sitechris schreef: 31 jan 2021, 21:11
Is uberhaupt al bekend of de Golf R geleverd gaat worden in NL? Hij staat nog niet in de prijslijsten.
Ik heb vanuit drie verschillende dealers begrepen dat de Golf R gewoon in Nederland geleverd gaat worden maar dat de eerste leveringen pas in September of Oktober zullen zijn.
Joost schreef: 31 jan 2021, 22:43
Gefeliciteerd ASW. Wanneer wordt hij geleverd?
Mijn Golf 8 Gti komt over twee weken. Voor mij ook de perfecte auto naast de 992.
Ik heb de auto gekocht bij een dealer in Zuid-Duitsland en er staat reeds 4.000 km op teller. De auto verkeert overigens in nieuwstaat en zit vol opties. Ik wilde perse lederen bekleding omdat ik op de huidige (standaard) sportstoelen het ruitje niet mooi vind. Ook Panoramadak, uitgebreide hifi en eigenlijk alles wat je kan bedenken (tot aan stuurverwarming

) zit er wel op. Hij is in principe gelijk aan de zwarte GTI die momenteel te koop staat bij VDM echter ik heb voor de (nieuwe) rode kleur gekozen. Ik verwacht de levering op Nederlands kenteken in de derde week van februari. Wat is jouw spec/overwegingen? En... ook gefeliciteerd natuurlijk
ErikS schreef: 01 feb 2021, 08:02
Vind het wel leuk om een keer te vergelijken als het weer wat beter weer is.
Jij in de 7,5 TCR ik in de 8! Ben héél erg benieuwd.
Ja leuk! Ik wilde perse modelletje 8. De 7,5R was ook top en vast heel veel sneller dan de 8 GTI maar ik wil graag de latest in dit geval.