Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1359
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Contacteer:

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Rivanov » 25 dec 2023, 17:57

Je kunt van Mischa vinden / denken wat je wilt uiteraard. Maar gezien zijn backstory heeft hij het uiteindelijk wel aardig voor elkaar geboxed.


Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door JP » 25 dec 2023, 20:34

Dik 2 uur, iemand een samenvatting ? :coffee:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Knot » 25 dec 2023, 20:38

Wat heeft hij precies opgegegeven?

Andre
Berichten: 11233
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Andre » 26 dec 2023, 09:24

Inmiddels zoveel reclame in zijn filmpjes dat het irritant word en ik al lang niet meer kijk.

Dus samenvatting en anders maar niet:)

Robin
Berichten: 51406
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Robin » 26 dec 2023, 10:30

Clickbait...en hij begint meteen al flauw te doen betr het 'the guy who thinks he's faster than Hamilton'-verhaal--->haters etc.

Pfff groot egootje hoor.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39756
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Arthur » 26 dec 2023, 10:31

Robin schreef: 26 dec 2023, 10:30 Clickbait...en hij begint meteen al flauw te doen betr het 'the guy who thinks he's faster than Hamilton'-verhaal--->haters etc.

Pfff groot egootje hoor.
Gaat het weer over knot :)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Knot » 26 dec 2023, 10:39

Flauw…

Fijne kerst hè.

Robin
Berichten: 51406
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Robin » 26 dec 2023, 10:51

Knot is denk ik faster than een hele hoop (hier ook), maar ik heb Knot nooit betrapt op dat hij zei dat hij sneller is dan Hamilton...en Misha wel....

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Knot » 26 dec 2023, 12:52

Alleen op meppen ging ik niet lekker met de king of track omdat ik nooit zonder abs snelle ronden maak, al zal ik nooit sneller zijn dan André of Wouter met een hoop race ervaring.

Zou leuk zijn als Arthur ook eens aan zoiets meedoet ipv achter het toetsenbord mensen op hun plek te zetten.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Peter Tunissen » 26 dec 2023, 13:05

Nou, ik ken een aantal (ex-)F1 coureurs en nog veel meer mannen die F1 niet eens gehaald hebben omdat hun talent (vaak) en financiën (vrijwel altijd) niet toereikend waren en kan echt zeker zeggen dat die stuk voor stuk ontzettend goed kunnen rijden, dat ook niet verleren en tot op hoge leeftijd ontzettend hard met een auto kunnen rijden.
Vorige week toevallig nog met een Nederlandse ex-F1 coureur gegeten, omdat zijn zoon zijn licentie moest halen (die zoon zie ik ook nog wel in F1 terecht komen overigens, met name ook vanwege de ondersteuning die hij van zijn vader krijgt die de ervaring al heeft) en hij wist het mooi te vertellen. Kwam eigenlijk neer op iets als: ik weet het allemaal nog wel precies en als ik zelf aan het racen ben, zie ik precies wat ik niet goed doe, maar mezelf verbeteren lukt niet meer zoals vroeger.
Ik durf er wel vanalles en nog wat onder te verwedden dat de grootste pannenkoek in F1 echt iedereen hier op DF zonder uitzondering naar huis zou rijden. Net zoals iemand die in de eerste ronde Wimbledon met 6-1 6-1 6-0 van Djokovic verliest, een clubkampioenschap tennis geen enkel punt zal laten winnen, laat staan een game (ik verwacht een reactie van Hielke, dus dan moet een tennisanalogie er wel in... :mrgreen: ).
Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm; volgens mij zijn voetbal en darts de enige sporten waar dat niet zomaar opgaat, dus dan kun je je ook afvragen in hoeverre dat sporten zijn en geen spelletjes... ;)

Waar de misplaatste gevoelens van vol op de limiet zitten (zoals bijv. bij Mischa) volgens mij vandaan komen, is het rijden zonder data(logger). Ik rij de laatste tijd weer wat meer op circuits en dan heb ik ook vaak dat een ronde helemaal goed aanvoelt en ik het idee heb van 'nou succes, zet maar iemand anders in die auto en dan ben ik benieuwd of ze aan die tijd kunnen komen', maar ga met een AIM of Garmin rijden en je krijgt toch overal weer verbeterpunten om je oren, dus dan merk je weer dat de perfecte ronde gewoon echt niet bestaat, ook al voelt het soms wel zo aan. :df:

