Balen dus, vooral voor haar. Beetje emotioneel ook zij. Ik heb laatst een keer meegereden bij een rijles (ken de instructeur en die zei dat ik wel es een keertje mee kon) en ze rijdt echt erg goed, ook mooi vlot enzo, niet als een bejaarde. Ze is echter heel snel zenuwachtig. Ook nu weer, puur gezakt vanwege de zenuwen. Halverwege het examen zijn ze zelfs nog even langs de kant gestopt om de zenuwen weer onder bedwang te krijgen. Had net haar instructeur nog even aan de telefoon en die vond het ook ontzettend jammer want rijden kan ze echt wel. Ze rijdt hartstikke goed waren zijn letterlijke woorden.
Nu betaal ik haar nieuwe examen wel en waarschijnlijk kan ze binnen een week of 2 weer maar het zou zomaar kunnen dat ze dan weer 'blokkeert' door de spanning. Ik weet dat sommigen middeltjes nemen (wat pillen ofzo) om wat rustiger te worden. Lijkt me in haar geval geen overbodige luxe.
Weet iemand hier meer vanaf of heeft iemand zelf ervaringen ergens mee, om de spanning en zenuwen wat onder controle te krijgen?