Mijn favoriet:)

Ook tov Gal Gadot, alhoewel...

Vergat ik Zoe Saldana...

klopt, is discontinued.Martin van der Zwaard schreef: 16 jun 2019, 23:01 Ik ben totaal niet thuis in de wereld van tweedehands Rolex-modellen maar klopt het dat ik constateer dat de GMT Master II in stalen variant enorm in prijs is gestegen??
Ik zie prijzen van 10k voorbij komen op chrono![]()
Ik zie ze rustig voor 10.5 op chrono staan. Dus een goeie 9 zou haalbaar moeten zijnErikS schreef: 17 jun 2019, 07:55 Overigens verkopen ze zo rond de 8500. Behalve als ze nieuw zijn, dan wordt er nog wel wat meer voor afgetikt....
Dan klinkt het wel als een 9K setje inderdaad!Martin van der Zwaard schreef: 17 jun 2019, 08:48 De mijn is als nieuw.
Vorige jaar op een beurs door Gassan laten schoonmaken en die man vroeg waarom ik een nieuw horloge wilde schoonmaken![]()
Er zitten wat lichte krasjes op de sluiting maar die polijst je er zo uit.
Gedragen......ik draag hem alleen op zondag want de rest van de week zit op de zaak en doe ik hem niet om.
En ik heb ook de Tag nog dus als ik hem 30x per jaar om heb is het denk veel.
Ik heb al spontane biedingen gehad voor 9k ErikErikS schreef: 17 jun 2019, 08:43 Voor 'n onbeschadigde set ja.
Maar één die gedragen is & gewoon lekker goed gedragen? Mag je met 8,5K in je handen wrijven....