Online
Eric Z
Berichten: 3980
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Eric Z » 26 dec 2023, 13:15

Waarom moet Arthur aan zoiets mee doen vraag ik mij dan weer af? Zo dat jij hem dan even op z’n plek kan zetten? Volgens mij haalt Arthur z’n DF namelijk niet uit snelle rondjes rijden…

Hoewel ik mij ergens wel kan vinden in Arthur zijn opvattingen zijn jullie inmiddels aan het zuurpruimen. Laat elkaar lekker gaan, hou de kerst gedachte er nog even in…

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Knot » 26 dec 2023, 14:26

Volgens mij is Arthur degene die mij tekens quote.... laat hem er aub mee ophouden ja, lijkt me een fijn idee, ook voor de rest van DF.

Online
SlowCo
Berichten: 3544
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door SlowCo » 26 dec 2023, 14:37

Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05 Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm
Dit!
Helaas/gelukkig ook een aantal keer mee mogen maken gedurende mijn motorrij/"race"-tijd op circuits en openbare weg. Enorm ontnuchterend om dat snelheidsverschil mee te maken of puur in rondetijd te kunnen vergelijken. Het talent wat sommigen hebben is jaloersmakend en indrukwekkend! :kikker: :df:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door JP » 26 dec 2023, 14:38

Knot schreef: 26 dec 2023, 14:26 Volgens mij is Arthur degene die mij tekens quote.... laat hem er aub mee ophouden ja, lijkt me een fijn idee, ook voor de rest van DF.
Wie kaatst kan de bal verwachten toch ;) oh nu heb ik jou gekwoot :tooth:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Knot » 26 dec 2023, 15:03

Ik dacht laat het rusten maar als deze man blijft irriteren dan kan hij inderdaad wat terug verwachten. Laat hij het rusten dan laat ik het ook rusten. Ga er geen rekensom op loslaten wie er wellicht 1x meer een steekje gegeven heeft dat is mij te kinderachtig alleen deze Hamilton vergelijking was mijn inziens niet echt nodig, dat schaar ik onder pest gedrag.

Heb met jou geen probleem JP, zou wel leuk zijn als je ook je gezicht eens laat zien op een DF treffen. Gaat niet om de snelste ronden, ik ben ook maar middenmoot maar gaat gewoon om de gezelligheid onderling.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door JP » 26 dec 2023, 15:42

Ik zie alleen maar wat steekjes onder water, maar dat doe ik ook, en jij ook. Daarnaast wat zelfspot, moet allemaal kunnen toch ? ik ben hier alleen voor de gezelligheid.

Het leven is net een boa, niet al te serieus nemen :tooth:

Ik werk 3 weekenden in de maand, en de meetings ook vaak, jullie stelletje ambtenaren ! Heb in 2011 nog aan CBR11 meegedaan :coffee:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39756
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Arthur » 26 dec 2023, 16:00

Knot schreef: 26 dec 2023, 15:03 Ik dacht laat het rusten maar als deze man blijft irriteren dan kan hij inderdaad wat terug verwachten. Laat hij het rusten dan laat ik het ook rusten. Ga er geen rekensom op loslaten wie er wellicht 1x meer een steekje gegeven heeft dat is mij te kinderachtig alleen deze Hamilton vergelijking was mijn inziens niet echt nodig, dat schaar ik onder pest gedrag.

Heb met jou geen probleem JP, zou wel leuk zijn als je ook je gezicht eens laat zien op een DF treffen. Gaat niet om de snelste ronden, ik ben ook maar middenmoot maar gaat gewoon om de gezelligheid onderling.
Het is actie, reactie knot. Of mag alleen jij als laatste. Jij begon weer met dingen zoals “er zijn hier sommigen”. Tja, kun je reactie verwachten. Daarna verkondig ik “alleen maar onzin op fora”. Kun je reactie verwachten. En omdat jij nu net ff 3,5 uur stil bent mag ik het niet doen?

Maar laat ik dan nu de verstandigste zijn, ik zal proberen je te ontlopen en proberen niet meer op je te reageren.

