Hij wilde zijn hond niet parkeren hoor.Petrolhead Tom schreef:Groot gelijk. Toen ik dit las moest ik direct denken aan het pownews van afgelopen week met de parkeerbeambten.
Wat te doen?
- Downforce Hans
Re: Wat te doen?
- Luco
Net de gemeente Schouwen Duiveland gebeld.
Klachtencoordinator vond het een vreemd verhaal, ze hebben Boa;s in dienst maar die rijden in witte wagens (deze was groen) met duidelijke tekst dat het de gemeente Schouwen Duiveland betreft.
Verder komen de auto's alleen voor onderhoud buiten hun district.
Misschien ingehuurd, maar daar was hem niks van bekend, hij gaat het verder uitzoeken en komt er deze week op terug.
Heb al tegen jol gezegd, zodra ze weer komen, telefoon op filmen zetten en alles opnemen.
Klachtencoordinator vond het een vreemd verhaal, ze hebben Boa;s in dienst maar die rijden in witte wagens (deze was groen) met duidelijke tekst dat het de gemeente Schouwen Duiveland betreft.
Verder komen de auto's alleen voor onderhoud buiten hun district.
Misschien ingehuurd, maar daar was hem niks van bekend, hij gaat het verder uitzoeken en komt er deze week op terug.
Heb al tegen jol gezegd, zodra ze weer komen, telefoon op filmen zetten en alles opnemen.
- InjectTheVenom
Dat bedoel ik dus, gelijk de boel af houden en er een draai aan geven zodat ze kunnen zeggen dat er toch vooral niets aan de hand is, kan me niet voorstellen dat iemand er baat bij heeft om voor gemeentepipo te spelen met neplogo's op een auto.
- Luco
Mogen die mensen ook even de tijd krijgen om dingen uit te zoeken?
- InjectTheVenom
Uiteraard.
-
Metchu
Luco schreef:Mogen die mensen ook even de tijd krijgen om dingen uit te zoeken?
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Wt ben je mild Luco. Ik zou meteen na een waarschuwing de hond over de toonbank gooien....
Je hoeft trouwens niet overal de strijd op te zoeken. Gelijk hebben, gelijk krijgen en gelijk halen zijn 2 verschillende dingen. Choose your battles zeggen ze dan.
Goeie auto trouwens, een E39. sjouwt moeiteloos een Renault naar zuid Spanje en terug.
Je hoeft trouwens niet overal de strijd op te zoeken. Gelijk hebben, gelijk krijgen en gelijk halen zijn 2 verschillende dingen. Choose your battles zeggen ze dan.
Goeie auto trouwens, een E39. sjouwt moeiteloos een Renault naar zuid Spanje en terug.