Bugatti Veyron vs Porsche Ruf CTR yellow bird
- Hans
Bugatti Veyron vs Porsche Ruf CTR yellow bird
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... ad455d.htm
Bizzar snel zo'n Veyron. Zo'n Porsche RUF yellow bird is al een monster van een auto, (0-160 in 7.3 sec en een top van bijna 340km/h) Veyron rijdt hem zoek alsof ie stil staat.
Bizzar snel zo'n Veyron. Zo'n Porsche RUF yellow bird is al een monster van een auto, (0-160 in 7.3 sec en een top van bijna 340km/h) Veyron rijdt hem zoek alsof ie stil staat.
- Macboy
-
- Daniel
Volgens mij zijn er wel aardig wat Veyron-tests in bladen geweest, althans...test...rij-impressies. Ik heb in een Engels blad een artikel gelezen van een dude die drie dagen een Veyron meekreeg om te kijken hoe dat beviel in het dagelijks leven..lekker door de McDrive ermee enzo 
Wel lomp hoor, zo hard als die Veyron er overheen gaat. Toch het verschil tussen heel snel en ronduit bizar.

Wel lomp hoor, zo hard als die Veyron er overheen gaat. Toch het verschil tussen heel snel en ronduit bizar.
- MartijnGizmo
-
- Hendrik Kinderman
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het valt me tegen hoe de Veyron bij de 1987(?) CTR wegloopt. OK Dubbel aantal pks(469? 1001?), maar idd de Veyron gaat van kiet maar doet me niks. Er bestaan de nodige Supersportler, van F40 tot Dauer 962 tot CCR tot Ultima en Zonda, allemaal imho imho mijlenver boven(ja zelfs de Zonda) de Veyron, niet qua straightahead speed, maar qua spanning en sensatie op een track.
Ferrari FXX is dan wel niet met kenteken maar ik denk dat ie gehakt maakt van de Veyron.
Ik kan gewoon niet geloven dat dat ding 1900 kg moet wegen terwijl er Skyline R34 oid Nissans op deze aardbol rondrijden die 'm zo op z'n sodemieter geven in dragstriptijden, dat ik dit 'geen inspanning' van de Bugatti ingenieurs(zwart wit) vind...misschien moet ik er eens een blokje mee om
McLaren F1 noem ik nog even als superfan van de Admiraal onder de supercars(vul hier een naam in van een andere supercar behalve de Veyron)...Veyron is keizer :twisted:
Ferrari FXX is dan wel niet met kenteken maar ik denk dat ie gehakt maakt van de Veyron.
Ik kan gewoon niet geloven dat dat ding 1900 kg moet wegen terwijl er Skyline R34 oid Nissans op deze aardbol rondrijden die 'm zo op z'n sodemieter geven in dragstriptijden, dat ik dit 'geen inspanning' van de Bugatti ingenieurs(zwart wit) vind...misschien moet ik er eens een blokje mee om

McLaren F1 noem ik nog even als superfan van de Admiraal onder de supercars(vul hier een naam in van een andere supercar behalve de Veyron)...Veyron is keizer :twisted:
- Daniel
Dat laatste zekerRobin schreef: Ik kan gewoon niet geloven dat dat ding 1900 kg moet wegen terwijl er Skyline R34 oid Nissans op deze aardbol rondrijden die 'm zo op z'n sodemieter geven in dragstriptijden, dat ik dit 'geen inspanning' van de Bugatti ingenieurs(zwart wit) vind...misschien moet ik er eens een blokje mee om![]()

Maar goed, met ongelimiteerde middelen kun je ook wel wat natuurlijk.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik kan me vaagjes herinneren dat men in Evo, een toch niet bepaald amateuristisch autoblad, bepaald wél onder de indruk was van de bochtencapaciteiten van het apparaat. Lijkt me ook logisch aangezien 4wd bij zulke vermogens aardig wat verschil kan maken. En daarbij moet het ding inderdaad betrouwbaarder zijn dan een skyline en ook nog een beetje bruikbaar zijn (de markt voor 100% trackdayspul met zulk vermogen is denk ik een stukje kleiner
). Anyhow, ik wacht met spanning af op de eerste lui die het lef hebben forsere stofzuigers op de bugatti te zetten want wat bij jappen kan kan bij europeanen natuurlijk ook. Alleen is het basis-slagvolume nu tenminste een beetje fatsoenlijk, 8) .
Het enige waar de auto echt punten laat liggen voor mij persoonlijk is emotioneel. Ik kan als ik naar de auto kijk er niet heel warm of koud van worden. Wellicht dat ie karakter ontbeerd of zoiets, ik weet het niet. Neemt niet weg dat ik van de techniek wel kan genieten.

Het enige waar de auto echt punten laat liggen voor mij persoonlijk is emotioneel. Ik kan als ik naar de auto kijk er niet heel warm of koud van worden. Wellicht dat ie karakter ontbeerd of zoiets, ik weet het niet. Neemt niet weg dat ik van de techniek wel kan genieten.