Dan het mij laten zien op een treffen. Aantal keren gedaan maar al lang niet meer mijn ding. Op een gegeven moment begonnen mensen hun vriendinnen/vrouwen en kinderen mee te nemen. Toen had ik er geen zin meer in. Dus mij ga je niet meer zien op een treffen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39756
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Arthur » 26 dec 2023, 16:17

Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05 KNIP
…Vorige week toevallig nog met een Nederlandse ex-F1 coureur gegeten, omdat zijn zoon zijn licentie moest halen (die zoon zie ik ook nog wel in F1 terecht komen overigens, met name ook vanwege de ondersteuning die hij van zijn vader krijgt die de ervaring al heeft) en hij wist het mooi te vertellen… KNIP
Jan Lammers? Zag toevallig ergens van de week in een programma of interview dat hij ook druk met z’n zoon bezig is om die naar de F1 te krijgen?

BartMS
Berichten: 512
Lid geworden op: 29 jul 2020, 17:55
Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Locatie: Breda

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door BartMS » 26 dec 2023, 16:19

Grappig hoe een filmpje van misha deze reacties los maakt :')

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3869
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Emiel » 26 dec 2023, 16:35

SlowCo schreef: 26 dec 2023, 14:37
Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05 Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm
Dit!
Helaas/gelukkig ook een aantal keer mee mogen maken gedurende mijn motorrij/"race"-tijd op circuits en openbare weg. Enorm ontnuchterend om dat snelheidsverschil mee te maken of puur in rondetijd te kunnen vergelijken. Het talent wat sommigen hebben is jaloersmakend en indrukwekkend! :kikker: :df:
Dit dus. Heerlijke rondes aan het rijden en tijden steeds scherper en dan iemand die er voor gaat zitten en je even flink inhaalt. Was enorm verhelderend en enorm veel van geleerd en ronde tijden gingen omlaag maar bijhouden was niet realistisch door materiaal verschil, circuit kennis maar vooral talent. Op motor en in de auto niet.

Ik was toen 20/21 en wist genoeg. Heeft mij veel geld laten sparen. Ik ben niet de langzaamste maar zo snel… sodeflikkers

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27900
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Luco » 26 dec 2023, 16:36

Arthur schreef: 26 dec 2023, 16:17
Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05 KNIP
…Vorige week toevallig nog met een Nederlandse ex-F1 coureur gegeten, omdat zijn zoon zijn licentie moest halen (die zoon zie ik ook nog wel in F1 terecht komen overigens, met name ook vanwege de ondersteuning die hij van zijn vader krijgt die de ervaring al heeft) en hij wist het mooi te vertellen… KNIP
Jan Lammers? Zag toevallig ergens van de week in een programma of interview dat hij ook druk met z’n zoon bezig is om die naar de F1 te krijgen?
Die heeft zijn licentie al een tijdje en heeft ook de ferrari young driver challenge gewonnen maar kiest toch voor een andere weg.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27900
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Luco » 26 dec 2023, 16:38

Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05
Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm;
En iedereen hier op DF is een goedbedoelende amateur, niet meer en niet minder.
De ene is beter dan de andere, maar geen van allen topmateriaal.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11441
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Hielke » 26 dec 2023, 17:28

Luco schreef: 26 dec 2023, 16:38
Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05
Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm;
En iedereen hier op DF is een goedbedoelende amateur, niet meer en niet minder.
De ene is beter dan de andere, maar geen van allen topmateriaal.
Op goeie dagen zit ik er dicht tegenaan.

Wanneer is Meppen weer? Mei toch. Ik heb zo ontzettend veel zin in een herkansing!

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27900
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Luco » 26 dec 2023, 17:30

Hielke schreef: 26 dec 2023, 17:28
Luco schreef: 26 dec 2023, 16:38
Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05
Het verschil tussen profs en goedbedoelende amateurs is gewoon enorm;
En iedereen hier op DF is een goedbedoelende amateur, niet meer en niet minder.
De ene is beter dan de andere, maar geen van allen topmateriaal.
Op goeie dagen zit ik er dicht tegenaan.
Je hebt alleen nooit een goede dag :lol:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11441
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Hielke » 26 dec 2023, 17:32

Peter Tunissen schreef: 26 dec 2023, 13:05 Net zoals iemand die in de eerste ronde Wimbledon met 6-1 6-1 6-0 van Djokovic verliest, een clubkampioenschap tennis geen enkel punt zal laten winnen, laat staan een game (ik verwacht een reactie van Hielke, dus dan moet een tennisanalogie er wel in... :mrgreen: ).
Die tennis analogie is 100 punten Peter! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten