Dan mag je ook niet meer op die sexfeesten komenRobin schreef: 29 jan 2020, 19:56 Ik geef geen cent meer aan Oxvam Novib. Krijg ik nu ook een standbeeld:)

Dan mag je ook niet meer op die sexfeesten komenRobin schreef: 29 jan 2020, 19:56 Ik geef geen cent meer aan Oxvam Novib. Krijg ik nu ook een standbeeld:)
Downforce Hans schreef: 30 jan 2020, 16:28Al een schaap op het oog aan wie je een bril gaat verkopen?dvh schreef: 29 jan 2020, 08:35 Er is an sich niks mis met dierenvlees eten. Ik heb simpelweg een gruwelijke hekel aan dierenmishandeling & dierenleed. Rondom vlees eten gaat er gewoon een hoop mis. Door mensen.
Eigenlijk heb ik gewoon een schijthekel aan mensen.
Meer dieren, minder mensen.
#gogocorona.![]()
Ik kan je de zandtomatentaart ook aanraden. Zit lamsvlees in.tomgtr schreef: 18 mar 2021, 11:42 Mijn ex gaf gister groentetaart mee voor kids en mij. Was erg lekker. Zat overigens ham en gehakt in maar ik tel hem toch goed.
Geen woord tussen te krijgen.....
Zo is dat hier 5 jaar geleden ook begonnen, biefstuk niet meer geprobeerd maar genoeg andere dingen die nog gewoon prima gaan.Gisae schreef: 02 feb 2022, 06:32 Mijn vriendin is vegetariër. Gezien het te veel moeite is om 2 verschillende maaltijden te maken ben ik al een paar jaar ‘flexitariër’. Af en toe een gebakken eitje met spek of een keer hamburger in een restaurant als de vegetarische opties mij echt niet aan staan. Een mals biefstukje gaat er echter niet meer in. Dan ben ik een dag misselijk![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 32 gasten