JeroenB3 - M3 Compact
- GTRene
Re: JeroenB3 - M3 Compact
ik had destijds onder mijn M3 compact ook Z3 m roadster achter as en delen, voor de e36 M3 delen.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hoi Jeroen,
Ik dacht het vanmiddag al, maar nu zie ik je kenteken hier. Het was dus toch jij met die M3 Compact bij de Nordschleife vanmiddag. Wij (Ron en ik) waren en met die Boxster Spyder die er stond toen jullie bij Brünnchen aankwamen.
Ik dacht het vanmiddag al, maar nu zie ik je kenteken hier. Het was dus toch jij met die M3 Compact bij de Nordschleife vanmiddag. Wij (Ron en ik) waren en met die Boxster Spyder die er stond toen jullie bij Brünnchen aankwamen.
- JeroenB3
Thanx Paul !
Niet gezien Mark, alleen een paar Nederlanders met een E30.
We zijn donderdag en vrijdag bij de ring geweest, m'n co-piloot heeft foto's gemaakt, zal eens kijken
Ook nog rondjes op de ring gemaakt ?
Niet gezien Mark, alleen een paar Nederlanders met een E30.
We zijn donderdag en vrijdag bij de ring geweest, m'n co-piloot heeft foto's gemaakt, zal eens kijken

Ook nog rondjes op de ring gemaakt ?
- Knot
Was alweer even geleden dat hier gereageerd is maar de 323ti draagarmen hebben zich goed gehouden dus met de 321pk?
- 328Ti
Vette configuratie Jeroen.
Wat is de reden dat je m nu al weer wegdoet? Al die tijd en moeite voor een "one of a kind". die van mij ga ik stallen als ik er zat van ben. Veel te leuk speelgoed.
Ik denk dat je er spijt van krijgt
Gr Jans
Wat is de reden dat je m nu al weer wegdoet? Al die tijd en moeite voor een "one of a kind". die van mij ga ik stallen als ik er zat van ben. Veel te leuk speelgoed.
Ik denk dat je er spijt van krijgt

Gr Jans
- Eric-328
Jammer dat hij weggaat. Ik ga een soortgelijk project starten maar dan voor op het circuit. Heb hiervoor een 323ti limited sport edition uit 6-2000 gekocht.