Opbouw BMW e46 M3 tracktool
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Begin van de week de laatste lagers, bussen en kogelgewrichten er uit geperst. Persen deed ik op verschillende manieren, dit was er één van.
Alle onderdelen die niet worden vervangen en gestraald en gecoat moeten worden.
Ik wacht nog steeds op wat lasplaatjes waarmee ik het voorste subframe ga verstevigen. Ook moet ik nog één nieuw beugeltje voor de achterste stabilisatorstang bestellen en dan kan alles weg.
Alle onderdelen die niet worden vervangen en gestraald en gecoat moeten worden.
Ik wacht nog steeds op wat lasplaatjes waarmee ik het voorste subframe ga verstevigen. Ook moet ik nog één nieuw beugeltje voor de achterste stabilisatorstang bestellen en dan kan alles weg.
- ThomasGTT
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:46
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Set lasplaten heb ik evt nog wel voor je liggen
- Vanreijmersdal
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Ga je toch de bovenste draagarmen achter her gebruiken?
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Heb net bericht gekregen dat ze onderweg zijn en vandaag of morgen binnen zouden moeten komen, toch bedankt.
Ben ik nog niet over uit. Ik laat ze alvast wel coaten, maar weet nog niet of ik ze ga gebruiken. Gesproken met Lammert van der Vermeulen (uitlijnspecialist), die gaf aan dat verstelbare bovenste armen niet nodig zijn en dat de extra verstellingen ook weer zwakte met zich mee brengt. Ik wil me er nog even wat verder in verdiepen voor ik de knoop door hak, wordt vervolgt dus
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Vorige week de laatste onderdelen die nog gemonteerd waren, er onder vandaan gehaald. Chassis is nu echt helemaal kaal.
Lasplaatjes voor het voorste subframe eindelijk binnen gekregen en er gelijk opgelast.
Het blok waar de arm van de achterste naaf in hangt is redelijk minimaal gelast. In het kader van baat het niet dan schaad het niet, ook maar even schoon gemaakt om wat verder af te hechten.
Zo ziet de onderkant er nu uit. Met de slijptol al even een paar stukjes geprobeerd om te kijken hoeveel werk het is om de beschermlaag te verwijderen.
Lasplaten van Redish Motorsport binnen gekregen. Zijn platen voor de versteviging van de achterste subframe montage punten. Platen zien er erg netjes uit en er zit een handleiding van een pagina of 20 bij. In de handleiding wordt stap voor stap wordt uitgelegd hoe je roest, defecte puntlassen en eventuele scheuren kunt opsporen, behandelen/repareren en daarna de platen monteren.
Chassis lasplaten voor het blok waar de achterste naaf in hangt. Waren mee besteld met de plaatjes voor het voorste subframe. Ook in het kader van, beter voorkomen dan genezen...
De voorste en achterste veertorens zijn in een eerder stadium door de kooi bouwer al verstevigd. Met bovenstaande aanpassingen er bij, ga ik er vanuit dat er op het gebied van het chassis in ieder geval niets meer gaat scheuren tijdens circuit gebruik.
Vanavond alle onderdelen naar de coater gebracht.
Ik ga nu beginnen met het schoonmaken en ontvetten van de onderzijde van de auto. Kijken wat we daar tegen gaan komen Daarna alle punten die moeten worden aangepakt kaal maken zodat er kan worden gelast.
Lasplaatjes voor het voorste subframe eindelijk binnen gekregen en er gelijk opgelast.
Het blok waar de arm van de achterste naaf in hangt is redelijk minimaal gelast. In het kader van baat het niet dan schaad het niet, ook maar even schoon gemaakt om wat verder af te hechten.
Zo ziet de onderkant er nu uit. Met de slijptol al even een paar stukjes geprobeerd om te kijken hoeveel werk het is om de beschermlaag te verwijderen.
Lasplaten van Redish Motorsport binnen gekregen. Zijn platen voor de versteviging van de achterste subframe montage punten. Platen zien er erg netjes uit en er zit een handleiding van een pagina of 20 bij. In de handleiding wordt stap voor stap wordt uitgelegd hoe je roest, defecte puntlassen en eventuele scheuren kunt opsporen, behandelen/repareren en daarna de platen monteren.
Chassis lasplaten voor het blok waar de achterste naaf in hangt. Waren mee besteld met de plaatjes voor het voorste subframe. Ook in het kader van, beter voorkomen dan genezen...
