de 100 is best snel voor zo'n klein auto'tje..
Lijkt me een prima koop, mits hij niet te duur wordt.

- Sjoerd MP BMW
Dan rijdt men dus met een Up! vol met reclame rond. Zou niet mijn ding zijn en als bedrijf zijnde weet je niet hoe men met die auto rond rijdt.JoostSchouten schreef:Afgelopen dinsdag bij van Mossel geweest om te filmen, die hadden de kick-off van het Up4Me project.
Mooie deal, privélease voor 99,-/maand, inclusief onderhoud, banden en all risk verzekering.
Dat dachten er meer dus werden er 70 Ups afgeleverd aan de nieuwe eigenaren.
Private lease zonder reclame vanaf 169,- me dunkt. In mijn zoektocht en vergelijk in koop/lease waren deze advertenties lokkertjes met aanbetaling. Daarbij was kaalste uitvoering ongeveer hetzelfde bedrag als met airco en radio, omdat leasemaatschappij ook naar marktwaarde van auto kijkt na afloop leasetermijn. Hierbij heb ik zowel in Nld als Dld gekeken, aangezien ik die mogelijkheid heb.
Uiteindelijk op Duitss kenteken gekocht met reclame van EIGEN bedrijf.
- JP
- RVV
Volgens Autovisie zijn de Up/Mii/citogo de beste in de A klasse.. las ik in de Telegraaf... Autovisie/Telegraaf.. beide kut toch? 

-
Ik vind ze prachtig ....
zou er zo eentje bijhalen als ik m nodig had.

- RVV
Prima dingen hoor. Ik heb nog even geen argumenten om hem weer de deur uit te trappen.Marc R schreef:Ik vind ze prachtig ....![]()
- JP
En terecht ! Gewoon stoere compacte bommetjes waar je als vent in gezien durft te worden, dit itt de andere A-klassers. en hetRVV schreef:Volgens Autovisie zijn de Up/Mii/citogo de beste in de A klasse..

