Hier een 4 van 2,5 jaar oud. Werkt nog steeds prima, ook op iOS7.Robin Hartog schreef:Waarom update je hem uberhaupt? De iPhone 4 wordt dan nog wel ondersteund voor iOS7, het schijnt niet echt lekker te werken..Luco schreef:Die update is ook weer leuk, stopt die halverwege, hervat je dan het downloaden begint die gewoon weer opnieuw
Dat zal met glasvezel wel sneller gaan
Klote iphone
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Re: Klote iphone
- Robin Hartog
Ah, okay. Op de 4 van m'n moeder ging het niet echt lekker en dus maar teruggezet naar iOS6.Jurjen schreef:Hier een 4 van 2,5 jaar oud. Werkt nog steeds prima, ook op iOS7.Robin Hartog schreef:Waarom update je hem uberhaupt? De iPhone 4 wordt dan nog wel ondersteund voor iOS7, het schijnt niet echt lekker te werken..Luco schreef:Die update is ook weer leuk, stopt die halverwege, hervat je dan het downloaden begint die gewoon weer opnieuw
Dat zal met glasvezel wel sneller gaan
- Luco
jaydee schreef:En Apple lekker opscheppen dat al hun users de nieuwe OS-versies zo snel installeren (lees: door de strot geduwd krijgen...)
http://www.techradar.com/news/software/ ... ys-1192373" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb spijt van die update, maar ja je kan ook de oude niet meer terugzetten, vond de oude layout en toetsenbordkleuren veel prettiger, maar het is niet anders.
Stopt net weer bij 800 mb

Nu maar rechtstreeks op de iphone laden ipv via i tunes.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dus je hebt €149 + de rest betaald (reizen, parkeren, Regulierdwarsstraat) voor een apparaat wat nog steeds niet doet wat het moet doen?

- GTRene
straks gaat het via 1 of ander corrupt/virus linkje...
al die aps en weet ik veel wat (geen verstand van
)
ben al blij dat ik mijn oude huis PC aan de praat kan houden, al wordt die er ook niet sneller op...
is nog een ding uit begin 2007 ofzo dus niet van dat snelle
en herrie maakt die ook wel
maar update's/programmatjes kunnen het er soms niet beter op maken...bovendien zitten in updates ook vaak weer updates van 'rommel' die je liever niet wil maar wellicht interessant zijn voor derde partijen
al die aps en weet ik veel wat (geen verstand van

ben al blij dat ik mijn oude huis PC aan de praat kan houden, al wordt die er ook niet sneller op...
is nog een ding uit begin 2007 ofzo dus niet van dat snelle

en herrie maakt die ook wel

maar update's/programmatjes kunnen het er soms niet beter op maken...bovendien zitten in updates ook vaak weer updates van 'rommel' die je liever niet wil maar wellicht interessant zijn voor derde partijen

-
Bram schreef:Dus je hebt €149 + de rest betaald (reizen, parkeren, Regulierdwarsstraat) voor een apparaat wat nog steeds niet doet wat het moet doen?
Lol, inderdaad.... Naar fuckin adam voor een reparatie van 150 euri voor een oude telefoon......
Een galaxy s3 kost nog maar net 300 en is way better dan een 4s.
- RVV
Gewoon te grappig dit topic 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Bij een BMW dealer krijg je na het bukken in ieder geval nog iets moois wat goed functioneert mee terug 

- Hielke

Over die Samsung S3. Ik had daar ook wel even trek in. Totdat ik zag dat het scherm op z'n helderste instelling nog steeds een pisgele waas vertoonde in passages die op elke willekeurige iPhone gewoon wit zijn. Kansloos.
- Luco
Nogmaals, voor de blinden hierErikS schreef:Bram schreef:Dus je hebt €149 + de rest betaald (reizen, parkeren, Regulierdwarsstraat) voor een apparaat wat nog steeds niet doet wat het moet doen?
Lol, inderdaad.... Naar fuckin adam voor een reparatie van 150 euri voor een oude telefoon......
Een galaxy s3 kost nog maar net 300 en is way better dan een 4s.

De enige reden dat ik het gedaan heb is omdat ik mijn gegevens niet op een samsung over kan zetten.
Hij werkt nu weer en morgen eerst een backup maken die ik ook op elke android over kan zetten.
- martll
En dan is het wachten op het topic dat een Android toch wel een klote telefoon is. 