De voorste en achterste veertorens zijn in een eerder stadium door de kooi bouwer al verstevigd. Met bovenstaande aanpassingen er bij, ga ik er vanuit dat er op het gebied van het chassis in ieder geval niets meer gaat scheuren tijdens circuit gebruik.
Vanavond alle onderdelen naar de coater gebracht.
Ik ga nu beginnen met het schoonmaken en ontvetten van de onderzijde van de auto. Kijken wat we daar tegen gaan komen Daarna alle punten die moeten worden aangepakt kaal maken zodat er kan worden gelast.
-
- Berichten: 2719
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: BMW E91 330d
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
geen half werk!
- Jaapi
- Berichten: 128
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:45
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Zo dan ..wat een project. Erg grondige aanpak.
Biesheuvel is echt 200 meter van mijn huis, grappig.
Veel succes met de werkzaamheden
Biesheuvel is echt 200 meter van mijn huis, grappig.
Veel succes met de werkzaamheden
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Afgelopen week wat uurtjes doorgebracht met flessen Dasty, tandenborstel en een microvezel doek. Ik heb de hele onderzijde van de auto schoongemaakt om zo goed te kunnen zien waar de scheuren zitten, welke puntlassen zijn gebroken en waar roest zit.
Tijdens het schoonmaken, rechts al schoon, links ingespoten met Dasty.
Klaar met poetsen...
Bij het voorste rechter bevestigingspunt van het subframe, is al een redelijke scheur te zien. Ook alle puntlassen die zijn gaan roesten, zijn niet goed meer.
Zelfde verhaal (ook een scheur) voor het bevestigingspunt links achter. Hier was ik voor het schoonmaken al even bezig geweest met een staalborstel om wat te testen.
Beide achterste wielkasten zijn zoals verwacht aan het roesten, aan de buitenzijde is er nog niet heel veel van te zien. Paar kleine blaasjes op de rand. De roest zit echt tussen het binnenste en buitenste paneel. Komt door dat er viezigheid in de spatbord randen blijft zitten waar dan weer vocht in blijft zitten en gaat roesten.
Ook wat roest aan de voerzijde, van één van de dorpels.
Verder wat oppervlakkige roest onder de auto wat wel te behandelen is, er zullen alleen wat beugels verwijderd moeten worden om de roest van de beugels af te krijgen en het metaal er achter te behandelen.
De wielkasten zelf zien er wel goed uit.
Nu dus verder met het kaal maken, roest behandelen, verstevigingsplaten lassen e.d. Maar eerst al het laswerk aan de binnenzijde afronden. De hitte van het lassen tast de beschermlaag onder de auto aan, dus eerst dat maar afronden. Er zijn wat gaten die dicht moeten worden gelast, beschadigingen die ik wat op wil lassen en dan weer vlak slijpen en de plaatjes voor de gordelbevestiging die moeten worden vast gelast. Denk dat ik ook alle gaten en openingen in het schutbord gelijk maar dicht las. Genoeg te doen dus...
De roest aan de spatborden wil ik door iemand anders aan laten pakken, ik wil de auto weer helemaal mooi strak hebben en heb zelf geen ervaring met dergelijk restauratie werk. Dus mocht iemand nog een tip hebben voor een persoon/bedrijfje in Noord-Nederland die dit netjes en voor niet teveel geld kan doen dan hoor ik het graag.
Tijdens het schoonmaken, rechts al schoon, links ingespoten met Dasty.
Klaar met poetsen...
Bij het voorste rechter bevestigingspunt van het subframe, is al een redelijke scheur te zien. Ook alle puntlassen die zijn gaan roesten, zijn niet goed meer.
Zelfde verhaal (ook een scheur) voor het bevestigingspunt links achter. Hier was ik voor het schoonmaken al even bezig geweest met een staalborstel om wat te testen.
Beide achterste wielkasten zijn zoals verwacht aan het roesten, aan de buitenzijde is er nog niet heel veel van te zien. Paar kleine blaasjes op de rand. De roest zit echt tussen het binnenste en buitenste paneel. Komt door dat er viezigheid in de spatbord randen blijft zitten waar dan weer vocht in blijft zitten en gaat roesten.
Ook wat roest aan de voerzijde, van één van de dorpels.
Verder wat oppervlakkige roest onder de auto wat wel te behandelen is, er zullen alleen wat beugels verwijderd moeten worden om de roest van de beugels af te krijgen en het metaal er achter te behandelen.
