Hielke schreef:Elmar is echt aan een competitie toe
Ik lach wel, en het is deels wel een geintje, maar het is ook de sleutel voor de wat meer kapitaalkrachtigen om een gooi naar een kampioenschap te doen. Als ze al mee willen rijden om kampioen te worden natuurlijk. Het meedoen op zich is al leuk genoeg. Daar hebben ze dan Elmar weer niet voor nodig

He Hielke we doen nu toch ook al een beetje mee. Binnenkort zit er een data gaval in onze wagens en kunnen we de tijden vergelijken met die van anderen.
Dat is toch ook al een beetje competitie. Die tijden gaf ik eerst niet om en nu ben ik er dan toch wel benieuwd naar. Jij hebt daar schuld aan Hielke, dus ik stuur je de rekening nog wel van dat ding, want jij moest zo lang doorzeiken over die rondetijden.
Daarmee maak je er toch een beetje een wedstrijd van met jezelf als tegenstander. Kun je ook een ander de schuld niet geven en minder kans op zinloze schades, want dat vind ik van de meeste schades bij het racen.
En zeker als mensen worden gesponsord, dan schijnt alles goedgepraat te worden, want "hij ging er voor". Bullshit vind ik dat. Makkelijk lullen van andermans centen.
Snap je nu ook dat ik die afgekeurde gipsknoeier niet zomaar ga sponsoren

Kijk nou alleen al eens naar die auto man. Helemaal onder de krassen of strepen..........ziet er al niet uit en dat moet mij dan vertegenwoordigen

: Komt nog bij dat tie eigenlijk geen echte snelle wagen gewent is, dus dat met die snelle rondetijden moet dan nog maar blijken.
Ben je er de volgende keer weer bij Hielke

: Kun je een keer in een echte Corvette rijden.

Over 4 weken is tie klaar en 25 april kan ik hem ophalen. Ben vreselijk nieuwsgierig.