- Luco
ik ga weer terug naar een telefoon waar je alleen mee kunt bellen 

- Barend
- Auto: F20 m135i
Alles terugzetten, al je data eraf halen, alles op een ouderwetse Nokia zetten en dan de iPhone te koop zetten voor 350,- euro.. 

- Luco
dat is misschien het beste, die 6310 werkt nog perfect, lekker oldskool.
wie biedt, hij is nieuw, met 3 maanden garantie
i phone 4 16gb
wie biedt, hij is nieuw, met 3 maanden garantie
i phone 4 16gb
-
hij is helemaal niet nieuw! haha hij is referbished 
dat zijn mensen geweest die hun stukke toestel hebben ingeleverd en 149 euro hebben bijbetaald en dan een telefoon hebben gekregen die gerepareerd zijn
en zo is het cirkeltje weer rond, veel plezier ermee Luco! je had natuurlijk ook gewoon een cloud moeten maken, was er niets aan de hand geweest... ik ben moeiteloos overgestapt naar Xperia Z

dat zijn mensen geweest die hun stukke toestel hebben ingeleverd en 149 euro hebben bijbetaald en dan een telefoon hebben gekregen die gerepareerd zijn
en zo is het cirkeltje weer rond, veel plezier ermee Luco! je had natuurlijk ook gewoon een cloud moeten maken, was er niets aan de hand geweest... ik ben moeiteloos overgestapt naar Xperia Z

- RVV
Dus Luco heeft nu dat ouwe kapotte kreng van jou Metchu? LOL dit topic is gewoon epic 

-
Ik heb mijn iphone (met gebarst scherm) geruild voor een auto (geen grap!) 

- Luco
Metchu schreef:hij is helemaal niet nieuw! haha hij is referbished
Die cloud heb ik nu inderdaad, die kan je ook zo overzetten op android?
- Luco
Ongeveer net zo epic als jouw topic over transvetten en voedingsleer na eerst 40 jaar je lichaam naar de klote te hebben geholpen en dan ineens de gezondheidsfreak uithangenRVV schreef: LOL dit topic is gewoon epic

-
Een iphone 4 met ios7 dat is als een ferrari met een trabant motor erin.
- dvh
Maar 149,- + rijkosten/parkeerkosten is natuurlijk nog aardig geld voor een oude telefoon.
Heb de mijne verkocht voor 175,- ( iphone4, goed werkend zonder schade)
Die Apple is zo gek nog niet.
Mooi om te zien dat wanneer je daar in de winkel staat toch geneigd bent meer te kopen.
Doen ze toch iets goed daar
Mooi om te zien dat wanneer je daar in de winkel staat toch geneigd bent meer te kopen.

- Luco
Dat zei ik toch al, je gaat er naartoe met een kapot product, dus eigenlijk ben je niet blij.dvh schreef:Maar 149,- + rijkosten/parkeerkosten is natuurlijk nog aardig geld voor een oude telefoon.
Zit je daar en je ziet alleen ellende voorbij komen met diezelfde producten.
Geen koffie

Dan zit je te wachten en gaat wat producten testen die er best gelikt uitzien (eerlijk is eerlijk)
Dan denk je weer, zo dat werkt lekker en ben je het kapotte product weer snel vergeten.
En eerlijk is eerlijk, niet een van de merken is beter of slechter, er zal met elk merk wel eens wat zijn.
Uiteindelijk wordt je dan geholpen, kost wel geld, maar goed je bent er dan toch, nieuwe is nog duurder dan de keuze die ik nu heb gemaakt.
Dus je gaat de deur uit, toch weer blij want je hebt weer een phone (of welk ander product dan ook tegen ruilbasis of nieuw)
Dus de marketing en hoe ze dit soort dingen doen, werkt wel, want je bent ontevreden maar je loopt toch weer met een apple product de winkel uit.
- RVV
Maar goed ik begrijp dus dat je wel vind dat het er allemaal eerlijk aan toe is gegaan
Mooi merk Apple 

- Luco
Ik heb zelf de keus om het niet of wel te doen, garantie was verlopen, zo simpel is het.
of geef jij na de garantieperiode nog gewoon nieuw omdat je dat eerlijker vind
of geef jij na de garantieperiode nog gewoon nieuw omdat je dat eerlijker vind

-
Rico neemt gebruikte, vergeelde matrassen in en refurbished deze dan en verkoopt ze voor 149... hij laat je ondertussen wel even wachten, dat je nog even kan liggen op andere duurdere matrassen en wat kussentjes kan testen.