Must see video
- SG Maus
Must see video
The Introduction:
Warning: this intense video shows aggressive driving, police chases, loud exhaust sounds, hot babes, and really fast cars!
The Challenge shows 2 beauties running from the police in their wrapped Supercars, to deliver a special package during the StreetGasm 2000 Challenge. Become part of the challenge, and find out what's in the briefcases. Go to streetgasm2000.com
Contains a Gallardo and Porsche Turbo
https://vimeo.com/78485394
Warning: this intense video shows aggressive driving, police chases, loud exhaust sounds, hot babes, and really fast cars!
The Challenge shows 2 beauties running from the police in their wrapped Supercars, to deliver a special package during the StreetGasm 2000 Challenge. Become part of the challenge, and find out what's in the briefcases. Go to streetgasm2000.com
Contains a Gallardo and Porsche Turbo
https://vimeo.com/78485394
- Peter Tunissen
Re: Must see video
Wat een onzin...
- JP
Stoer.......
-
OnlineLuco
niet mijn ding, maar volgens mij is er wel heel veel werk in het wrappen en het filmpje gestoken.
- ThomasGTT
De motorkap zit niet goed dicht, stop!!!!!
Of is het nou de kofferklep
Of is het nou de kofferklep

- RVV
Peter Tunissen schreef:Wat een onzin...

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Mja.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Twee vragen:
Is dat blauw rode licht op de dash van die M3 legaal?
En wat is de cupmaat van die ene met dat witte bovenstuk terwijl ik die andere qua gezicht wel geiniger vind.
Alvast bedankt.
Is dat blauw rode licht op de dash van die M3 legaal?
En wat is de cupmaat van die ene met dat witte bovenstuk terwijl ik die andere qua gezicht wel geiniger vind.
Alvast bedankt.
- Richard430
Weer 8 minuten van m'n leven verspild. Kan ik een factuur sturen?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Na 1 minuut was ik er al weer klaar mee.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Tja, op zich knap hoe standvastig die "challenge" gepromoot wordt, maar dit is toch ook echt niet mijn ding, daar ben ik wel achter nu.
Qua video helaas niet erg geslaagd imo. Is wel veel tijd in gaan zitten denk ik!
Qua video helaas niet erg geslaagd imo. Is wel veel tijd in gaan zitten denk ik!
- ///Joost
Nou, dankzij jullie hoef ik maar 20 sec te verspillen door alleen in dit topic te reageren zonder te kijken. 

-
sorry, must see video? Er zijn zat must see video's, maar dit is er echt niet eentje van... misschien leuk voor de incrowd, maar ik ben niet onder de indruk van de videobewerking, het verhaal of de shots...
voor de mensen die een must see video verwachtten en teleurgesteld raakten, hier een must see video klassieker van de serie uit bmw films:
voor de mensen die een must see video verwachtten en teleurgesteld raakten, hier een must see video klassieker van de serie uit bmw films:
- Richard430
Erg gaaf. Maar, dit is volgens mij een vrij unieke E38. Automaat en handbak in 1 

-
Mag de pret niet drukken, ga gerust op zoek naar de andere shorts in deze serie, zijn geweldigRichard430 schreef:Erg gaaf. Maar, dit is volgens mij een vrij unieke E38. Automaat en handbak in 1

- JP
Wat ik me afvraag, is dat ge-StreetGasm van Topicstarter niet een vorm van spam, of staat dit draadje in Commercial topics?
Na de diefstal van zijn R34 komt die hier alleen maar zijn site opdringen.
Na de diefstal van zijn R34 komt die hier alleen maar zijn site opdringen.

- dvh
Wat een zuur gedoe ik dit topic.....
Leuk filmpje toch ?
Gewoon niet te serieus nemen ( denk ik ).. Vind het wel grappig gedaan allemaal.
Dit is een autoclubje wat toerritjes maakt? Net zoals die Hysteria-rit ?
Vind het een puik amateur-promotiefilmpje !
Leuk filmpje toch ?
Gewoon niet te serieus nemen ( denk ik ).. Vind het wel grappig gedaan allemaal.
Dit is een autoclubje wat toerritjes maakt? Net zoals die Hysteria-rit ?
Vind het een puik amateur-promotiefilmpje !
- Nutkees
Ik ben zelf ook meermaals gevraagd of ik niet mee wil doen aan die challenge, maar dat is niet echt iets voor mij.
Omdat je gevraagd wordt ga je ook verder vragen stellen aan mensen die bekend zijn met hun en wat mij opvalt is dat 'bijna' iedereen zich negatief uitlaat over de team achter de challenge, van oplichting tot gewelddadig gedrag alles heb ik al voorbij horen komen.
Nu ben ik zelf redelijk neutraal met dat soort berichten, maar bevestigt wel mijn keuze. Waar rook is, is vuur denk ik dan.
Op een gegeven moment waren ze ook bezig met e.o.a. badchick ofziets, dat vond ik wel verschrikkelijk ordinair, maar goed ieder zijn meug uiteraard.
Zolang hun plezier beleven aan de run vind ik het prima, maar heb wel twijfels over hoe sommige deelnemers aan het geld komen.
@DVH
De vergelijking met de HeysteriaRun kan ik begrijpen, maar die had wel een andere intentie en waren niet overal aan het spammen.....
Omdat je gevraagd wordt ga je ook verder vragen stellen aan mensen die bekend zijn met hun en wat mij opvalt is dat 'bijna' iedereen zich negatief uitlaat over de team achter de challenge, van oplichting tot gewelddadig gedrag alles heb ik al voorbij horen komen.
Nu ben ik zelf redelijk neutraal met dat soort berichten, maar bevestigt wel mijn keuze. Waar rook is, is vuur denk ik dan.
Op een gegeven moment waren ze ook bezig met e.o.a. badchick ofziets, dat vond ik wel verschrikkelijk ordinair, maar goed ieder zijn meug uiteraard.
Zolang hun plezier beleven aan de run vind ik het prima, maar heb wel twijfels over hoe sommige deelnemers aan het geld komen.
@DVH
De vergelijking met de HeysteriaRun kan ik begrijpen, maar die had wel een andere intentie en waren niet overal aan het spammen.....

- Nutkees
Grijp hem Elmar!!!

- dvh
Doe niet zo hysterisch joh......

- Peric
Mooi joh! Wél een helm opzetten, maar geen gordel om?

-
dvh schreef:Wat een zuur gedoe ik dit topic.....
Leuk filmpje toch ?
het wordt aangekondigd als must see video. ik kwam van een koude kermis thuis wat die woorden betreft en geef mijn mening over topictitel... niets zuurs aan, ja zuur van dat ik teleurgesteld ben

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Luco schreef:niet mijn ding, maar volgens mij is er wel heel veel werk in het wrappen en het filmpje gestoken.
-
Damned if you do and damned if you don't.