projectje e30 m3
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
projectje e30 m3
tijd geleden al eens voorgesteld maar nog niet echt de tijd genomen om fotoos te posten , dus bij deze , project loopt al een tijdje , vorig jaar is het plaatwerk gebeuren afgerond en bedoeling is dit jaar voor het spuiten auto eerst eens op te bouwen zodat er na het spuiten niet meer gelast / geboort / geslepen hoeft te worden
de basis was een vol optie e30 m3 van 90 , maar van opties is geen sprake meer
de basis was een vol optie e30 m3 van 90 , maar van opties is geen sprake meer
Laatst gewijzigd door arjanvanessen op 21 mei 2011, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Berichten: 12747
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
- frank de jonge
- Berichten: 9718
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- Contacteer:
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
dat gaat er goed uitzien, e ook mooi onder de motorkap die DTM verstevigingen...nice, je hebt er wel aardig wat buis inzitten nu
en wat gat er motorisch gebeuren? van heek motorsport haalt je zo meer dan 300pk uit de 4 pitter :twisted:
mooi kleurtje erop en wat uitkloppen en klaar
[img:1024:768]http://www.performancebmwmag.com/images ... 0-1024.jpg[/img]
en wat gat er motorisch gebeuren? van heek motorsport haalt je zo meer dan 300pk uit de 4 pitter :twisted:
mooi kleurtje erop en wat uitkloppen en klaar
[img:1024:768]http://www.performancebmwmag.com/images ... 0-1024.jpg[/img]
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
word een cirquit / straat auto , motor is al klaar , is niet over de top , gesmede zuigers / schrick nokkenassen 292/284 ,hier en daar wat dingetjes uitgewogen en lichter gemaakt , carbon airbox met alpha/n erop , johan ken ik wel die kan wel een motortje klaar maken , vakman , heeft ook het buigwerk voor mn kooi gedaan , montage heb ik zelf gedaan , om de kosten niet helemaal de pan uit te laten rijzen ben ik genoodzaakt alles bijna zelf te doen , alleen plaatwerk zoals dak erop tesamen met a stijlen en achterkantje heb ik uitbesteed omdat dit toch top en strak moet zijn
Arjan
Arjan
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
dank je , hoe gaat het met de jouwe ?? , liep je net mis in tilburg want ben nog steeds erg benieuwd naar het geluid van de jouwe , maar denk dat ik binnenenkort toch de zelfde voor mn eigen bestel , ben nog niet wat anders tegen gekomen wat er beter uitzietMichel Pol schreef:Zit schot in Arjan. Goed bezig.
Michel
Arjan
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Arjan, ik heb er afgelopen jaar heel veel plezier van gehad, en de nodige complimenten mogen ontvangen, de M3 is heerlijk, als ik binnenkort weer bij berend ben dan rij ik wel even langs je huis.arjanvanessen schreef:dank je , hoe gaat het met de jouwe ?? , liep je net mis in tilburg want ben nog steeds erg benieuwd naar het geluid van de jouwe , maar denk dat ik binnenenkort toch de zelfde voor mn eigen bestel , ben nog niet wat anders tegen gekomen wat er beter uitzietMichel Pol schreef:Zit schot in Arjan. Goed bezig.
Michel
Arjan
Ik kan je de KMS van Van Kronenburg meer dan aanraden, werkt compleet probleemloos, en de geleverde onderdelen zijn van top kwaliteit, maar dat heb je ook gezien.
Michel
- John van Buuren
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:52
- Locatie: Oss
Ziet er goed uit Arjan.
Voor de motor-updates zou ik inderdaad contact opnemen
met John van Kronenburg, echt een specialist.
Hij heeft jaren terug (14 jaar geleden) de motor van mijn M3 E30 behoorlijk intensief gereviseerd,
met deze motor worden nu nog steeds track-days gereden.
Jouw koets is het zeker waard!
Succes!
Voor de motor-updates zou ik inderdaad contact opnemen
met John van Kronenburg, echt een specialist.