- RVV
JP ik stap net zo lief in die Mii als in de 325i. Ondertussen 19000 op de klok staan, geen rammeltjes, piepjes, onregelmatigheden of ergernis. Stoelen goed, zitpositie goed. Degelijk stuurgevoel. Tja eigenlijk best knap dat er voor zo weinig geld zoveel auto gemaakt kan worden.
-
heb nu een paar daagjes een Mii voor deur...maar ben t met Rico eens...top stadsmug.
Zou mooi zijn als zoiets bv een polo gti motor had met dsg.
Zou mooi zijn als zoiets bv een polo gti motor had met dsg.
- dvh
+1
Jammer dat er niet een sportievere versie van komt...
Ik als redelijke a-klasse ervaren rijder sta ik nog het meest te kijken van bovenstaande.
Zeker vergeleken met de concurrentie.
Jammer dat er niet een sportievere versie van komt...
Dit.Tja eigenlijk best knap dat er voor zo weinig geld zoveel auto gemaakt kan worden.
Ik als redelijke a-klasse ervaren rijder sta ik nog het meest te kijken van bovenstaande.
Zeker vergeleken met de concurrentie.
Laatst gewijzigd door dvh op 21 nov 2013, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Ik draag de Up! en zijn zusjes een warm hart toe, en heb er nóg geen. Wel heb ik naast mijn 325i nog een <€8000 (nieuw) Nissan Pixo met ook oa. airco, elek. ramen en esp. Voor dat geld red je het bij VAG net niet, maar de Up! rijdt dan net wat beter en de afwerking is beter. Echter als ik de keus heb, en ik moet de kinderen van school halen, dan neem ik net zo goed de PIxo, en niet de BMW.RVV schreef:JP ik stap net zo lief in die Mii als in de 325i. Ondertussen 19000 op de klok staan, geen rammeltjes, piepjes, onregelmatigheden of ergernis. Stoelen goed, zitpositie goed. Degelijk stuurgevoel. Tja eigenlijk best knap dat er voor zo weinig geld zoveel auto gemaakt kan worden.
- RVV
Overal lees je stadsauto dit A segment dat over de miup. Alsof die alleen maar uit de verf komt in de stad. Ik rij er overwegend snelweg kilometers mee. De ene keer rustig de andere keer tussen de 150/160. Wegligging is voor dit type auto ongekend stabiel. Geen onrust, niet gevoelig voor sporing in de weg, niet windgevoelig (menig BMW die ik heb gehad deed het stukken slechter op dit vlak). Auto komt gewoon vlot mee, en als je het gas echt intrapt ben je vlotter dan 80 procent van de andere weggebruikers. De veelzijdigheid (ook als gezinsauto inzetbaar, erg goede stoelen en veel beenruimte voor en achter) en het rijkkarakter maken de miup een alleskunner die nergens slecht in is. En zonder moeite kan concurreren met auto's een klasse of misschien wel 2 klasses hoger. Verder blijft de complete uitrusting mij verbazen. De integratie van navigatie/phone systeem. De geluidsinstallatie die niet onder doet voor wat je standaard in een 1 serie BMW krijgt. Airco, etc. Echt een schoonheid zijn ze niet. Maar ze smoelen wel lekker brutaal. Staan stoer op de wielen. Als kers op de taart een belachelijk laag brandstof verbruik. 1 op 21/22. Ik heb in het verleden meerdere kleinere auto's gehad. Altijd waren het compromis auto's waar het nodige op viel aan te merken. Bij dit ding 0,0 op of aanmerkingen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wat kost een Up vanaf?
Wat kost die van jullie Rico, DVH etc?
Wat kost die van jullie Rico, DVH etc?
- dvh
Ik heb dan een Mii.. Beetje te vergelijken met een high Up qua opties.
11.5k ofzo?
Zou het moeten nakijken.
11.5k ofzo?
Zou het moeten nakijken.
- RVV
Die van mij koste ex btw 8000 euro all in.
- dvh
@Rico.
Mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 1:16/17.
Rij dan ook stevig door...
Elke dag naar Den Bosch.
Elke week naar Amersfoort.
Vergaderingen door het land heen.
En zondag naar Friesland
Nu rij ik ook veel snelweg. In je eentje geen probleem. Maar met een volle auto vind ik hem op de snelweg niet zo op zn plek ( of je moet van 120/130 rechterbaan en niet inhalen houden)
Maar verder. Prima ding.
Leuk aangekleed en rijdt als een grote.
Mis alleen wat pk's
Mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 1:16/17.
Rij dan ook stevig door...
Elke dag naar Den Bosch.
Elke week naar Amersfoort.
Vergaderingen door het land heen.
En zondag naar Friesland

Nu rij ik ook veel snelweg. In je eentje geen probleem. Maar met een volle auto vind ik hem op de snelweg niet zo op zn plek ( of je moet van 120/130 rechterbaan en niet inhalen houden)
Maar verder. Prima ding.
Leuk aangekleed en rijdt als een grote.
Mis alleen wat pk's

-
8 ruggen? Das bijna net zoveel als me ultralight carbon look racefiets incl iphone fietsmount waar mijn fietskeeper app exact de km en route bijhoud met automatische upload naar Facebook.
Laatst gewijzigd door Andre op 22 nov 2013, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Ik kan er 21/22 mee rijden per liter. Maar lager dan 19 km per liter komt eigenlijk niet voor. Volle auto verhaal ervaar ik niet echt. Maar overwegend pak ik dan weer de BMW. Maar de keren dat de Miiup wordt gepakt (geen zin om de BMW uit de garage te halen) gaat het altijd prima. Ruimte (vooral beenruimte) op er achterbank is voor de kinderen stuk beter dan bij de 130i die ik heb gehad.
Net even factuur nagekeken ex btw was het 7820 euro.
Net even factuur nagekeken ex btw was het 7820 euro.
- RVV
Dat is het verschil Andre die Miiup moet het met gewoon plastic doen ipv Carbon