4x styling 6 inclusief C-merk winterbanden. (dus niet de styling 61 zoals te zien op de foto, wel dezelfde banden) Rondom 5,5mm/6mm profiel. Het C-merk remt en rijdt goed in de sneeuw of onder de 7 graden. De wintersport ging goed in Les Sybelles in La France. En geloof me, daar zitten heule enge weggetjes met heul veul ijs en sneeuw!
Opmerking:
Om teleurstellingen qua verwachting te voorkomen: 1 band is iets schuiner afgesleten als de rest. Dit maakt niet uit gezien ik alle banden "verkeerd om" heb gemonteerd. Het betreft een symmetrische band waarbij het omdraaien geen kwaad kan. Ergo, het meeste profiel zit aan de binnenkant, iets waar elke E38 het meeste op slijt.
Specs:
- 4x OEM BMW styling 6 velgen
- 4x C-merk winterbanden merk "Sunny" 4x 235/60/16
- balanceren bij verkoop
Prijsvoorstel 4 velgen en 4 winterbanden € 200,00 ( banden kostte mij destijds 325,00 )
Groet Jans
Bandenprofiel:
Band 1
Band 2
Band 3
Band 4 met tevens de assymetrische slijtage. Zoals te zien is de slijtage 5% van het loopvlak en uiteraard aan de buitenkant gemonteerd
Maten + winterbandsymbool
Setje compleet, velgen dienen goed schoongemaakt te worden met Dasty of Iron X. Geen tijd gehad door studiebelasting. Lak is hard en bladdert niet af
Lekker schuin, stijl en spekglad: geen krimp die "Sunny's"
Tja, foto behoeft volgens mij geen uitleg, spekglad en wel grip
Styling 6