De wielkasten zelf zien er wel goed uit.
Nu dus verder met het kaal maken, roest behandelen, verstevigingsplaten lassen e.d. Maar eerst al het laswerk aan de binnenzijde afronden. De hitte van het lassen tast de beschermlaag onder de auto aan, dus eerst dat maar afronden. Er zijn wat gaten die dicht moeten worden gelast, beschadigingen die ik wat op wil lassen en dan weer vlak slijpen en de plaatjes voor de gordelbevestiging die moeten worden vast gelast. Denk dat ik ook alle gaten en openingen in het schutbord gelijk maar dicht las. Genoeg te doen dus...
De roest aan de spatborden wil ik door iemand anders aan laten pakken, ik wil de auto weer helemaal mooi strak hebben en heb zelf geen ervaring met dergelijk restauratie werk. Dus mocht iemand nog een tip hebben voor een persoon/bedrijfje in Noord-Nederland die dit netjes en voor niet teveel geld kan doen dan hoor ik het graag.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26730
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Bizar wat dasty toch schoon kan maken
En bizar hoe ver je gaat maar wel echt super gaaf!
Durf je straks nog wel te rijden
En bizar hoe ver je gaat maar wel echt super gaaf!
Durf je straks nog wel te rijden
- Djessey
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
- Erminio
- Berichten: 751
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Das precies wat ik ook dacht
Je moet er niet aan denken als er iemand van achter naar binnen klapt
Respect voor hoe grondig je het allemaal beetpakt
Laatst gewijzigd door Erminio op 07 dec 2020, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Is daar nog iets tegen te doen, dat roesten van die wielkasten voor en achter? Even die binnenbekleding/modderkuipen verwijderen is af te raden begreep ik laatst, maar dan ben je toch altijd te laat?
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 02 jul 2020, 09:26
- Auto: BMW e46 coupé
- Locatie: Klazienaveen
- Contacteer:
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Peter, je pakt het super netjes aan!
Klaagt de vrouw al dat je steeds haar schoonmaakmiddel jat?
Klaagt de vrouw al dat je steeds haar schoonmaakmiddel jat?
- Jan Terwolde
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
- Locatie: Gelderland
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Toch stiekem wel wat roest puntjes met de e46, ze zijn natuurlijk ook zo alweer 17 jaar oud.
Echt geweldig dat je dit allemaal aanpakt.
Echt geweldig dat je dit allemaal aanpakt.
- e30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
je pakt het grondig aan, netjes!
- Vanreijmersdal
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Nou idd, dit is geen halfwerk. Wel echt lekker gevoel dat je weet dat de minder zichtbare zijde helemaal op orde is.
- JurT
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 15 sep 2009, 00:07
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Wat een gaaf project en geweldig hoe grondig je alles aanpakt!
-
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Dit is een serieuze scheur.....
- Bijlagen
-
- m3 crack.jpg (923.07 KiB) 4464 keer bekeken
- Vanreijmersdal
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
volgens mij is dat schaduw van 2 overlappende delen en geen scheur.
-
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Ik vroeg het me ook af. Kon het niet goed zien. Peter kan het ons vast vertellen.Vanreijmersdal schreef: ↑08 dec 2020, 14:38 volgens mij is dat schaduw van 2 overlappende delen en geen scheur.
Wel maniakaal hoe je dit aanpakt! Maar volgens mij geldt voor trackdays rijden dat het niet de vraag is of maar wanneer je schade rijdt. Ben je daar niet bang voor straks?
- jessedehaan
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 18 jan 2020, 19:37
- Auto: BMW E46 318i M43
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Wat een mooi en grondig project!
Leuk om al die beelden uit de video's van Reddish en DriftWorks etc. nu ook gewoon hier in Nederland te zien. Van de roest weet ik helaas wel eea af, maar die scheurtjes denk ik liever weg bij m'n eigen E46. Al heeft en krijgt die ook geen circuit ervaring.
Ik wil het niet gekker maken, maar misschien wil je nog controleren of de ophangbussen van het subframe tussen het plaatwerk vastzitten.
https://www.youtube.com/watch?v=ZR5mn5i ... eu&index=7
Leuk om al die beelden uit de video's van Reddish en DriftWorks etc. nu ook gewoon hier in Nederland te zien. Van de roest weet ik helaas wel eea af, maar die scheurtjes denk ik liever weg bij m'n eigen E46. Al heeft en krijgt die ook geen circuit ervaring.