Hij heeft jaren terug (14 jaar geleden) de motor van mijn M3 E30 behoorlijk intensief gereviseerd,
met deze motor worden nu nog steeds track-days gereden.
Jouw koets is het zeker waard!
Succes!
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
dank je , maar motortje is al klaar en heeft al een cirquitdag of 2 achter de kiezen en een beetje straat kilometers , zit alleen op dit moment nog in een touring carosserie hahahaJohn van Buuren schreef:Ziet er goed uit Arjan.
Voor de motor-updates zou ik inderdaad contact opnemen
met John van Kronenburg, echt een specialist.
Hij heeft jaren terug (14 jaar geleden) de motor van mijn M3 E30 behoorlijk intensief gereviseerd,
met deze motor worden nu nog steeds track-days gereden.
Jouw koets is het zeker waard!
Succes!
[IMG:1024:768]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 705039.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 705047.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 705042.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 705020.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 705052.jpg[/img]
en nog een klein geluids fragmentje
[IMG:528:432]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... deo002.jpg[/img]
- frank de jonge
- Berichten: 9718
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- Contacteer:
- Carl Coussens
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 10 jun 2007, 09:37
- Locatie: Moerbeke (Geraardsbergen)
- Contacteer:
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
- Contacteer:
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
@ carl ook groetjes daar , als ie klaar is moet je hem maar eens netjes op de foto zetten , mischien word het een heger / orginal teile replica , maar mischien ook wel cecotto 92 fina , weet het nog niet , we zullen zien
@dennis , kooi is eigenbouw , alleen het buigwerk is door van heek motorsport gedaan , maar montage en laswerk heb ik zelf gedaan om de kosten in de hand te houden
bedankt voor de reacties zover , maar opbouwende kritiek altijd welkom
Arjan
@dennis , kooi is eigenbouw , alleen het buigwerk is door van heek motorsport gedaan , maar montage en laswerk heb ik zelf gedaan om de kosten in de hand te houden
bedankt voor de reacties zover , maar opbouwende kritiek altijd welkom
Arjan
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
hou de jouwe ook in de gaten , tja duits kenteken maakt alles iets beperkter , dan is nederland iets makkelijker gelukkigsven deutschmann schreef:ziet er top uit Arjan..
zal t topic zeker in de gaten blijven houden!
jammer dat ik duits kenteken heb en redelijk beperkt ben want als ik je kooi zie dan zou ik graag volgen daarmee
Arjan
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
tja lassen ? , heb wel wat ervaring maar heb er niet voor geleerd ofzo , maar het is wel een heleboel werk , is denk ik ook eens maar nooit weer , zie er nou al tegenop dat als ie straks klaar is vol de baan over te gaan , daar word ie eigenlijk al te mooi voor , technische schade ala , maar moet er niet aan denken dat die koets in de prak gaat , daar is ie veel te mooi en recht voor , was gewoon een schadevrije m3 met heel weing roest , achteraf mischien jammer want als ik nou zie wat ze voor een nette rechte met goede historie vragen , maar aan de andere kant hij word gebouwd als hardcore auto dus zou zonde zijn hem niet over de baan te branden hahaha , al zullen de 1e rondjes wel voorzichtig zijn denk ikDennis Cavallino schreef:Knap werk die kooi. Meten en Buigen en op maat maken is het meeste werk, als je zelf goed kunt lassen dan is dat natuurlijk super.
Arjan
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
-
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
tijdje rustig geweest maar ondertussen zijn de achterremmen binnen
4 zuiger klauwen met 310x32 mm schijven en trommeltje voor de standaart handrem , hij moet wel apk waardig blijven
voorkant moet nog binnen komen , worden 6 zuiger klauwen met 330x32 mm schijven
4 zuiger klauwen met 310x32 mm schijven en trommeltje voor de standaart handrem , hij moet wel apk waardig blijven
voorkant moet nog binnen komen , worden 6 zuiger klauwen met 330x32 mm schijven
Laatst gewijzigd door arjanvanessen op 21 mei 2011, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 12:49
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 187 gasten