Volgens mij gaan die eigenschappen hand-in-hand.Mark 320iS schreef: 03 feb 2019, 18:39 [...] Aan de achterkant staat ie voor mijn gevoel nog iets te stug [...] Komt nu de kont in één keer om [...]

Volgens mij gaan die eigenschappen hand-in-hand.Mark 320iS schreef: 03 feb 2019, 18:39 [...] Aan de achterkant staat ie voor mijn gevoel nog iets te stug [...] Komt nu de kont in één keer om [...]
Heb je gevraagd wat het kost bij Manthey om de set te laten reviseren?Mark 320iS schreef: 06 mar 2019, 15:44 Ach, als je iets gebruikt koopt dan weet je dat je een risico loopt, dus daar moet je dan niet over zeuren. Ik had gehoopt er lekker een jaartje zorgenloos mee te kunnen rijden en het dan volgend jaar te laten reviseren bijvoorbeeld. Ik heb er niet teveel voor betaald, de revisie is 2x zo duur als de aanschaf, maar dan ben ik nog altijd minder kwijt dan een nieuwe Intrax 1k2 set of iets vergelijkbaars. Een nieuwe KW Competition 3 set kost gewoon meer dan EUR 6k en daar blijf ik nog ruim onder, dus per saldo een goede aanschaf gedaan denk ik.
Haha! Weet ik
Ja ik heb hem inmiddels een maand of twee weer terug. De revisie heeft helaas veel tijd nodig gehad, het was topdrukte bij KW toen ik mijn set ter revisie aanbood en er moest heel veel vervangen worden. Ik ben er ontzettend blij mee, de auto ligt zoveel beter dan voorheen. Twee weken geleden weer eens op de Nordschleife geweest en daar ging ie geweldig. De pole positions en een paar andere wielen met bredere voorbanden zijn nu wel een must geworden.Audi6 schreef: 21 aug 2019, 23:06 Heb je je gereviseerde onderstel inmiddels gekregen, hoe rijdt het nu?
Hoeveel week het uiteindelijke bod af van het eerste bod wat je in de mail kreeg van ze?Mark 320iS schreef: 23 okt 2019, 20:38 De 320d is vorige week verkocht via wijkopenautos.nl, opzich prima service en ik kreeg er nog een goede prijs voor ook. Nu rijd ik tijdelijk in een
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, Downforce Hans, Henk Jan, Kocheler en 12 gasten