Ik wil het niet gekker maken, maar misschien wil je nog controleren of de ophangbussen van het subframe tussen het plaatwerk vastzitten.
https://www.youtube.com/watch?v=ZR5mn5i ... eu&index=7
- Mark 320iS
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Heel mooi hoe je alles aanpakt, leuk om te lezen allemaal. Die scheuren (maar dat wist je zelf ook al..) zijn niet bijzonders bij een M3, dat hebben ze denk ik allemaal. Bij die van mij ook laten herstellen een paar jaar geleden. Die scheur die Mark omcirkelt lijkt me idd gewoon schaduw.
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Ja hoor, hij wordt gebouwd voor het circuit en niet om daar op de paddock te staanMartijn_bmw schreef: ↑07 dec 2020, 20:28 Bizar wat dasty toch schoon kan maken
En bizar hoe ver je gaat maar wel echt super gaaf!
Durf je straks nog wel te rijden
Ik zag toen ik van de week wat flessen bij de Wibra ging halen, dat ze ook 5 liter cans hebben, ideaal
Schade is altijd zuur, maar daar ga ik niet over nadenken zolang het nog niet aan de orde is
Ik ben geen roest expert. Maar het probleem is de U-vormige rand waar viezigheid en dus vocht in blijft zitten. Die randen goed schoonhouden is de basis denk ik. Maar zou eerst kijken wat de staat van de wielkasten nu is. Dus aan de voorzijde de modderkuipen en de wielen er af en achter de wielen en dan met Dasty aan de gang
Als je alles goed schoon hebt, kun je kijken of er al sprake is van roest. Mocht dat het geval zijn dan de roest aanpakken. Als het niet zo is dan zijn er wel wat middeltjes om de rand aan de binnenzijde preventief te behandelen. En daarna de boel vol kitten zodat er geen viezigheid en vocht in kan blijven staan. Maar dan moet je wel zeker weten dat alles echt 100 % roestvrij is. Dat is wat ik zou doen. Maar er is online vast wel meer info over te vinden. De modderkuipen laten zitten lijkt mij je kop in het zand steken...
Nee, dat niet. Wel dat ik te weinig tijd voor haar heb
Bedankt! De leeftijd zie je er inderdaad wel aan af als je de boel gaat demonteren.Jan Terwolde schreef: ↑08 dec 2020, 06:49 Toch stiekem wel wat roest puntjes met de e46, ze zijn natuurlijk ook zo alweer 17 jaar oud.
Echt geweldig dat je dit allemaal aanpakt.
Thanks!
Zo denk ik er ook over!Vanreijmersdal schreef: ↑08 dec 2020, 11:23 Nou idd, dit is geen halfwerk. Wel echt lekker gevoel dat je weet dat de minder zichtbare zijde helemaal op orde is.
Thanks!
De foto vertekent een beetje, maar dat is geen scheur, die zit rechts naast het bout gat.
Klopt helemaal.Vanreijmersdal schreef: ↑08 dec 2020, 14:38 volgens mij is dat schaduw van 2 overlappende delen en geen scheur.
Dit zijn de scheuren die ik heb gevonden:mark323ti schreef: ↑08 dec 2020, 14:42Ik vroeg het me ook af. Kon het niet goed zien. Peter kan het ons vast vertellen.Vanreijmersdal schreef: ↑08 dec 2020, 14:38 volgens mij is dat schaduw van 2 overlappende delen en geen scheur.
Wel maniakaal hoe je dit aanpakt! Maar volgens mij geldt voor trackdays rijden dat het niet de vraag is of maar wanneer je schade rijdt. Ben je daar niet bang voor straks?
Ik ga er zelf ook vanuit dat de auto niet schade vrij zal blijven, maar dat is voor mij geen reden om minder netjes/grondig te werk te gaan. Ik wil gewoon een nette race auto bouwen en daar van gaan genieten als hij straks klaar is. Als er schade ontstaat, gaan we dat gewoon weer netjes herstellen en weer verder rijden.
Scheuren zie je bij veel modellen e46 voorbij komen, niet alleen bij de m3. Ook bij de andere modellen en auto's die nooit het circuit hebben gezien.jessedehaan schreef: ↑08 dec 2020, 16:39 Wat een mooi en grondig project!
Leuk om al die beelden uit de video's van Reddish en DriftWorks etc. nu ook gewoon hier in Nederland te zien. Van de roest weet ik helaas wel eea af, maar die scheurtjes denk ik liever weg bij m'n eigen E46. Al heeft en krijgt die ook geen circuit ervaring.
Ik wil het niet gekker maken, maar misschien wil je nog controleren of de ophangbussen van het subframe tussen het plaatwerk vastzitten.
https://www.youtube.com/watch?v=ZR5mn5i ... eu&index=7
De Redisch kit die ik heb, bevat ook onderdelen om de binnenzijde aan te passen. Maar dat is denk ik niet nodig. De kooi bouwer heeft de boel open geslepen en de kooi aan alle vier de ophang punten vast gelast. Ik ga nog wel even met een inspectiecamera kijken hoe het er verder uit ziet, maar ga er vanuit dat ik daar verder niets aan hoef te doen. Behalve het vol spuiten met wax...
Klopt helemaal, ik denk dat als je gaat zoeken je altijd wel wat kapotte puntlassen en/of scheuren vindt.Mark 320iS schreef: ↑08 dec 2020, 17:19 Heel mooi hoe je alles aanpakt, leuk om te lezen allemaal. Die scheuren (maar dat wist je zelf ook al..) zijn niet bijzonders bij een M3, dat hebben ze denk ik allemaal. Bij die van mij ook laten herstellen een paar jaar geleden. Die scheur die Mark omcirkelt lijkt me idd gewoon schaduw.
- PeterM
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 11:22
- Auto: E46 M3, Clio RS, BMW F11
- Locatie: Drenthe
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
Afgelopen week verder niets aan de M3 kunnen doen. Wel nog een mooi sinterklaas cadeautje binnen gekregen.
Ik was er nog niet over uit wat ik precies met het diff wilde. Er moest in ieder geval een platen sper in komen en een kortere eind overbrenging. Maar twijfelde nog hoe ik dat precies wilde doen. Ik was aan het rondkijken voor een betaalbaar gebruikt ZF platen sper, zodat ik die aan kon laten passen met extra platen. Maar die dingen zijn gebruikt nog aardig aan de prijs en als je de kosten voor het aanpassen er bij rekent zit je op bijna dezelfde kosten als bijvoorbeeld een Gripper of een Drexler sper klok. Ook sprak een OS Giken diff mij wel aan, maar die zijn nog weer wat duurder. Het had allemaal geen haast maar ik probeer alle onderdelen wel langzaam aan te verzamelen.
Tot ik onlangs een zo goed als nieuw OS Giken sper klok te koop zag staan, die voor een erg leuke prijs werd aangeboden. De sper klok heeft 200 km onder een Belgische rally auto gezeten en werd verkocht i.v.m. de aanschaf van een andere auto. Nog zo goed als nieuw dus. Nog wat van de prijs af onderhandeld en de klok op laten sturen. Nu alleen nog een 4.10 of 4.44 eind overbrenging op de kop tikken en dan kan er ook een nieuw diff worden opgebouwd.
Ik was er nog niet over uit wat ik precies met het diff wilde. Er moest in ieder geval een platen sper in komen en een kortere eind overbrenging. Maar twijfelde nog hoe ik dat precies wilde doen. Ik was aan het rondkijken voor een betaalbaar gebruikt ZF platen sper, zodat ik die aan kon laten passen met extra platen. Maar die dingen zijn gebruikt nog aardig aan de prijs en als je de kosten voor het aanpassen er bij rekent zit je op bijna dezelfde kosten als bijvoorbeeld een Gripper of een Drexler sper klok. Ook sprak een OS Giken diff mij wel aan, maar die zijn nog weer wat duurder. Het had allemaal geen haast maar ik probeer alle onderdelen wel langzaam aan te verzamelen.
Tot ik onlangs een zo goed als nieuw OS Giken sper klok te koop zag staan, die voor een erg leuke prijs werd aangeboden. De sper klok heeft 200 km onder een Belgische rally auto gezeten en werd verkocht i.v.m. de aanschaf van een andere auto. Nog zo goed als nieuw dus. Nog wat van de prijs af onderhandeld en de klok op laten sturen. Nu alleen nog een 4.10 of 4.44 eind overbrenging op de kop tikken en dan kan er ook een nieuw diff worden opgebouwd.
- e30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Opbouw BMW e46 M3 tracktool
lekker hoor!